امکانات جالب دزدگیر تصویری موتور سیکلت | فروشگاه اینصب
x
X

امکانات جالب دزدگیر تصویری موتور سیکلت

همان طور که می‌دانید امروزه تعداد سرقت خودرو و موتور سیکلت به شدت بالا رفته و لازم است در جهت تامین امنیت وسایل نقلیه خود، اقداماتی را انجام دهیم. شاید بسیاری از افراد تصور کنند که تنها دزدگیر ماشین است که وجود دارد و موتورسیکلت نیازی به نصب دزدگیر ندارد. در صورتی که موتورسیکلت‌ها بیشتر در معرض سرقت می‌باشند. امروزه انواع مختلفی از دزدگیر موتور سیکلت در بازار عرضه می گردد. از انواع دزدگیر موتور می‌توان به دزدگیر تصویری موتور سیکلت اشاره کرد که امروزه طرفدار زیادی پیدا کرده است. در این مطلب قصد داریم تمامی قابلیت‌ها و امکانات یک دزدگیر تصویری موتور را بررسی کنیم. قبل از آن، توضیح مختصری در مورد انواع دزدگیر موتور سیکلت ارائه می دهیم.

دزدگیر تصویری موتور سیکلت

انواع دزدگیر موتور سیکلت

همان طور که در بالا اشاره کردیم، امروزه انواع متفاوتی از دزدگیر موتور سیکلت در بازار عرضه می گردد که به یک مورد از آن اشاره کردیم. از دیگر انواع دزدگیر موتور سیکلت می‌توان به دزدگیر ساده و سیمکارتی اشاره کرد. دزدگیر ساده موتور سیکلت نسبت به دو نوع دیگر از قیمت کمتری برخوردار است. قیمت دزدگیر موتور سیکلت به عوامل متعددی وابسته است که نوع آن یکی از این موارد می‌باشد. دزدگیر ساده به نسبت دزدگیر تصویری و سیمکارتی قدیمی‌تر است. در ادامه توضیح کوتاهی در مورد هر نوع دزدگیر ارائه می‌دهیم تا بتوانید آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

دزدگیر ساده موتور سیکلت

این نوع دزدگیر، قدیمی‌ترین نوع دزدگیر موتور است که اکثر افراد با آن آشنایی دارند. افرادی که به دنبال خرید دزدگیر موتور سیکلت ارزان هستند می‌توانند به سراغ این نوع دزدگیر بروند. چراکه قیمت دزدگیر ساده موتور بسیار کمتر از سایر دزدگیرها می‌باشد. با نصب این نوع دزدگیر در هنگام ضربه وارد شدن به موتور و یا تحریک شدن حسگرها، آژیر به صدا در می‌آید. در واقع با نصب دزدگیر موتور سیکلت ساده تنها از طریق آژیر متوجه خطر سرقت خواهید شد. برخی از دزدگیرهای ساده قابلیت خاموش یا روشن کردن موتور با استفاده از ریموت را دارند. البته توجه داشته باشید که موتور باید استارتی باشد.

دزدگیر سیمکارتی موتورسیکلت

دزدگیر سیمکارتی یکی از جدیدترین انواع دزدگیر موتور سیکلت است. از لحاظ امنیتی این نوع دزدگیر در رده بالایی قرار دارد. دزدگیر سیمکارتی در واقع همان ردیاب یا جی پی اس است. با سیمکارتی که در این نوع دزدگیر قرار می‌گیرد، امکان ردیابی آنلاین موتور نیر امکان‌پذیر خواهد بود. به این معنا که شما با نصب این نوع دزدگیر می‌توانید موقعیت لحظه‌ای موتور خود را روی نقشه ببینید. این دزدگیرها عموما دارای یک اپلیکیشن هستند که با استفاده از آن بتوان موتور را از راه دور کنترل کرد. از دیگر امکانات جذاب ردیاب موتور سیکلت می‌توان به امکان خاموش کردن موتور از طریق اپلیکیشن اشاره کرد. موتور در هر نقطه‌ای که باشد، شما می‌توانید از راه دور آن را خاموش کنید.

دزدگیر تصویری موتور سیکلت

این نوع دزدگیر از جمله پرطرفدارترین دزدگیرها موتور است. شاخصه اصلی این نوع دزدگیر، ریموت آن می‌باشد. ریموت دزدگیر تصویری دارای یک صفحه نمایش است و به اصطلاح ریموت آن تصویری است. به دزدگیر های تصویری به اصطلاح دزدگیر دو طرفه نیز گفته می شود. چرا که کیت آن علاوه بر دریافت فرمان از ریموت و اجرای آن، قادر به ارسال پیام به ریموت نیز می‌باشد. در صورتی که دزدگیر ساده تنها قادر به دریافت فرمان و اجرای آن است. به طور مثال هنگامی که حسگرهای دزدگیر تحریک شوند و آژیر به صدا درآید، ریموت دزدگیر زنگ می‌خورد. اگر شما از موتور فاصله داشته باشید و متوجه صدای آژیر نشوید، از طریق ریموت متوجه خطر می‌شوید.

دزدگیر تصویری موتور سیکلت 986XO

از جمله قابلیت‌های دزدگیر تصویری موتور سیکلت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت خاموش یا روشن کردن موتور سیکلت: این نوع دزدگیر نیز همانند دزدگیر ساده موتور سیکلت دارای قابلیت روشن یا خاموش کردن موتور می باشد.
  • ویبره و زنگ ریموت: زمانی که حسگر های دزدگیر تحریک شوند و آژیر به صدا درآید، شما از طریق ویبره و زنگ ریموت متوجه خطر خواهید شد.
  • ریموت دارای صفحه نمایش: ریموت دزدگیر تصویری دارای یک نمایشگر می باشد که روی آن میزان باطری نمایش داده شده است. تصویر یک موتور روی ریموت آن زیبایی چندانی به ریموت بخشیده است.
  • قابلیت KEYLESS: قابلیت KEYLESS یعنی زمانی که موتور روشن است بتوان با استفاده از ریموت بدون سوئیچ به رانندگی ادامه داد.

البته لازم است به این نکته توجه داشته باشید که مدل‌های متفاوتی از دزدگیر تصویری تولید و عرضه می‌شود. ممکن است برخی از مدل‌ها دارای قابلیت‌های کمتر و برخی دیگر از قابلیت‌های بیشتری برخوردار باشند.

بهترین دزدگیر موتور سیکلت

برای خرید بهترین دزدگیر موتور سیکلت، بهتر است در مورد آن اطلاعات کسب کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. از جمله بهترین دزدگیر تصویری موتور سیکلت می‌توان به دزدگیر موتور استیل میت مدل 986XO اشاره کرد. این مدل دزدگیر موتور، دارای تمامی امکانات گفته شده در مورد دزدگیر تصویری می‌باشد. از دیگر مزایای این دزدگیر می‌توان به کیت ضد آب و کیفیت بالای ریموت آن اشاره کرد.

سخن آخر

تا اینجا سعی کردیم شما را با دزدگیر تصویری موتور سیکلت آشنا کنیم و امکانات و قابلیت‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم. بهتر است قبل از خرید دزدگیر موتور سیکلت کمی در این زمینه مطالعه کنید تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید. همچنین می‌توانید جهت مشاوره با کارشناسان ما در اینصب تماس بگیرید تا شما را در این زمینه به طور کامل راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟