انواع ریموت پارکینگ برای درب های برقی و معرفی کامل آنها | اینصب
x
X

انواع ریموت پارکینگ برای درب های برقی

انواع ریموت کنترل

ریموت کنترل پارکینگ چیست؟

وسیله ای است که به شما این اجازه را می دهد که بدون پیاده شدن از ماشین و از راه دور درب پارکینگ را باز و بسته کنید. ریموت ها را هم برای درب های نسل قدیم یعنی درب های لولایی و هم برای درب های برقی می توانید استفاده کنید. ریموت کنترل ها بنا به بردی که دارند از فواصل مختلف قادر به باز و بسته کردن درب ها هستند. عموما ریموت های فابریک تا حدود 50 متر برد را پاسخ گو هستند. در این مقاله به انواع ریموت پارکینگ برای درب های برقی می پردازیم و سپس یک پیشنهاد عالی برای خربد بهترین ریموت پارکینگ برای درب های برقی داریم .

که این پیشنهاد عالی چیزی نیست جز ریموت نوربالا. پس اگر برای درب های برقی پارکینگ خود احتیاج به ریموت دارید و دوست دارید قبل از اقدام اطلاعات مناسبی از انواع ریموت پارکینگ داشته باشید احتمالا این مقاله برای شما جالب است. با ما همراه باشید.

انواع ریموت کنترل

ریموت ها انواع مختلفی دارند.

  1. دسته ای از ریموت ها با ارسال سیگنال مادون قرمز به دستگاه گیرنده که درب ها هستند کار می کنند.
  2. دسته ی دوم ریموت های رادیویی هستند. این ریموت ها دقیقا از روش ارسال امواج رادیویی به گیرنده استفاده می کنند
  3. و دسته سوم ریموت های نوربالا که در ادامه به آن می رسیم.

تفاوت اصلی ریموت ها بیشتر در برد آن هاست. بطور مثال ویژگی خوب ریموت رادیویی برد بالاتر و کارایی با وجود موانع است. ریموت نوربالا هم دستگاهی است که بر روی خودرو شما نصب می شود و با زدن یک نوربالا توسط شما درب پارکینگ باز می شود. آسان، مطمئن و سریع است و ویژگی ها و مزیت هایی دارد که باعث برتری آن بر سایر ریموت ها می شود. مانند اینکه گم نمی شود، باتری ریموت خالی یا خراب نمی شود و امکان استفاده از یک ریموت برای چند درب را به شما می دهد.

امکان نصب بر روی تمام خودرو ها و موتورسیکلت را دارد. نیازی به تغییرات در سیم کشی برای نصب ندارد. برای تمام درب ها قابل استفاده است. از لحاظ فرکانس، ریموت ها MHz433 و MHz315 و MHz868 را دارند. اما از لحاظ کپی برداری و امنیت ریموت ها در انواع کد فیکس، کدلرنینگ، هاپینگ و بلوتوثی هستند.

انواع ریموت پارکینگ برای درب های برقی

  • ریموت کنترل فیکس کد

امنیت این ریموت ها از لحاظ ارتباط بین ریموت و رسیور امنیت پایینی است. به راحتی قابل کپی برداری است. هرچند که بطور مثال در صورت گم شدن این ریموت امکان غیر فعال کردن آن را با روش هایی دارید. اما درکل امنیت پایین این ریموت، ضعف اصلی آن است. در این ریموت و در وضعیت روشن و خاموش، تعدادی دیپ سوییچ بر روی رسیور قرار داده می شود. هم زمان تعدادی جامپر هم در داخل ریموت لحیم می شود. قطع و وصل شدن جامپر با وضعیت دیپ سوییچ ها تنظیم می شود تا دریافت کننده بتواند فرمان صادر شده از ریموت را شناسایی کند و بخواند. همین محدودیت در قرار گیری جامپرها دلیل امنیت پایین این ریموت است.

  • ریموت کنترل لرنینگ کد

در این ریموت ها نیازی به تنظیمات سخت افزاری آدرس و لحیم کاری جامپرها نداریم. برای ست کردن این ریموت با رسیور یا دریافت کننده کافی است با زدن دکمه دریافت کننده آن را در وضعیت شناسایی قرار دهیم. سپس با فشار یک دکمه از ریموت، کد مربوط به آن در حافظه دریافت کننده ذخیره می شود. پس از آن تمام فرمان های صادر شده از ریموت برای رسیور قابل دریافت است.

  • ریموت کنترل هاپینگ کد

ویژگی مهم این ریموت امنیت بالای آن و غیر قابل کپی بودن این ریموت است. فرکانس های ارسالی از ریموت دائما تغییر می کند و  این فرکانس های جدید تنها توسط رسیور مربوطه قابل شناسایی است. ابتدا کلید LRN یا کد را در داخل رسیور به مدت چند ثانیه نگه داشته تا LED داخل رسیور روشن شود. سپس کلید ریموت را چند ثانیه نگه دارید تا LED رسیور به حالت چشمک زن روشن شود.

یک ویژگی خوب هاپینگ کد همانطور که گفتیم ست نشدن با ریموت های بلوتوثی و در نتیجه غیر قابل کپی بودن و امنیت آن است.

  • ریموت کنترل بلوتوثی

این مدل ریموت ها با قرار گرفتن در کنار ریموت های دیگر خیلی راحت کد دهی می شوند. البته بجز ریموت های هاپینگ که همانطور که پیشتر گفتیم اجازه کپی شدن کد را نمی دهد.

  • ریموت کنترل نوربالا

ریموت نوربالا

این ریموت بر روی خودروی شما و در کنار چراغ جلوی ماشین به سادگی و بدون نیاز به اطلاعات فنی خاصی نصب می شود. همانطور که گفتیم برای کاربردهای چند منظوره و تا 4 درب می توانید استفاده کنید. بدون اینکه نگران تداخل دستورات با یکدیگر باشید. امکان کنترل هوشمند درب برقی پارکینگ برای تمام ساختمان ها و انواع درب ها را با این ریموت دارید.

نگران نباشید امکان باز و بسته کردن درب با نوربالای سایر ماشین ها وجود ندارد. عملیات نصب بسیار ساده ای دارد. از این سیستم برای انواع درب ها می توانید استفاده کنید. بهترین انواع ریموت پارکینگ برای درب های برقی است. اگر بخواهید اصلی ترین تفاوت های ریموت نوربالا و ریموت های معمول موجود در بازار را بدانید:

به جز سهولت استفاده و امنیت بالا، عمر بالای این ریموت ها قابل ذکر است. به راحتی و توسط نور بالای ماشین شما عملیات باز و بسته کردن درب را می توانید انجام دهید. ابعاد مناسب، کارکردن با هر دو فرکانس 315 و 433، امکان ست کردن درب های مختلف تا 4 درب بر روی یک سیستم و عدم نیاز به آنتن مجزا و امنیت این محصول، از مهم ترین ویژگی های آن هستند.

نکات بیشتر در مورد انواع ریموت پارکینگ

امروزه در بازار انواع و اقسام ریموت ها با قیمت های متفاوت و کیفیت و امنیت متفاوت وجود دارد. توصیه می کنیم برای خرید بهترین ریموت پارکینگ برای درب های برقی حتما با متخصصین امر مشورت کنید. خرید خود را از فروشگاه های معتبر دارای گارانتی و قیمت واقعی محصول و ضمانت اصالت کالا انجام بدهید. برای خرید انواع ریموت های با کیفیت، انتخاب مناسب ترین ریموت و مشاوره مثل همیشه روی ما در اینصب حساب کنید. ما با افتخار در کنار شما هستیم.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟