معرفی بهترین برند دزدگیر ماشین | اینصب
x
X

معرفی بهترین برند دزدگیر ماشین

امروزه با افزایش سرقت خودروها لازم است در جهت تامین امنیت خودروی خود اقداماتی انجام دهید. از جمله اقداماتی که به جهت افزایش امنیت خودرو انجام می‌شود، خرید دزدگیر ماشین است. تمامی شما با این محصول آشنایی دارید و کاربرد و نحوه عملکرد آن را می‌دانید. امروزه دزدگیر خودرو با برندها و مدل‌های متفاوتی در بازار عرضه می‌شود که هر کدام از آن‌ها دارای قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی هستند. کیفیت کیت و ریموت و هم چنین قیمت دزدگیرها نیز با یکدیگر متفاوت می‌باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی بهترین برند دزدگیر ماشین بپردازیم و اطلاعاتی در زمینه برندهای دزدگیر به شما ارائه دهیم.

بهترین برند دزدگیر ماشین

همان طور که گفتیم امروزه برندهای متفاوتی در زمینه دزدگیر خودرو فعالیت دارند. لازم است بدانید هر برند پرفروشی لزوما بهترین برند دزدگیر ماشین نیست. بعضی از برندها فقط با بازاریابی توانسه اند اسمی در بیاورند و گاها از کیفیت کافی برخوردار نیستند. به عنوان بهترین برند و تجربه چندین ساله ما در این زمینه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد، که در ادامه در مورد هر برند توضیحات لازم را ارائه می‌دهیم.

  • ایزیکار
  • استیل میت
  • استیلاک
  • هوتای
  • چیتا
  • اکتیو
  • اسپای
  • زنوتیک و..

برند دزدگیر ماشین استیل میت

استیل میت یکی از پرطرفدارترین و معروف‌ترین برندهای دزدگیر می‌باشد. از جمله دلایل پرطرفدار بودن این برند کیفیت بالای محصولات آن می‌باشد. برند استیل میت علاوه بر دزدگیر در زمینه‌های دیگر لوازم جانبی خودرو مانند باند ماشین، جامپ استارتر و … نیز فعالیت دارد و محصولات با کیفیتی را عرضه می‌کند. دزدگیرهای این برند هم از نوع ساده و هم تصویری هستند که شما می توانید با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید که پیشنهاد ما به شما دزدگیر ماشین 5163 سری رنجر است.

 

بهترین دزدگیر های تصویری استیل میت

  • دزدگیر 888E : این مدل دزدگیر استیل میت دارای قابلیت PKE است که با نزدیک شدن به خودرو قفل درب‌ها باز و با دور شدن از آن درب‌ها قفل می‌شوند.
  • دزدگیر 4328 : ریموت این مدل دزدگیر استیل میت دارای صفحه نمایش رنگی است و مقاومت بالایی دارد.
  • دزدگیر 5164 : این دزدگیر به دلیل ریموت آن که قابلیت نصب سوئیچ دارد، بسیار پرطرفدار است.

 

دزدگیر تصویری استیل میت

 

دزدگیر ساده استیل میت

  • دزدگیر 8032 : این مدل دزدگیر با کیفیت‌ترین دزدگیر ساده استیل میت است که کیفیت کیت و ریموت آن از سایر دزدگیرهای ساده استیل میت بالاتر است.

بهترین برند دزدگیر ماشین، استیلاک

برند استیلاک نیز یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برند دزدگیر خودرو است. البته این برند در زمینه ردیاب و جی پی اس هم فعالیت دارد و تا به امروز با ارائه محصولات با کیفیت توانسته جایگاه مناسبی در بازار پیدا کند. محصولات برند استیلاک پشتیبانی بسیار عالی داشته و تاکنون رضایت کاربر را جذب کرده است.

 

دزدگیر تصویری برند استیلاک

  • دزدگیر 825 و 861: دزدگیر های تصویری برند استیلاک دارای کیفیتی یکسان می‌باشند و تنها در ظاهر ریموت متفاوت هستند. دزدگیر استیلاک مدل LF861 double پرفروش ترین دزدگیر استیلاک بوده است.

 

دزدگیر تصویری استیلاک

 

برند دزدگیر ماشین اکتیو

از جمله بهترین برند دزدگیر ماشین می‌توان به برند اکتیو اشاره کرد. محصولات این برند از کارخانه اسپای هستند و کیفیت بالایی دارند. دزدگیرهای ماشین برند اکتیو نسبت به سایر دزدگیرهای کارخانه اسپای از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. این برند 3 مدل دزدگیر تصویری ارائه می‌دهد که تمامی آن ها از لحاظ کیفیت و امکانات یکسان هستند و تنها در شکل ظاهری ریموت متفاوت می‌باشند.

دزدگیر های تصویری برند اکتیو

  • دزدگیر K9، X7 و 823: هر سه مدل دزدگیر ماشین این برند برد مناسبی دارند.

 

دزدگیر تصویری اکتیو

 

 

برند دزدگیر ماشین اسپای

یکی دیگر از بهترین برندهای دزدگیر ماشین موجود در بازار برند اسپای است. بعد از دزدگیرهای استیل میت، اکتیو و استیلاک دزدگیرهای برند اسپای از کیفیت بالایی برخوردارند و گزینه ای مناسب هستند. این برند هم در زمینه دزدگیر ساده و هم در زمینه دزدگیر تصویری فعالیت دارد که در ادامه چند مدل از بهترین مدل‌های آن را به شما معرفی می‌کنیم.

 

دزدگیر تصویری برند اسپای

  • دزدگیر 833، 825 و M9: دزدگیر های تصویری برند اسپای همگی از لحاظ کیفیت و امکانات یکسان می باشند و تنها در ظاهر ریموت متفاوت هستند.

 

دزدگیر تصویری برند اسپای

 

برند دزدگیر خودرو زنوتیک

زنوتیک از جمله برندهای شناخته شده در زمینه انواع لوازم جانبی خودرو است. این برند در زمینه‌های مختلفی چون دزدگیر ماشین، ردیاب، آینه مانیتوردار، پخش خودرو و …. فعالیت می‌کند. این برند با ارائه دزدگیرهای خودرو با کیفیت توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. در ادامه چند مدل از دزدگیرهای تصویری این برند را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

دزدگیر تصویری برند زنوتیک

  • دزدگیر 826 و 833: این دو مدل دزدگیر از کارخانه اسپای هستند و نسبت به سایر دزدگیر های زنوتیک از کیفیت بالاتری بهره مند می‌باشند.
  • دزدگیر V22: این دزدگیر از کارخانه پی ال سی است و نسبت به دو دزدگیر 826 و 833 کیفیت پایین‌تری دارد.

 

دزدگیر تصویری برند زنوتیک

 

برند دزدگیر خودرو هوتای

برند هوتای نیز از جمله برند های شناخته شده و به نام دزدگیر ماشین می باشد. این برند هم در زمینه دزدگیر ساده و در زمینه دزدگیر تصویری فعالیت موفقی داشته است. در ادامه به چند مورد از مدل های دزدگیر تصویری این برند می پردازیم.

 

دزدگیر تصویری برند هوتای

  • دزدگیر 128، 129 و 132: دزدگیر های تصویری برند هوتای دارای کیفیتی یکسان می‌باشند و تنها تفاوت آن‌ها در ظاهر ریموت است.

 

دزدگیر تصویری برند هوتای

 

سخن پایانی

در این مطلب قصد داشتیم شما را با بهترین برند دزدگیر ماشین آشنا کنیم و برندها را رده بندی نماییم . البته برندهای دیگری نیز در زمینه دزدگیر ماشین فعالیت دارند که در این مقاله به آن‌ها نپرداختیم. امروزه تعداد برندهای دزدگیر به شدت افزایش یافته و توضیح در مورد تمامی برندها زمان بر می‌باشد. بهتر است قبل از خرید و انتخاب دزدگیر ماشین، با برندها و مدل‌های آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گیرد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟