بهترین ردیاب حیوانات | بهترین ردیاب حیوانات چه امکاناتی دارد؟ | فروشگاه اینترنتی اینصب
x
X

بهترین ردیاب حیوانات چه امکاناتی دارد؟

بهترین ردیاب حیوانات

امروزه افرادی زیادی دارای حیوان خانگی می باشند که عموما نگهداری از حیوان خانگی موجب وابستگی شخصی به حیوان می شود. به همین علت بسیاری از افرادی که دارای حیوان خانگی هستند، دائما نگران حیوان خانگی خود می باشند. چرا که ممکن است در لحظه ای غفلت گم شوند و دیگر پیدا کردن آن ناممکن باشد. امروزه برای رفع نگرانی ها از بابت گم شدن حیوان خانگی از ردیاب حیوانات استفاده می شود. مدل های متفاوتی از ردیاب حیوانات در بازار عرضه شده است که دارای ویژگی ها و امکانات متفاوتی می باشند. در ادامه در مورد ویژگی ها و امکانات بهترین ردیاب حیوانات صحبت خواهیم کرد.

 

امکانات بهترین ردیاب حیوانات

همان طور که گفتیم امروزه مدل های متفاوتی از ردیاب حیوانات در بازار عرضه می شود که همین موضوع سبب سخت شدن انتخاب می شود. لازم است در هنگام خرید به امکانات و ویژگی های ردیاب دقت کنید تا بتوانید بهترین ردیاب را خریداری کنید. امکاناتی که در ادامه به شما معرفی می کنیم ممکن است در برخی ردیاب ها وجود داشته باشد و برخی دیگر از این امکانات برخوردار نباشند. شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین ردیاب را خریداری کنید.

 

ردیابی آنلاین و لحظه ای حیوان خانگی

مهم ترین و جذاب ترین ویژگی بهترین ردیاب حیوانات، ردیاب آنلاین و لحظه ای می باشد. اکثر ردیاب های حیوانات این امکان را دارند اما برخی از ردیاب ها به ردیاب های آفلاین معروف می باشند که اینگونه ردیاب ها قادر به ردیابی آنلاین و لحظه ای نیستند. پس اگر قصد دارید به صورت لحظه ای از موقعیت حیوان خانگی خود آگاه شوید، لازم است در هنگام خرید ردیاب از آنلاین بودن آن مطمئن شوید.

 

ردیابی حیوان خانگی

 

قابلیت شنود

از جمله امکانات ردیاب حیوانات می توان به امکان شنود صداهای اطراف اشاره کرد. این قابلیت از جمله قابلیت های ویژه می باشد که در تمامی ردیاب ها وجود ندارد. با استفاده از این امکان شما می توانید در هر لحظه صداهای اطراف ردیاب را شنود کنید و از اتفاقات آگاه شوید. در هنگام خرید حتما به قابلیت شنود ردیاب توجه کنید.

 

کلید اضطراری SOS

یکی دیگر از امکانات بهترین ردیاب حیوان خانگی کلید اضطراری SOS می باشد که در مواقع اضطراری بسیار کاربردی است. با فشردن این کلید در مواقع اضطراری با چند شماره تلفن که از قبل روی ردیاب تعریف شده تماس گرفته می شود. کاربرد این کلید در مواقعی است که شخصی، حیوان خانگی شما را پیدا می کند که با فشردن کلید می تواند به راحتی با شما ارتباط برقرار کند. لازم است از قبل چند شماره تلفن روی ردیاب تعریف کنید تا کلید SOS کاربرد داشته باشد.

 

قابلیت تعیین محدودیت صدا

از جمله جالب ترین و خاص ترین قابلیت های بهترین ردیاب حیوانات می توان به قابلیت تعیین محدودیت صدا اشاره کرد. شما می توانید برای ردیاب محدوده صدایی مشخص کنید تا زمانی که صدای اطراف ردیاب از میزان مشخصی بالاتر رفت، با شما تماس بگیرد. این قابلیت در مواقعی که حیوان خانگی شما از موضوعی ناراضی می باشد و شروع به سر و صدا کردن می کند، بسیاری کاربردی است.

 

ردیاب حیوان خانگی

 

تعیین محدوده مکانی

تعیین محدوده مکانی، یکی دیگر از قابلیت ها و امکانات ردیاب حیوانات می باشد که بسیار کاربردی است. در واقع شما می توانید برای ردیاب، محدوده مکانی تعیین کنید تا زمانی که حیوان خانگی شما از محدوده مشخص شده خارج شد، برای شما اعلان ارسال شود. این قابلیت از جمله قابلیت هایی است که تمامی ردیاب ها ندارند. پس اگر این قابلیت برای شما دارای اهمیت می باشد، لازم است در هنگام خرید به آن توجه کنید.

 

برقراری ارتباط دو طرفه

یکی از قابلیت های جذاب ردیاب حیوانات برقرار تماس دو طرفه می باشد. درواقع شما می توانید با ردیاب تماس بگیرید و همزمان هم صحبت کنید و هم صدا بشنوید. این قابلیت نیز در تمامی ردیاب ها وجود ندارد و جزو قابلیت های ویژه ردیاب حیوانات محسوب می شود. برای استفاده از این قابلیت کافیست با سیمکارت درون ردیاب تماس بگیرید تا ارتباط برقرار شود. البته شماره تلفن شما نیز باید روی ردیاب تعریف شده باشد.

 

برنامه ردیاب حیوانات

موضوع آخری که در خرید ردیاب حیوانات باید به آن توجه داشته باشید، برنامه یا اپلیکیشن ردیاب می باشد. این برنامه باید محیط کاربری ساده و راحتی داشته باشد تا شما بتوانید به راحتی از امکانات آن بهره ببرید. هم چنین لازم است در هر دو نسخه اندروید و IOS وجود داشته باشد تا شما بتوانید با هر نوع تلفن همراهی از آن استفاده کنید.

تا اینجا با امکانات و قابلیت های بهترین ردیاب حیوانات آشنا شدیم. در ادامه یکی از بهترین ردیاب های حیوانات را به شما معرفی می کنیم که دارای تمامی قابلیت ها و امکانات گفته شده می باشد.

 

ردیاب حیوانات Qbit

 

ردیاب حیوانات استیلاک مدل QBIT

ردیاب QBIT علاوه بر اینکه برای حیوانات خانگی مورد استفاده می باشد، برای سالمندان و کودکان نیز مناسب است. این ردیاب به دلیل سایز کوچک و سبک بودن آن به راحتی به قلاده حیوان متصل می شود. شما می توانید با استفاده از این ردیاب از موقعیت مکانی حیوان خانگی خود به طور دقیق آگاه شوید. تمامی امکاناتی که در بالاتر گفته شد در این ردیاب وجود دارد و می توانیم بگوییم که این ردیاب فول امکانات می باشد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟