معرفی جدید ترین ریموت درب پارکینگ | اینصب
x
X

معرفی جدید ترین ریموت درب پارکینگ

معرفی جدید ترین ریموت درب پارکینگ

اگر قصد خرید ریموت جدید و یا تعویض ریموت قدیمی درب پارکینگ منزل یا محل کارتان را دارید، این مقاله برای شما نوشته شده. در این مقاله قصد دارم بهترین و جدید ترین ریموت درب پارکینگ رو به شما معرفی کنم و شمارو با ریموت های هوشمند نور بالا آشنا کنم. میخوام بهتون بگم چرا انتخاب یک  ریموت جدید نور بالا بهترین انتخاب برای درب پارکینگ است. با برند بی نظیر استیلاک آشنا شده. در انتها محصول فوق العاده استیلاک مدل 20SL را با هم می بینیم. پس برای خرید ریموت جدید عجله نکنید. قبل از انتخاب معرفی جدید ترین ریموت درب پارکینگ را تا انتها بخوانید. چرا که احتمال اینکه شما هم مثل ما عاشق جدیدترین ریموت برند استیلاک بشید، خیلی زیاده.

همین جا لازم است یادآوری کنم، برای خرید یک ریموت با کیفیت، به همراه گارانتی طولانی و ضمانت اصالت کالا و البته با مناسب ترین قیمت، مثل همیشه به ما اعتماد کنید. ما در اینصب همیشه حواسمون به شما هست. با افتخار مراقب اعتمادی که به ما دارید، هستیم.

استیلاک بهترین ریموت درب پارکینگ

ریموت نوربالای هوشمند چیست و چه ویژگی هایی دارد

ریموت های قدیمی یا مدل جک پارکینگی رو یادتون هست؟ این ریموت های قدیمی ایراداتی داشتند که بهانه ای شد برای تولید ریموت های جدید. البته هدف اصلی از تولید ریموت های جدید هوشمند حذف و تغییر ایرادات مدل های قدیمی بود. به جرعت می شه گفت که استیلاک در تولید یک ریموت هوشمند جدید و برطرف کردن ایرادات مدل های قبلی، از باقی برندها یک سرو گردن بالاتر است. حالا این ایرادات چی بود؟ از مهمترین ایرادات ریموت های قدیمی باید به خراب شدن ریموت و داشتن باطری هایی که مدام تمام می شدند اشاره کرد. ریموت ها معمولا داخل ماشین نگهداری می شدن ، و به همین علت، همیشه خطر سرقت ماشین، لوازم پارکینگ و انباری وجود داشت. ممکن بود برای درب های مختلف از ریموت های متفاوت استفاده کنیم که اصلا جالب نبود.

مدل های جدید باعث شدن از شر اون ریموت های قدیمی خلاص بشیم. جدید ترین ریموت درب پارکینگ، ریموت هوشمند نور بالاست. ریموت های نور بالا روی ماشین نصب می شوند. این امکان را فراهم کنند که به سادگی و با یک نور بالای خودرو درب پارکینگ را باز کنیم. اولین ویژگی خوب این ریموت های هوشمند این است که دیگر خبری از جا گذاشتن، گم کردن و در نتیجه خطر سرقت ماشین و لوازم با این ریموت ها وجود ندارد. ریموت نوربالا ویژگی های دیگری هم دارد. از جمله عدم نیاز به سیم کشی مجزا در خودرو، ابعاد کوچک، نصب آسان، سرعت عکس العمل بالا و از همه مهمتر قابلیت استفاده و ست شدن با چندین درب. با استفاده از ریموت نور بالا دیگر نگران خرابی ریموت و جا گذاشتن آن نباشید.

بهترین ریموت درب پارکینگ هوشمند نور بالا

جدید ترین ریموت درب پارکینگ و بهترین ریموت هوشمند بازار برند قدیمی و محبوب استیلاک است. استیلاک بقدری در تولید لوازم جانبی خودرو خوش سابقه است، که هربار محصول جدیدی تولید و معرفی می کند، خیال همه از کیفیت اون محصول راحت است. اینبار هم استیلاک با تولید این ریموت هوشمند با کیفیت و پر طرفدار به قول معروف گل کاشته. اگر به دنبال انتخاب یک ریموت نوربالای هوشمند، با کیفیت و قابلیت های بی شمار هستید. شک نکنید که ریموت جدید درب پارکینگ برند استیلاک مدل 20SL بهترین انتخاب برای شماست.

حالا اگر این ریموت با کیفیت توسط یک تیم متخصص تایید، توصیه و ضمانت شده باشه که دیگه معرکست. اینجوری دیگه باخیال راحت ریموت هوشمندتون رو خرید کنید و مطمعن باشید که هرگز از خرید این محصول پشیمون نمی شوید. همچنین توی این بازار شلوغ مطمئن هستید که ریموت شما ضمانت اصل بودن را داره و گرون تر از قیمت اصلی خریداری نشده. حالا اون تیم، متخصصین ما در اینصب هستند که همیشه تخصص و تعهدشون رو به شما ثابت کردند.

5ویژگی ریموت نوربالای هوشمند استیلاک مدل SL20

چی از این بهتر که هروقت خسته به منزل می رسید بجای گشتن دنبال ریموت درب ها ، با یک نور بالا راحت درب مورد نظرتون رو باز کنید؟  و بجای استفاده از ریموت های مختلف که همیشه امکان گم شدن یا جا گذاشتن دارند، درب های ورودی بر روی یک ریموت ست کنید؟ حالا اگر این ریموت خفن رو از برند استیلاک خریداری کردید، علاوه براین ها، امکانات دیگری هم دارید. که در اینجا به 5 قابلیت مهم این ریموت اشاره می کنم.

SL20 جدیدترین ریموت نوربالا

  1. ریموت هوشمند استیلاک را می توانید برای تمامی خودرو ها وحتی موتور سیکلت ها استفاده کنید. پس با هر مدل خودرویی امکان استفاده از این ریموت خفن را دارید.
  2. ریموت 20SL از دو فرکانس 433 و 315 مگا هرتزی پشتیبانی می کند. که باعث می شه به راحتی بتوانید برای انواع درب ها و بجای همه ی ریموت ها از آن استفاده کنید.
  3. با خرید ریموت هوشمند پارکینگ استیلاک دیگر نگران تمام شدن باتری ریموت ها نیستید. ریموت 20SL نیازی به باطری ندارد.
  4. یک قابلیت بسیار کاربردی آن، امکان استفاده همزمان این ریموت نور بالا برای تا 4 درب است.ینی چی؟ بطور مثال شما امکان این رو دارید که درب پارکینگ، درب منزل، درب محل کار و ..را بر روی دکمه های این ریموت نور بالا ست کنید.
  5. در آخر اشاره کنم که این ریموت درب بازکن یا نور بازکن ، دارای آنتن مجزای داخلی هم هست.

دلیل جایگزینی ریموت قدیمی به ریموت نوربالا جدید

بجز کیفیت عالی و سرعت عمل، این ریموت  امنیت بالاتری دارد. نوربالا شمارا از شر داشتن چند ریموت جاگیر خلاص می کند.

طراحی نوآورانه  و مشخصات فنی هوشمندانه ای دارد. برای همه ی خودرو های داخلی و خارجی و انواع درب ها قابل استفاده است. دارای ولتاژ 12، فرکانس کاری 315 و 433 مگاهرتزی و نشانگر LED برای نمایش وضعیت است. دارای 4 دکمه جهت کد شدن است و از همه مهمتر، درصورت سوختن چراغ های جلو به عملکرد خود ادامه می دهد. تنها سه ثانیه نیاز دارد تا از زمان روشن شدن نور بالا کد ذخیره شده بر روی کلید مربوطه را ارسال کند. شمارا به معنای واقعی از معضلات داشتن ریموت های پارکینگ و درب های ورودی خلاص می کند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟