x
X

بهترین دوربین مداربسته برای منزل

خرید بهترین دوربین مداربسته برای منزل یکی از دغدغه های افرادی که قصد خرید این دستگاه را دارند،شده است.امروزه به دلیل سرقت های بسیار استفاده از دوربین مدار بسته به خصوص در فضای خانه و مغازه ها یکی از الزامات می باشد.شما نمی توانید در یک لحظه به چند مکان دسترسی داشته باشید و اتفاقات را به صورت آنلاین مشاهده کنید و بر رفتار دیگران نظارت داشته باشید.

 

بهترین دوربین مداربسته برای منزل

بهترین دوربین مداربسته برای منزل

یکی از سوالاتی که هنگام خرید دوربین مداربسته پیش می آید این است که چه نوع دوربین مداربستی مناسب منازل می باشد؟

در هنگام خرید دوربین مدار بسته باید به موارد زیر توجه کنید تا خریدی مناسب و موفقی داشته باشید.ساختمان و یا یک خانه دارای 3 قسمت اصلی می باشد که خرید دوربین مداربسته برای هر یک از این بخش ها متفاوت می باشد.این 3 بخش شامل بخش های زیر می باشد :

  • دوربین مداربسته برای مشاعات آپارتمانی
  • دوربین مدار بسته در داخل آپارتمان
  • نصب دوربین مدار بسته در ویلا و یا منزل شخصی

دوربین مداربسته برای مشاعات آپارتمانی

در آپارتمان یک سری فضاهای مشترک از قبیل پارکینگ، آپارتمان، حیاط، آسانسور، راه پله ، درب ورودی و پشت بام ساختمان و …وجود دارد که مشاعات آپارتمانی نامیده می شود.این نقاط در ساختمان ها از نقاطی هستند که در هنگام نصب دوربین مداربسته مورد توجه قرار می گیرند.البته باید توجه داشته باشید که نصب دوربین مداربسته در راهرو ها اگر در مقابل درب ورودی شخصی باشد،باید با اجازه ی آن شخص نصب این دستگاه صورت گیرد.

همچنین یکی از موارد دیگری که باید به آن توجه کرد این است که نصب دوربین مداربسته در پارکینگ ها باید به صورتی باشد که در انباری ها نیز مشخص شود و در نقطه کوری قرار داده نشود و وضوح تصویر نیز بالا باشد.

دوربین مدار بسته در داخل آپارتمان

نصب دوربین مداربسته در داخل خانه ها یکی از مهم ترین مکان ها در هنگام نصب دوربین مدار بسته می باشد.یکی از بخش های هر واحد که نصب دوربین در آن از الزامات می باشد قسمت در ورودی و سالن پذیرایی می باشد.

 

دوربین مدار بسته در ویلا و یا منزل شخصی

بسیاری از افراد دارای ویلا و یا منزل شخصی در شهر دیگر می باشند.نصب دوربین مداربسته در حیاط ، پارکینگ ،راهرو و داخل واحد از الزامات می باشد زیرا شما باید از تمام اتفاقات ویلا و یا منزل شخصی خود با خبر باشید.در این صورت با دور بودن از منزل و یا ویلای شخصی خود شما دیگر نگران نیستید.

اما تصیه می شود اگر شما دارای ویلا و یا منزل شخصی ای می باشید که از آن دور هستید و چند وقت یکبار به آن سر می زنید ، علاوه بر دوربین مداربسته از دزدگیر اماکن و سنسور های مختاف آن ، نیز استفاده کنید.زیرا از طریق دوربین مدار بسته شما فقط قادر به مشاهده ویلا و یا منزل خود هستید اما با نصب دزدگیر شما به سرعت متوجه ورود غیر مجاز هر شخص می شوید و اگر دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن شما از نوع دستگاه تلفن کننده سیم کارتی باشد،زمانی که دزدگیر ورود فرد غیر مجازی را تشخیص دهد به سرعت با شماره ی شما تماس گرفته می شود.

 

بهترین دوربین مداربسته برای منزل

کاربرد دوربین مداربسته

  • منازل
  • فروشگاه ها
  • اداره و ساختمان های اداری
  • ساختمان های تجاری
  • مغازه ها و…

با نصب دوربین مداربسته در اداره ها و یا فروشگاه های بزرگ شما می توانید بر اعمال کارمندان خود نظارت داشته باشید.یکی از دیگر کاربرد های دوربین مداربسته نظارت بر رفتار مشتری در فروشگاه ها می باشد زیرا هنگامی که فروشگاه با افزایش مستری رو به رو می شود شما می توانید تمام فروشگاه را از طریق دوربین مداربسته تحت نظر خود قرار دهید و از برخورد های غیر عادی و سرقت های ناگهانی جلوگیری کنید.

خرید بهترین دوربین مدار بسته برای منازل

اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته دارید و نیاز به مشاوره رایگان دارید می توانید با کارشناسان مجرب اینصب تماس بگیرید.مجموعه ی اینصب در زمینه فروش انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی تخصص دارد و امنیت و کسب رضایت شما هدف ماست.

شما می توانید  با ثبت سفارش آنلاین در هرجای ایران که هستید سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.تمامی محصولات فروشگاه اینصب دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟