بهترین ردیاب برای خودرو دنا و دنا پلاس | اینصب
x
X

بهترین ردیاب برای خودرو دنا و دنا پلاس

خب بالاخره نوبت به بررسی سیستم های امنیتی مناسب برای خودروهای پر فروش دنا و دنا پلاس رسید. بدون شک  بهترین سیستم ضد سرقت، ردیاب خودرو است. اما انتخاب و خرید یک ردیاب با کیفیت در بین برند ها و محصولات مختلف موجود در بازار، اصلا کار ساده ای نیست. به همین خاطر در این مقاله به معرفی بهترین ردیاب برای خودرو دنا و دنا پلاس می پردازیم. شما حدس می زنید بهترین ردیاب خودرو برای خانواده دنا تولید کدام برند موفق باشد؟

ردیاب برای خودرو دنا و دنا پلاس

ضرورت استفاده از ردیاب برای خودرو دنا

واقعیت این است که سیستم امنیتی فابریک خودروها بخصوص خودرو های داخلی خیلی قابل اعتماد نیستند. روش ها و سیستم های قدیمی تر ضد سرقت مانند قفل های فرمان، قفل پدال و دزدگیر خودرو هم بدلیل تبحر سارقان در دور زدن آن ها عملا منسوخ شده و کارایی چندانی ندارند. شاید به جرات بشه گفت گذشتن از سد هیچ قفلی دیگر برای سارقان سخت نیست . اما پیشرفت تکنولوژی محصولات جدیدی را به بازار معرفی می کند و تلاش می کند نواقص محصولات قبلی تا حد ممکن برطرف شود.

یکی از این محصولات بی نظیر و پیشرفته ردیاب خودرو می باشد. چرا انقدر تاکید می شود که از ردیاب خودرو استفاده کنید؟ یکی از مهم ترین دلایل تاکید بر ضرورت استفاده از ردیاب خودرو، این است که دسترسی و از کارانداختن آن توسط سارقان عملا امکان پذیر نیست. برخلاف دزدگیر که سارقان ادعا می کنند در کسری از ثانیه توان ازکار انداختن آن را دارند و یا قفل های فرمان.

ردیاب یک وسیله کوچک است که در ماشین نصب می شود و از طریق اتصال ماهواره ای قادر است اطلاعات دقیق مکانی خودرو را برای ما ارسال کند. بطور کلی ردیاب خودرو چند عملکرد مهم برای ما دارد.

  • امکان ردیابی لحظه ای خودرو بر روی نقشه

نصب ردیاب به شما این امکان را می دهد که از موقعیت دقیق خودرو بر روی گوشی تلفن همراهتان مطلع باشید. حالا اگر ماشین شما سرقت شود به راحتی از مسیر سارقان و محل خودرو اطلاع دارید و در کوتاه ترین زمان قادر به پیدا کردن خودرو هستید. حتی در صورتی که ماشین را به شخص دیگری داده باشید، از مسیر های طی شده و موقعیت ماشین در لحظه مطلع هستید .

  • قابلیت تعیین محدوده مجاز جغرافیایی

با نصب ردیاب امکان تعیین یک محدوده مجاز برای خودرو وجود دارد. در صورت خروج خودرو از محدوده تعیین شده ردیاب به شما گزارش و هشدار می دهد.

  •  تعیین سرعت مجاز

همینطور امکان تعیین یک سرعت مجاز برای خودرو با نصب ردیاب وجود دارد. در صورت رد کردن سرعت مجاز ردیاب شما را با خبر می کند.

  • فراهم کردن امکان شنود کابین خودرو

یک ویژگی خیلی خوب خصوصا برای مواقعی که ماشین سرقت شده، امکان شنود صداهای درون کابین است.

خب تا اینجا سعی کردیم خیلی کوتاه مهم ترین ویژگی های ردیاب خودرو را با هم ببینیم. اما بر می گردیم به بحث اصلی این مقاله: معرفی بهترین ردیاب برای خودرو دنا و دنا پلاس.  بهترین ردیاب خودرو مناسب خانواده دنا، ردیاب خودرو استیلاک است و بهترین مدل های مناسب دنا و دنا پلاس دو مدل GT06 و ST30 از این برند هستند. پیش از این بارها از کیفیت ساخت و خدمات خوب برند استیلاک برای شما نوشتیم. برند استیلاک از قدیمی ترین و معتبر ترین های بازار لوازم جانبی خودرو است.

یک برند شناخته شده که همیشه در لیست محصولات پرطرفدار، پر فروش و با کیفیت بازار بوده و هست. استیلاک پیش از معرفی این ردیاب ها هم در لیست رضایت مشتریان بود اما با معرفی این ردیاب های با کیفیت مجددا گام بزرگی را به لحاظ جلب رضایت و اعتماد مشتریان خودش برداشت.

ردیابی خودرو دنا

2 مدل از بهترین ردیاب های خودرو دنا و دنا+

ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06

GT06 از نوع ردیاب های سیمی است و آسیبی به برق داخلی خودرو نمی زند. یکی از ویژگی های خوب این ردیاب دقت بسیار بالای آن است. به غیر از این ها چند ویژگی مهم هست که این ردیاب را از سایرین متمایز می کند. قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور را دارد. به دکمه SOS مجهز است که توسط آن و در مواقع خطر امکان کمک خواستن از پلیس یا افراد معتمدی که قبلا تعیین کرده اید را دارید. امکان شنود صدای داخل کابین در مواقع ضروری و تعیین محدوده های جغرافیایی و سرعت مجاز را دارد.

سایت و اپلیکیشن فارسی با قلبلیت پشتیبانی از سیستم عامل های اندروید و IOS از قابلیت های دیگر این ردیاب حرفه ای است. به علاوه این ردیاب توسط سرور های داخلی و خارجی پشتیبانی می شود. استیلاک مدل GT06 از نقشه ترافیکی و سیستم هشدار ترافیک هم پشتیبانی می کند. می توانید مطمئن باشید که کیفیت این محصول توسط متخصصین اینصب تایید شده. و به عنوان بهترین ردیاب برای خودرو دنا و دنا پلاس پیشنهاد شده است. استیلاک روی این محصول یک گارانتی 18 ماهه دارد که در نوع خودش عالیه.

ردیاب خودرو استیلاک مدل ST30

یکی دیگر از بهترین ردیاب های موجود در بازار و مناسب خودرو های دنا و دنا پلاس است. البته نصب این ردیاب برای تمام خودرو های ایرانی و خارجی مناسب است. از نوع ردیاب های سیمی دارای باتری بک آپ است و بر خلاف ردیاب های شارژی و ردیاب آهنربایی امکان جدا کردن و از کار انداختن آن توسط سارقان تقریبا وجود ندارد. با این ردیاب از هر فاصله و مکانی امکان خاموش کردن خودرو را دارید. پس اگر خودرو شما به سرقت رفت توسط ردیاب خودرو را خاموش کنید.

مسیر خودرو را ردیابی کنید. سپس در کوتاه ترین مدت خودرو به سرقت رفته را پیدا کنید. ردیاب استیلاک ST30 دکمه SOS و قابلیت تماس دوطرفه دارد. سیمکارت رایگان، سرور داخلی، قیمت مناسب ردیاب در مقایسه با امکانات آن و گارانتی معتبر، ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش طولانی، این ردیاب را در رده بالای لیست بهترین ها قرار داده است.

برای مشاوره و خرید بهترین ردیاب برای خودرو دنا و دنا پلاس، روی کمک ما حساب کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟