2 راه پیشنهادی بی دردسر برای جلوگیری از سرقت بانک | اینصب
x
X

2 راه پیشنهادی بی دردسر برای جلوگیری از سرقت بانک

2 پیشنهاد ویژه برای جلوگیری از سرقت بانک ها

دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته پیشنهاد ویژه ای برای بالا بردن امنیت و حفاظت هر چه بهتر اماکن و خصوصا برای جلوگیری از سرقت بانک می باشد. طلا فروشی ها، بانک ها، صرافی ها و تمام ادارات مهم که سرمایه های هنگفتی را دارا هستند، مورد تعرض و حمله های سارقین قرار می گیرند.

با توجه به افزایش دزدی ها در سطح شهر، دزدگیرهای اماکن و دوربین های مدار بسته به شدت مورد استقبال همگان قرار گرفته است. در این روزها چیزی که به مردم احساس امنیت بدهد در راس امور انجام شده قرار می گیرد. در اطرافتان حتما دیده اید که مغازه ها و طلا فروشی هایی هستند که مجهز به دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن می باشند.

اگر شما از این غافله عقب مانده اید خودتان را به همکاران، کسبه و ادارات اطرافتان برسانید. زیرا امنیت هرچه بیشتر باشد کار برای سارقان سخت می شود. در نتیجه تمام اینها، آسودگی خاطر شماست که بی نهایت می ارزد.

جلوگیری از سرقت بانک ها امری است مهار شدنی به این شرط که امنیت هر بانکی تضمین شده باشد. البته در چند سال اخیر کمتر شنیده شده است که کسی جرأت کرده باشد از بانک سرقت کند. سرقت از بانک کار هر شخصی نیست و تیم حرفه ای خودش را می خواهد که در این بین، کار به آسیب زدن به کارمندان بانک و حتی مشتریان بانک می رسد.

نصب دزدگیر اماکن برای جلوگیری از سرقت بانک

نصب دزدگیر اماکن برای جلوگیری از سرقت بانک

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات برای ادارات و موسسات می باشد. دزدگیر های اماکن در سه نوع ساده، خط ثابت شهری و سیم کارتی توزیع شده است که نوع اطلاع رسانی آنها متفاوت است.

لازم به ذکر است که دزدگیر اماکن به تنهایی کاربردی ندارد و چیزی که کیت مرکزی دزدگیر را ارزشمند می کند، نصب سنسور های مهم و کاربردی می باشد. این ابزار ها را به تفصیل برایتان توضیح می دهیم، اما گفتنی است که برای هر سازمان یا کسب وکاری می توان از سنسورهای کمک کننده به همان کسب و کار استفاده کرد.

سنسور ها همگی کارایی خاص خود را دارند و در همه ادارات و اماکن می توان از آنها استفاده بهینه ای را داشت که در ادامه بیشتر با این موارد آشنا خواهید شد.

سنسور حرکت

چشمی یا سنسور چشمی، دستگاهی است که قابلیت تشخیص حرکات موجود زنده و هر چیزی را دارد. این دستگاه بعد از تشخیص حرکات سیگنال هایی را به کیت مرکزی می فرستد که باعث می شود دستگاه اصلی آژیرش به صدا در بیاید. و اگر کیت اصلی شما از نوع سیم کارتی باشد همزمان برایتان پیامک هم ارسال خواهد شد.

این ابزار برای جلوگیری از سرقت بانک ها هم استفاده می شود اما توصیه اکید ما برای مکان هایی است که رفت و آمد کمتری دارند و سنسور های مرتبط با بانک این مدل را شامل نمی شود. مگر اینکه سنسور را در ساعات کاری غیر فعال کنید و یا سنسور را دقیقا در خزانه بانک قرار دهید.

سنسور ضربه

سنسور ضربه یا همان شوک سنسور برای مکان هایی استفاده می شود که امکان خراب کردن آن وجود دارد، مثل در، دیوار، پنجره یا درهای گاو صندوق ها. این سنسور برای جلوگیری از سرقت بانک ها موثر است و با تشخیص کوچکترین ضربه ای سیگنال ها را به دستگاه مرکزی می فرستد.

با فرستادن سیگنال ها هشدار به صورت آژیر به صدا در می آید و اگر از نوع سیم کارتی یا تلفن شهری باشد هم تماس می گیرد و هم پیامک هشدار برایتان ارسال می شود.

سنسور مگنت

این سنسور در بین درب ها و پنجره ها و حتی کشو ها قرار می گیرد. سنسور مگنت برای طلا فروشی ها و بانک ها کارایی زیادی دارد، زیرا شمش ها و سکه ها را در کشو ها و گاو صندوق ها نگه داری می کنند. به محض اینکه بین این سنسور فاصله بیافتد و در باز شود سریعا صدای آژیر در می آید.

پدال اعلام سرقت

پدال اعلام سرقت از مهم ترین عامل های بازدارنده در دزدگیرها برای جلوگیری از سرقت بانک و طلا فروشی ها می باشد. این وسیله در زیر پای فروشنده یا کارمندان پشت باجه در بانک ها نصب می شود. فروشنده یا کارمندان پشت باجه با حس کردن کوچک ترین خلاف یا تعرضی می توانند با فشار آوردن پا بر روی پدال، خطر را به بقیه هشدار دهند.

نصب دوربین مداربسته برای جلوگیری از سرقت بانک

نصب دوربین مداربسته برای جلوگیری از سرقت بانک

دوربین مداربسته از جمله لوازم نظارتی امنیتی اماکن و منازل می باشد. این دوربین ها عکس ها و تصاویر را از طریق مدارهای بسته ثبت می کنند. در هنگام نیاز می توانید عکس ها را بررسی کنید.

دوربین های مدار بسته کارایی بسیاری زیادی دارند و در خیلی از مواقع از دزدگیر ها کارآمد تر هستند. دزدگیر ها عامل های بازدارنده هستند که دزد نتواند دزدی کند. اگر سارق به هر نحوی موفق شود و دزدی کند شما با نصب داشتن دوربین مدار بسته می توانید تصاویر مرتبط را ثبت کنید. شما می توانید از تصاویر ضبط شده برای شناسایی و سرنخ استفاده کنید.

در اینجا لازم به ذکر است که یاد آور شویم دوربین ها به تنهایی کارایی خاصی ندارند و باید به دستگاه DVR متصل باشند.

دستگاه DVR

دستگاه DVR مخفف (Digital Video Recorder)به معنی ضبط ویدئو دیجیتال است که دوربین ها آنها را ثبت می کنند. با استفاده از کابل به همدیگر متصل می شوند. وقتی دوربین تصویری را می گیرد این دستگاه آنها را به داده های دیجیتال تبدیل می کند و قابل ثبت بر روی هارد دیسک می شود.

سخن پایانی

اگر تصمیم به امن تر کردن محل زندگی یا محیط کارتان دارید حتما این دو دستگاهی که در این مقاله ذکر شد را تهیه کنید. سایت فروشگاهی اینصب خدمات بی نظری در فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می کند. قیمت دزدگیر اماکن با توجه به سنسورهای درخواستی شما متغیر می شود که در سایت اینصب می توانید دزدگیر های اماکن و سنسور ها و هچنین دوربین مدار بسته را مشاهده نمایید.

در پایان اگر همچنان سوالی دارید که پاسخ آن را در این مقاله یافت نکرده اید با مجموعه و کارشناسان اینصب تماس حاصل نمایید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟