معرفی بهترین ضبط ماشین با قیمت مناسب | اینصب
x
X

معرفی بهترین ضبط ماشین با قیمت مناسب

ضبط ماشین، محبوب‌ترین لوازم جانبی خودرو است. گوش کردن به موسیقی در حین رانندگی، نه‌ تنها برای لذت بردن از مسیر است، بلکه یک روش خوب برای افزایش تمرکز راننده، جلوگیری از خواب آلودگی و کاهش رفتارهای پرخطر در جاده‌ است. اهمیت وجود یک سیستم باکیفیت ضبط و پخش در ماشین و پرطرفدار بودن آن، باعث شده مدل‌های مختلفی از سیستم صوتی ماشین، با قابلیت‌ها و قیمت‌های مختلف، در بازار موجود باشد. اگر انتخاب یک ضبط ماشین با قیمت مناسب از بین تمام این محصولات متنوع، برای شما هم دشوار است، این مقاله را از دست ندهید. امروز قصد داریم، به معرفی و بررسی چند مدل از بهترین ضبط‌های ماشین برای خرید، با بودجه متوسط بپردازیم. همه تولیدکننده‌های ضبط‌ ماشین ادعا می‌کنند که بهترین هستند، اما واقعا کدام مدل ضبط ماشین با قیمت مناسب را باید برای خرید انتخاب کرد؟

راهنمای انتخاب و خرید بهترین ضبط ماشین با قیمت مناسب

برای اینکه یک انتخاب مناسب داشته باشید و بتوانید بهترین مدل ضبط ماشین را انتخاب کنید، باید قبل از هرچیز، تعریف مناسبی از بهترین سیستم ضبط و پخش خودرو داشته باشید. با قابلیت‌های مختلف سیستم صوتی آشنا باشید و انتظارات خودتان را از یک ضبط ماشین با کیفیت، خیلی خوب بشناسید. در ادامه، به این موضوع می‌پردازیم که بهترین سیستم ضبط ماشین باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

بهترین ضبط ماشین با قیمت مناسب

قدرت صدای خروجی: قدرت صدا، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک ضبط ماشین باکیفیت است. همه دوست داریم موسیقی مورد علاقه خودمان را با یک کیفیت عالی گوش کنیم، بنابراین داشتن یک ضبط خوب، یک خواسته طبیعی است. پس هنگام خرید ضبط ماشین حتما به این مورد توجه داشته باشید و در نظر بگیرید که حداقل قدرت صدای خروجی باید 60 وات باشد و کمتر از آن قابل قبول نیست.

قابلیت بلوتوث: دوران استفاده از سیستم‌هایی که قابلیت اتصال بلوتوث را نداشته باشند، خیلی وقت پیش تمام شده است. قابلیت بلوتوث، در حال‌حاضر یک ویژگی مهم برای ضبط ماشین است که به شما اجازه می‌دهد، سیستم پخش خودرو را به تلفن همراه یا سایر دستگاه‌های دارای بلوتوث وصل کنید و از آن استفاده کنید. همچنین، این قابلیت به شما امکان پاسخ دادن به تماس‌های صوتی را هم به صورت هندزفری و توسط ضبط ماشین می‌دهد.

پشتیبانی از AUX  و USB:  دقت کنید، ضبطی را خریداری کنید که از این دو قابلیت پشتیبانی کند.

خروجی RC: خروجی RC قابلیت مهم دیگری است که برای انتخاب بهترین ضبط ماشین با قیمت مناسب، باید بررسی کنید. این مورد به این دلیل مهم است که امکان ارتقاء ضبط و اتصال آمپلی‌فایر را به شما می‌دهد.

هیت سینگ بزرگ: یکی دیگر از قابلیت‌های مهم یک ضبط خوب، داشتن هیت سینگ است. هیت سینگ سبب طول عمر ضبط می‌شود و واضح است که این مورد باید به عنوان یک قابلیت مهم در هنگام خرید باید در نظر گرفته شود.

آی سی بزرگ: در آخر، برای انتخاب بهترین ضبط ماشین با قیمت مناسب به آی سی بزرگ هم دقت کنید که سبب کیفیت بالا در صدای خروجی سیستم صوتی است.

بهترین مدل‌های ضبط ماشین با قیمت مناسب برای خرید

حالا که مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب بهترین ضبط ماشین را می‌دانید، وقت آن رسیده که سری به لیست محصولات موجود در بازار بزنیم و با توجه به همه قابلیت‌هایی که تا اینجا گفتیم، بهترین مدل‌های سیستم ضبط و پخش خودرو  برای بودجه‌های متوسط و پایین را انتخاب کنیم. درست است که بودجه کمتری را در نظر گرفتیم اما همچنان کیفیت و امکانات ضبط ماشین برای ما در اولویت است.

ضبط ماشین استیلاک مدل 5260

استیلاک همیشه به ما ثابت کرده که محصول بی‌کیفیت و نامرغوب تولید نمی‌کند، پس، با هر بودجه‌ و انتظاراتی، همیشه استیلاک را در لیست انتخاب‌های خود داشته باشید. ضبط ماشین استیلاک مدل 5260  به معنای واقعی بهترین ضبط ماشین با قیمت مناسب است. در ابتدا، طراحی ساده و شیک، صفحه‌نمایش رنگی و LCD هفت رنگ این ضبط، نظر شما را جلب خواهد کرد. ضبط استیلاک مدل 5260 یکی از نمونه ضبط‌های پنل ثابت است. به این معنی که شما هنگام خروج از ماشین، امکان جدا کردن و خارج کردن پنل ضبط را ندارید. این مدل یک ضبط بلوتوثی با کیفیت است، که در ادامه لیست مهم‌ترین قابلیت‌های آن را خواهید دید:

  • قابلیت بلوتوث را دارد.
  • پنل ثابت است.
  • دارای پورتUSB است.
  • دارای پورت MICRO SD است.
  • صفحه‌نمایش رنگی دارد.
  • پشتیبانی از هر دو سیستم عامل اندروید و ios
  • دارای 4 خروجی RC است.
  • دارای هیت سینگ و آی سی بزرگ است.

ضبط ماشین استیلاک مدل 5260

ضبط ماشین زنوتیک مدل 508

قدرت خروجی صدای ضبط ماشین زنوتیک مدل 508 در استاندادترین حالت یعنی 60 وات است. اگر به دنبال بهترین ضبط ماشین با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما یکی از مدل‌های 508 و یا 509 زنوتیک است. برند زنوتیک یک نام‌ آشنا در تولید سیستم پخش و ضبط با کیفیت برای ماشین است که با خیال راحت می‌توانید به آن اطمینان کنید. ضبط زنوتیک 508 یک ضبط با سایز استاندارد است که برای بیشتر مدل‌های ماشین قابل استفاده می‌باشد. از طرفی این ضبط، قابلیت پشتیبانی از هر نوع سیستم‌عاملی را هم دارد.

  • قابلیت بلوتوث را دارد.
  • دارای یک پورتAUX و یک پورت USB است.
  • دارای ورودی کارتخوان است.
  • از نوع ضبط ماشین پنل ثابت است.
  • طراحی ساده و زیبایی دارد.

ضبط ماشین زنوتیک مدل 508

ضبط ماشین استیلاک مدل 7258

برگردیم به استیلاک و به عنوان آخرین معرفی امروز بپردازیم؛ به یکی از بهترین و محبوب ترین‌های ضبط ماشین با قیمت مناسب. یک نگاه ساده به لیست قابلیت‌های این ضبط، نشان می‌دهد که با یک محصول باکیفیت و دارای قابلیت‌های متنوع سروکار داریم. استیلاک این ضبط ماشین را کاملا مناسب با سلیقه‌های مختلف طراحی کرده است. یک ضبط شیک با قدرت صدای 60 وات و مناسب انواع مدل‌های ماشین است. در ادامه، نگاهی می‌کنیم به قابلیت‌های ضبط ماشین استیلاک مدل 7258 خواهیم انداخت.

  • قابلیت جدا شدن پنل را دارد.
  • دارای صفحه نمایش رنگی و LCD هفت رنگ است.
  • امکان اتصال به بلوتوث را دارد.
  • دارای پورتUSB و خروجی AUX است.
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و ios را دارد.
  • پورت SD دارد.
  • دارای 4 خروجی RC است.
  • آی سی بزرگ دارد.
  • دارای هیت سینگ بزرگ است.

ضبط ماشین استیلاک مدل 7258

کلام آخر

در این مقاله، به مهم‌ترین ویژگی‌های ضبط خودرو پرداختیم و سه مدل از بهترین مدل‌های ضبط ماشین با قیمت مناسب را برای خرید، به شما معرفی کردیم. فراموش نکنید که برای خرید یک سیستم باکیفیت، به برندهای معتبر و مدل‌های محبوب و پرفروشی که رضایت مشتریان پیشین را  بیشتر جلب کرده اند، سر بزنید. یادتان باشد که ضبط ماشین را از نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید. خوشحال هستیم که در این مقاله همراه ما بودید. درپایان،  یادآوری می‌کنیم که شما می‌توانید، برای انتخاب، خرید و نصب بهترین ضبط‌های خودرو با همکاران ما در اینصب تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟