بهترین روکش صندلی را از کجا بخرم؟ | اینصب
x
X

بهترین روکش صندلی را از کجا بخرم؟

خودروی خود را تازه از نمایندگی تحویل گرفته‌اید و می‌خواهید ظاهر آن را متفاوت‌تر از سایر خودروهای هم مدل کنید؟ به فکر راحتی خود و سایر سرنشینان خودرو هستید؟ یا می‌خواهید از صندلی‌های فابریک خودروی خود محافظت کنید؟ تنها راهی که می‌توانید به همه این اهداف یکجا دست پیدا کنید، خرید روکش صندلی خودرو است. اما روکش صندلی از کجا بخرم؟

روکش صندلی یکی از پرتقاضاترین لوازم جانبی خودرو است، همین تقاضای زیاد سبب شده است تا فروشگاه‌های زیادی اقدام به فروش این محصول کنند. با وجود این همه فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی، ممکن است این سوال بریاتان پیش بیاید که واقعا باید روکش صندلی از کجا بخرم؟ اگر به دنبال پاسخی روشن برای این سوال هستید تا انتها در کنار ما بمانید. ما به شما بهترین فروشگاه روکش صندلی را معرفی می‌کنیم.

انواع روکش صندلی ماشین

قبل از هر توضیحی در خصوص اینکه ” روکش صندلی از کجا بخرم” اجازه دهید تا کمی در خصوص روکش صندلی صحبت کنیم و شما را با انواع مدل‌های آن آشنا کنیم. روکش صندلی از جنس‌های مختلفی مانند چرم، پارچه و ترکیبی از این دو متریال (چرم و پارچه) ساخته می‌شوند. هر کدام از این مدل‌ها دارای مزایا و معایب خود هستند.

 

روکش صندلی از کجا بخرم

روکش صندلی چرمی

 این روکش‌ها بسیار زیبا هستند و معمولا افرادی که به ظاهر ماشین خود خیلی اهمیت می‌دهند به سراغ روکش صندلی چرمی می‌روند. روکش‌ صندلی‌های چرمی ضد آب هستند، رنگ آن‌ها ثابت است، در برابر نور آفتاب تغییر رنگ نمی‌دهند و طول عمر آن‌ها نیز نسبتا زیاد است. در کنار تمام این حسن‌ها، این روکش‌ها معایب خاص خود را دارند. از جمله مهم‌ترین معایب روکش صندلی چرم می‌توان به پوسیده شدن به مرور زمان، عدم تنفس‌پذیری، تعریق قسمت پشت و نشیمنگاه و جذب گرما و سرما اشاره کرد.

روکش صندلی پارچه‌ای

این نوع از روکش‌ها در انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. تنوع رنگ روکش صندلی پارچه‌ای نسبت به نمونه‌های چرم بیشتر است. این روکش‌ صندلی‌ها دارای مزایای مختلف مانند قیمت بسیار مناسب، طول عمر بسیار بالا، تنفس‌پذیری بهتر و همچنین عدم جذب گرما در تابستان و سرما در زمستان هستند. قیمت این روکش‌ صندلی‌ها نسبت به روکش صندلی‌های چرمی ارزان‌تر است اما مهم‌ترین مشکل آن‌ها، سخت تمیز کردن و همچنین تغییر رنگ در اثر تابش نور مستقیم خورشید است.

روکش صندلی ترکیبی چرم و پارچه

 این روکش‌ها دارای ظاهری جذاب و بسیار شیک هستند. در طراحی این نوع از روکش صندلی‌ها نهایت سلیقه و مهندسی در نظر گرفته شده است. در روکش‌های ترکیبی چرم و پارچه برای قسمت نشیمنگاه و پشت از پارچه استفاده شده است تا از تعریق سرنشینان و راننده جلوگیری کنند. برای قسمت‌های لبه این روکش صندلی‌ها از چرم استفاده شده است، استفاده از چرم در این قسمت‌ها سبب می‌شود تا روکش صندلی کمتر لک بگیرد و به راحتی نیز تمیز شود. در یک کلام می‌توان گفت که این نوع از روکش‌ها معایب روکش‌های چرمی و پارچه‌ای را ندارند. اکنون که با انواع روکش صندلی موجود در بازار آشنا شدید نوبت به بررسی این سوال که هر روکش صندلی از کجا بخرم؟ رسیده است.

روکش صندلی از کجا بخرم؟ خرید حضوری یا اینترنتی؟

برای انتخاب کاور ماشین بد نیست یک راهنمای خرید روکش صندلی در اختیار داشته باشید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید اما در پاسخ به این سوال که از کجا خریداری کنیم دو راه برای شما وجود دارد. 1) شال و کلاه کنید و به بازار روکش صندلی فروش‌ها بروید. 2) به‌صورت اینترنتی خرید کنید.

روکش صندلی خوب از کجا بخریم

خرید حضوری روکش صندلی:

خرید به‌صورت حضوری مزایای خاص خود را دارد. شما می‌توانید محصول را لمس کنید، سر قیمت با فروشنده جر و بحث کنید و … البته به شرطی که یک فروشگاه حضوری خوب پیدا کنید.

فروشگاه حضوری خوب دارای مزایا زیادی است، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاه حضوری خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اجناس درون فروشگاه باید دارای اتیکت قیمتی باشند.
  2. محصولات خود را با گارانتی به فروش برسانند.
  3. فروشنده‌های با دانش و ماهری داشته باشند تا بتوانند به شما در خرید مناسب‌تر کمک کنند.
  4. مواردی مانند دکوراسیون، نورپردازی، پخش موسیقی و … در آن به خوبی رعایت شده باشد.
  5. برندهای معتبر را به فروش برسانند.
  6. فضای کافی برای عبور و مرور مشتری‌ها در نظر گرفته شده باشد.
  7. و …

خرید اینترنتی روکش صندلی:

در پاسخ به این سوال که روکش صندلی از کجا بخرم؟ ما به شما می‌گوییم که خرید اینترنتی گزینه بهتری است. اما زمانی یک خرید اینترنتی دلچسب خواهید داشت که یک فروشگاه اینترنتی خوب پیدا کنید. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک فروشگاه اینترنتی خوب باید داشته باشد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عکس‌هایی که فروشگاه اینترنتی بارگذاری می‌کند، باید باکیفیت باشند و توسط مجموعه عکسبرداری شده باشد. (یعنی عکس‌های کاتالوگی نباشد)
  2. محصولات خریداری شده توسط مشتری به سرعت آماده ارسال شوند و در کمترین زمان آن را به دست مشتری برساند.
  3. گارانتی محصولات در خرید اینترنتی بسیار مهم است، شما باید روکش صندلی را از فروشگاهی تهیه کنید که محصولات خود را گارانتی می‌کند.
  4. قیمت محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی باید مناسب باشد.
  5. فروشگاه اینترنتی باید پشتیبانی فعالی داشته باشد تا درصورت بروز مشکل بتوانید با آن تماس بگیرید.
  6. محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی به فروش می‌رسد باید دارای ضمانت اصل بودن کالا باشند.

سخن پایانی

در گذشته خرید حضوری خیلی رونق داشت اما با پیشرفت تکنولوژی و ویروس کرونا، خرید حضوری به خرید اینترنتی تبدیل شد و برای مردم این نوع خرید جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد. اعتماد کردن به فروشگاه‌های اینترنتی کمی سخت است و بسیاری از افراد این ریسک را نمی‌کنند (کاملا حق دارند). این ریسک‌ها زمانی از بین می‌روند که شما یک فروشگاه اینترنتی خوب پیدا کنید. در پاسخ به سوال روکش صندلی از کجا بخرم؟ اینصب تنها نامی است که به ذهن ما می‌رسد.  این فروشگاه یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی فعال در ایران است که محصولات خود را با قیمت رقابتی وارد بازار می‌کند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟