کد کردن استیل میت | آموزش نحوه کد کردن ریموت 4328 استیل میت | اینصب
x
X

آموزش نحوه کد کردن ریموت استیل میت 4328

امروز میخوایم نحوه کد کردن و اقلام همراه دزدگیر رنجر مدل 4328 از برند استیل میت رو باهم بررسی کنیم. در صورتی که قصد دارید ریموت خود را کد کنید اما در این زمینه اطلاعات ندارید با ما همراه باشید تا راهی سریع و راحت برای کد کردن ریموت استیل میت به شما ارائه دهیم.
همان طور که ملاحظه می کنید این دزدگیر شامل یونیت وایر مرکزی، 2 ریموت، آنتن، رله قطع برق، ال ای دی، سیم کشی، شارژر ریموت، شارژر ریموت و شوک سنسور می باشد.

 

نحوه کد کردن ریموت 4328

برای روشن کردن دزدگیر استیل میت سیم کشی دزدگیر رو به منبع تغذیه وصل کرده و طرف دیگر سیم کشی رو به کیت اصلی وصل می کنیم. ریموت تصویری رو روشن می کنیم. برای روشن کردن ریموت دکمه باز رو فشرده نگه می داریم.در ابتدا ریموت ها با دزدگیر معمولا کد هستند. درادامه برای پاک کردن ریموت های کد شده با دستگاه، شاسی لرن دستگاه رو چند ثانیه فشرده نگه می داریم. بعد از چند ثانیه ریموت ها از روی دستگاه پاک می شوند.

برای کد کردن مجدد ریموت ها شاسی لرن دستگاه رو فشرده نگه می داریم بلافاصله دکمه ریموت ها را فشار می دهیم بعد از آن ریموت ها با کیت مرکزی کد می شوند.بعد از کد شدن ملودی ریموت پخش می شود که نشان دهنده این است که ریموت ها کد شده اند. قبل ازاقدام به کدکردن ریموت خود ابتدا ویدیوی زیررا تا انتها مشاهده کنید تا اطلاعات شما دراین زمینه کامل شود.

ممکن است به دلیل نداشتن اطلاعات کافی، اقدامات نادرستی انجام دهید و ریموت شما دچار مشکل شود. پس بهتر است قبل از هرکاری ابتدا ویدیو را تا انتها مشاهده کنید. در این ویدیو به صورت تصویری به طور کامل نحوه ی کار توضیح داده شده است. با مشاهده این ویدیو خودتان به راحتی قادر به کد کردن ریموت می باشید.

 

 

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟