انواع سنسور های دزدگیر اماکن | اینصب
x
X

معرفی انواع سنسور های دزدگیر اماکن

انواع سنسور‌ های دزدگیر اماکن در این مطلب گردآوری شده است. هر کدام کاربرد منحصر به فرد و خاص خود را دارند و برای استفاده از این سنسورها باید آشنایی کافی با هر کدام از آن‌ها را داشته باشید. حسگرهای دزدگیر اماکن مانند چشم‌های دزدگیر عمل می‌کنند، با کوچکترین حرکت و یا اتفاق، سنسورها با ارسال سیگنال به دستگاه مرکزی باعث به صدا در آمدن دزدگیر خواهند شد. سنسورها وابسته به دزدگیر اماکن هستند. قیمت دزدگیر اماکن با توجه به قابلیت‌هایی که دارد متفاوت خواهد بود.

انواع سنسور های دزدگیر اماکن

انواع سنسور های دزدگیر اماکن

از انواع سنسور های دزدگیر اماکن می‌توان به سنسور‌های زیر اشاره کرد:

  • سنسور دود
  •  حرکتی
  •  ضربه
  • مگنت

هر کدام از این سنسورها را با توضیحات بیشتری در اختیارتان می‌گذاریم تا با دقت هر چه تمام‌تر انتخاب خود را نهایی کنید.

سنسور حرکتی از انواع سنسور های دزدگیر اماکن

سنسور‌حرکتی به چشمی دزدگیر نیز معروف هستند. این سنسورها نسبت به حرکت موجودات زنده و یا هر وسیله‌ی دیگر حساس می‌باشند. با کوچکترین حرکت شخص یا هر جانداری، این سنسورها،سیگنالی به دستگاه اصلی دزدگیر اماکن ارسال می‌کنند و دزدگیر از طریق صدای آژیر و یا تماس با فرد مورد نظر و یا پیامک، افراد را مطلع و آگاه می‌سازد.

برای شناخت بیشتر انواع سنسور حرکتی خواندن این مقاله به شما توصیه می‌شود: انواع سنسور تشخیص حرکت دزدگیر اماکن

سنسور‌های چشمی، خود نیز دارای انواع مختلفی مانند سنسورهای حرکتی لیزری، 360 درجه و مادون قرمز می‌باشند. زمانی که قصد سفر دارید و یا تا مدتی از محل مورد نظر دور هستید و دارای اشیا گران قیمت در آن مکان هستید می‌توانید از این سنسور در مغازه و یا خانه‌ی خود استفاده کنید.

دتکتور دود

سنسور دود که به دتکتور دود نیز معروف می‌باشد یکی از پرکاربردترین سنسور‌های دزدگیر اماکن است. امروزه این سنسور در ساختمان‌های مسکونی و اداری بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سنسور مانند یک سیستم ضد حریق و نگهبان ساختمان عمل می‌کند.

با استفاده از این سیستم شما می‌توانید از ضرر‌های مالی و خسارت‌های جانی جلوگیری کنید. خیلی از مواقع نشتی گاز باعث خسارت جانی شده است که با وجود دتکتور دود شما از نشتی گاز مطلع می شوید و از بروز خطرات جلوگیری می کنید.

همچنین این وسیله در فروشگاه‌ها، اداره‌ها، بانک‌ها و مکان‌های عمومی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع سنسور های دزدگیر اماکن؛ سنسور مگنتی

این وسیله هم نیز در اکثر فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و مکان‌های مهم دیگر بسیار استفاده می‌شود. حسگر مگنت اکثرا در لای در کمد و یا در ورودی برای مکان مورد نظر و حتی لای پنجره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنسورهای مغناطیسی و یا سنسور مگنت با بسته بودن در و یا پنجره روی هم قرار می‌گیرند و با باز شدن لای در و یا پنجره حتی با کوچکترین میزان با ارسال سیگنال به دزدگیر اماکن، صاحب آن خانه و یا فروشگاه را آگاه و مطلع می‌سازد.

همچنین شما می توانید با خرید سنسور مگنتی برای کنترل موقعیت تجهیزات مورد نظر استفاده کنید تا با کوچکترین تغییر و حرکت وسایل، شما مطلع شوید.

سنسور ضربه

سنسور ضربه که به شوک سنسور معروف می‌باشد بیشتر در دامداری‌ها، انبارها، بانک‌ها و یا طلا فروشی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وارد شدن اولین ضربه به دیوار این سنسور شروع به فرستادن سیگنال به دزدگیر اماکن می‌کند. همچنین شما می‌توانید این وسیله را بر روی درب اصلی ساختمان وصل کنید تا از خرابی در توسط سارقان جلوگیری کنید.

سعی کنید این وسیله را در مکان هایی که لرزش در آنجا زیاد است استفاده نکنید زیرا این دستگاه با تشخیص کوچکترین ضربه به دزدگیر اماکن سیگنال ارسال می‌کند و باعث بوجود آمدن دلهره کاذب در شما می‌شود.

انواع سنسور های دزدگیر اماکن

خرید انواع سنسور دزدگیر اماکن

امروزه با افزایش سرقت، خرید دزدگیر اماکن و انواع سنسورهای وابسته به آن یکی از الزامات است. شما باید بدانید کدام نوع از سنسورها برای شما مناسب می‌باشد تا با دزدگیر اماکن آن را تهیه کنید.همچنین برای مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی اینصب تماس بگیرید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند تا انتخاب درستی داشته باشید.

شما می‌توانید با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را از فروشگاه اینصب به صورت آنلاین خریداری کنید. تمامی محصولات این مجموعه به همراه گارانتی معتبر و طولانی مدت است تا خریدار، خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهد.

خرید آنلاین به شما کمک می‌کند تا با خواندن و مطالعات مشخصات هر محصول انتخاب درست و مناسبی داشته باشید. سنسور‌ها وابسته به دزدگیر اماکن می‌باشند و وجود سنسورها در هر مکانی که دارای اشیا گران قیمت است، الزامی است.

سخن پایانی

انواع سنسور های دزدگیر اماکن همانند چشم دزدگیر عمل می‌کنند و با کوچکترین حرکت تعریف شده برای آنان به دزدگیر اماکن سیگنال ارسال می‌شود تا صدای آژیر درآید و صاحب خانه را از اتفاقات ناگوار مطلع سازد.

با استفاده از این سنسورها شما می‌توانید از سرقت جلوگیری کنید. اگر شما از این سنسورها در مکان مورد نظر استفاده کنید دیگر هنگام دور شدن از مکان مورد نظرتان، نگران نخواهید ماند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟