معرفی بهترین مدل هدلایت خودرو موجود در بازار ایران | اینصب
x
X

معرفی بهترین مدل هدلایت خودرو موجود در بازار ایران

بهترین مدل هدلایت خودرو چست؟ این سوالی است که توسط کاربران زیادی از ما پرسیده شده است و اکنون مجالی پیدا کردیم به آن پاسخ دهیم. در سال‌هایی اخیر در صنعت روشنایی پیشرفت‌های چشمگیری به‌وجود آمده است که هدلایت خودرو نیز از این پیشرفت‌ها بی‌نصیب نمانده است. Headlight در واقع یک واژه انگلیسی به معنی چراغ‌های جلوی خودرو است. هدلایت‌ها مزایای بیشتری نسبت به لامپ‌های قدیمی دارد از جمله مهم‌ترین مزایا و برتری‌های هدلایت‌ها نسبت به سایر چراغ‌های جلو خودرو می‌توان به مواردی مانند کیفیت ساخت بالا، طول عمر طولانی‌تر، نور دهی بیشتر و .. اشاره کرد.

برندهای زیادی در زمینه تولید هدلایت خودرو مشغول فعالیت هستند و همین موضوع سبب شده است تا در بازار هدلایت‌های بسیار زیادی وجود داشته باشد. تنوع هدلایت‌های موجود در بازار، خرید آن را با مشکل روبه‌رو کرده است. به همین منظور در این مقاله تصمیم گرفتیم تا بهترین مدل هدلایت خودرو را به شما معرفی کنیم و شما را در خرید راهنمایی کنیم.

بهترین مدل هدلایت خودرو چه ویژگی‌هایی دارد؟

بدون شک می‌دانید هدلایت خودرو چیست و چه کاربردی دارد. اما اینکه چگونه می‌توان تشخیص داد که چه هدلایتی می‌تواند برای شما مفید باشد، سوالی است که احتمالا نمی‌دانید. قبل از معرفی بهترین مدل هدلایت خودرو اجازه دهید تا ویژگی‌های یک هدلایت خوب را به شما معرفی کنیم. معمولا هدلایت‌هایی که ویژگی‌های زیر را داشته باشند، جز هدلایت‌های خوب دسته‌بندی می‌شوند.

  1. میزان نور دهی هدلایت مهمترین عامل در انتخاب آن است.
  2. بهتر است هدلایت دارای تیغه میانی باشد تا انتقال حرارت به بهترین شکل ممکن انجام شود.
  3. مقاومت بالا در مقابله با عوامل جوی مانند آب، گرد و غبار، باران و .. از ویژگی‌های مهم هدلایت یک هدلایت خوب است.
  4. هدلایت باید با استفاده از فناوری اس ام ی یا سی او بی ساخته شده باشد.
  5. جنس سیم هدلایت نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. معمولا سیم هدلایت از دو جنس پلاستیک و ابریشم ساخته می‌شوند که نوع ابریشمی از کیفیت و کارایی بالاتری برخوردار است.
  6. جنس بدنه هدلایت نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بهتر است جنس بدنه هدلایت از فلز (آلومینیوم، استیل و ..) باشد.

بهترین مدل هدلایت خودرو

بهترین مدل هدلایت خودرو

از جمله بهترین مدل هدلایت خودرو موجود در بازار ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین مدل هدلایت خودرو از برند لیون کینگ: Lion king H4

می‌توان لیون کینگ را به عنوان بهترین برند هدلایت خودرو معرفی کرد، این برند هدلایت‌های خود را در مدل‌های متنوع تولید و به بازار عرضه می‌کند که هدلایت لیون کینگ مدل H4 یکی از بهترین آن‌هاست. از این مدل هدلایت می‌توان به عنوان نوربالا، نورپایین و پروژکتور استفاده کرد. با فرض اینکه از لیون کینگ مدل H4 به عنوان نور بالا در خودرو استفاده شود، می‌توان آن را بر روی خودروهای متفاوتی مانند پراید وانت، برلیانس، پژو 405، ام وی ام X3، پژو 206 و حتی چراغ فابریک خودرو استفاده کرد. از جمله مهمترین ویژگی‌های بهترین مدل هدلایت خودرو لیون کینگ H4 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این هدلایت دارای بدنه‌ای فلزی از جنس آلومینیوم است. این بدنه با خارج کردن گرما از برد اصلی مانع از وارد شدن آسیب به هدلایت می‌شود.
  2. جنس سیم هدلایت در این مدل از نوع ابریشمی است.
  3. میزان نور دهی این هدلایت عدد 8000 لومن است.
  4. توان مصرفی آن 450 وات است.
  5. مقاوم در برابر عوامل جوی مانند آب، گرد و غبار، باران و ..
  6. در هر پک دو عدد هدلایت برای چراغ‌ها وجود دارد.

در لیست بهترین مدل هدلایت خودرو،  Lion king H4 در صدر جدول جای گرفته است. برای خرید این هدلایت محبوب و پرفروش می‌توانید از فروشگاه اینترنتی اینصب اقدام کنید. البته اینصب برای شما عزیزان همراه این مدل هدلایت را در هر سه پایه H4، H1 و H7 موجود کرده است. برای اطلاع از اینکه کدام پایه برای شما مناسب است، می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

هدلایت خودرو Lion king H4

بهترین مدل هدلایت خودرو از برند تکپرو: Tacpro F77- H1 model

قطعا هر جا حرف از بهترین مدل هدلایت خودرو باشد، هدلایت‌های تکپرو نیز سهمی در آن خواهند داشت.  هدلایت خودرو تکپرو F77 مدل H1 یکی از پرفروش‌ترین، محبوب‌ترین، قوی‌ترین، پرنورترین، مقرون به‌صرفه‌ترین و بسیاری از “ترین”‌های دیگر است. از تکپرو F77 مدل H1 می‌توان در سه حالت نورپایین، نوربالا و پروژکتور استفاده کرد که بسته به نیاز شما می‌توانید از این هدلایت در پایه‌های مختلف استفاده کنید. اگر پیش‌فرض استفاده از این هدلایت را نور بالا در نظر بگیریم، تکپرو F77 مدل H1 برای خودروهایی مانند پراید، سمند LX، مزدا 3، پژو SLX و .. مناسب است. ویژگی‌های بهترین مدل هدلایت خودرو، تکپرو F77 مدل H1 عبارتند از:

  1. این هدلایت به همراه دو عدد درایور جهت تثبیت جریان برق ماشین عرضه می‌شود.
  2. نور دهی این مدل هدلایت نزدیک به 12000 لومن است.
  3. بدنه‌ای از جنس استیل کربن دارد.
  4. برای دفع حرارت به بهترین شکل در هدلایت تکپرو F77 مدل H1 از تیغه میانی مسی استفاده شده است.
  5. توان مصرفی آن 1200 وات است.
  6. جنس سیم هدلایت در این مدل از نوع ابریشمی است.
  7. طیف 6000 رنگ
  8. ضد آب
  9. در هر پک دو عدد هدلایت برای چراغ‌ها وجود دارد.

*‌ امکان خرید این هدلایت خودرو تکپرو F77 در هر سه پایه H4، H1 و H7 در فروشگاه‌ اینترنتی اینصب وجود دارد.

هدلایت خودرو BYD مدل H7

یکی دیگر از بهترین مدل هدلایت خودرو که مورد توجه بسیاری از افراد در بازار قرار گرفته است، هدلایت خودرو BYD مدل H7 است. این هدلایت‌ها از جمله معروف‌ترین و شناخته‌ترین هدلایت‌های موجود در بازار است و اگر به دنبال خرید یک هدلایت پرنور و پرقدرت هستید، قطعا گزینه‌ای بهتر از این مدل برای شما وجود نخواهد داشت. این هدلایت برای انواع خودروهای خارجی و داخلی مناسب است با فرض استفاده از آن در حالت نوربالا، این مدل هدلایت برای خودروهایی مانند پراید 111، جک S5، سراتو، جک S3 و .. مناسب است. از جمله مهمترین ویژگی‌های این هدلایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. وجود دو عدد درایور جهت تثبیت جریان برق ماشین
  2. میزان نوردهی این هدلایت 20000 لومن است.
  3. بدنه تمام آلومینیومی
  4. تیغه وسط از جنس مس برای دفه هرچه بهتر حرارت
  5. کابل ابریشمی
  6. توان مصرفی 1800 وات
  7. ضد آب
  8. دارای دو هدلایت در هر پک

*‌ شما می‌توانید هدلایت خودرو BYD را در سه پایه H4، H1 و H7 در اینصب خریداری کنید.

هدلایت خودرو BYD مدل H7

بهترین مدل هدلایت خودرو از نظر قیمت

اگر به دنبال خرید یک هدلایت ارزان قیمت هستید که کارایی خوب و بی‌نظیری داشته باشد، پیشنهاد ما به شما هدلایت خودرو BTN مدل H4 است. با فرض استفاده از این هدلایت برای نور بالا، از آن می‌توان برای خودروهای ریو، پژو 405، پژو 206، پراید و .. استفاده کرد. از مهمترین ویژگی‌های این هدلایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نور دهی بسیار بالای 30000 لومنی
  2. بدنه این هدلایت ترکیبی از پلاستیک و آلومینیوم است که کیفیت بالایی دارد.
  3. وجود تیغه میانی مس برای دفع حرارت
  4. جنس کابل از نوع پلاستیک مقاوم
  5. توان مصرفی تنها 300 وات
  6. ضد آب
  7. وجود دو هدلایت برای هر دو چراغ خودرو در یک پک

سخن پایانی

در این مقاله به‌طور کامل در خصوص بهترین مدل هدلایت خودرو موجود در بازار ایران صحبت کردیم. این لیست پس از بررسی و مقایسه بین هزاران هدلایت‌ موجود در بازار، توجه به نظرات و دیدگاه‌ها کاربران، صحبت با کارشناسان، لوکساتوری‌های خودرو و افراد فعال در زمینه برق خودرو تهیه شده است. پس بابت خرید هر کدام از این مدل‌ها نباید تردید و شکی به دل راه دهید. در بازار نمونه‌های فیک و غیر اصل این هدلایت‌ها وجود دارد که افراد سودجو و فیک فروش‌ها آن‌ها را به جای نمونه‌های اصل به شما قالب خواهند کرد. برای داشتن یک خرید بدون دردسر، آسان و ایمن به شما خرید از فروشگاه اینترنتی اینصب را توصیه می‌کنیم.

فروشگاه اینترنتی اینصب یکی از بهترین عرضه کننده‌های لوازم جانبی خودرو است و شما می‌توانید بهترین مدل هدلایت خودرو را در این سایت خریداری کنید. از جمله مهمترین مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی می‌توان به ضمانت اصل بودن کالا، مناسب‌ترین قیمت، خرید ایمن، گارانتی 12 ماهه محصولات توسط اینصب، ارسال به تمامی نقاط ایران در سریع‌ترین زمان و نصب هدلایت در محل برای ساکنان شهر تهران اشاره کرد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟