ریموت نوربالا | ریموت‌ نوربالا چیست؟ | خرید و نصب دزدگیر ماشین و سایر لوازم جانبی خودرو
x
X

ریموت‌ نوربالا چیست؟

در این مقاله قصد داریم درباره ریموت نوربالا صحبتی داشته باشیم. امروزه تکنولوژی‌های زیادی به داد ما رسیده است که سبب شده هر چه بیش‌ازپیش کارها آسان‌تر و در انجام هر عملی سرعت بیشتری داشته باشیم. احتمالاً بارها برای شما پیش‌آمده است که قصد خروج از منزل و یا محل کار خود را داشته و می‌خواهید این کار را باعجله انجام دهید. در چنین وضعیتی قطعاً سرعت عمل شما برای یک‌بار پیاده شدن، بازکردن درب و همین‌طور بستن آن بسیار کم خواهد شد. از طرفی حتی ممکن است با استفاده از ریموت‌های درب نیز این مشکل برای شما وجود داشته باشد.

به‌هرحال گاهی ما به دلیل حواس‌پرتی ریموت‌های درب را فراموش می‌کنیم. بالاخره مشغله بخشی از زندگی ماشینی و پیشرفته است و قطعاً از یاد بردن چنین مواردی روتین زندگی بسیاری از ماست. در این شرایط راهکاری برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد تا این مشکل خود را حل کنید. کیت نوربالا یک تکنولوژی قابل نصب روی تمام خودروهای بازار است. یعنی اگر خودروی شما از دزدگیر و ریموت آن پشتیبانی می‌کند مشکلی نیست.

 

انواع ریموت

 

ریموت دربازکن نوربالا

به‌طورکلی به این ریموت‌ها نور بازکن گفته می‌شود. چون شما با استفاده از دستوراتی که به سیستم برق خودرو می‌دهید و آن را با مرکز اصلی دریافت دستورات روی درب خانه خودتنظیم می‌کنید. به این صورت دیگر نیازی نیست که هر بار پیاده شده و یا مکرراً از ریموت‌های درب خانه استفاده کنید. می‌توان گفت که یکی از اصلی‌ترین معضلاتی که افراد در استفاده از ریموت‌های جک پارکینگی و بازوی مکانیکی دارند جاگیر بودن آن است. از طرفی شما با هر بار بیرون رفتن ممکن است این ریموت را در خودرو جا بگذارید. به‌همراه‌داشتن همیشگی آن در کنار دزدگیر ماشین برای شما سخت باشد. از طرفی هم وقتی آن را در خودرو رها کنید ممکن است عامل سرقت برای سارقین باشد. در صورت فراموش‌کردن آن نیز با مشکل مواجه خواهید شد و در این حالت یک محصول فوق‌العاده را به شما پیشنهاد می‌کنیم یعنی ریموت نوربالا.

ریموت نوربالا، محصولی که مشکل شما را تا حد زیادی حل می‌کند و سبب می‌شود اگر قصد ورود و خروج به یک ساختمان دارای درب پارکینگ را دارید این کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

نصب ریموت درب پارکینگ در خودرو

نصب ریموت درب پارکینگ در خودرو، آسان‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید و نیاز به تخصصی در زمینه برق و مکانیک ندارد. در واقع استفاده از ریموت نوربالا می‌تواند باعث تسریع شدن کار شما در هر شرایطی گردد. بخصوص که باز و بسته شدن درب پارکینگ در بسیاری از موارد دردسری بیش نیست و عده‌ای ترجیح می‌دهند خودروی خود را در خیابان رها کنند. این کار از نظر امنیتی به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود. می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما به بار آورد. سیم‌بندی دستگاه به طور کامل در سایت اینصب توضیح داده شده است.

شما پیش از خرید محصول می‌توانید اطلاعات لازم در این باره را دریافت کنید. ریموت موردنظر شما برای کد کردن روی دستگاه نور بازکن باید کاملاً از اطلاعات قبلی پاک شود. پس از این کار روی هر کلید دستگاه کلید ریموت خود را کپی نموده و سپس از آن استفاده کنید. درصورتی‌که دستگاه از اطلاعات پاک شده باشد شما باید این مسئله را آزمایش کنید. یعنی با فشردن هر یک از کلیدها آلارم قرمزرنگ روشن شده و این پیغام را می‌دهد که دستوری روی ریموت وجود ندارد.

 

نصب ریموت درب پارکینگ در خودرو

 

پاک‌کردن اطلاعات ریموت کپی شده

در این حالت شما باید دو کلید کناری روی ریموت را که مربوط به راهنمای سمت راست و چپ است را هم‌زمان نگه دارید. پس از آن درصورتی‌که عملیات پاک‌سازی اطلاعات به‌صورت کامل انجام پذیرد ال‌ای‌دی قرمزرنگ به‌صورت مکرر روشن و خاموش می‌گردد. درصورتی‌که می‌خواهید اطلاعات ریموت را روی دستگاه کپی کنید باید ریموت را به دستگاه نزدیک کرده و پس از آن کلیدهای موردنظر را فشرده و همان‌طور نگه می‌داریم. در این وضعیت اعلان ال‌ای‌دی روشن شده و پس از دو ثانیه چند بار خاموش و روشن می‌گردد. پس از آن ده ثانیه کلید موردنظر را فشرده و نگه می‌دارید. در این صورت اطلاعات روی دستگاه کپی می‌شود. زمانی می‌توانید از صحت عملکرد دستگاه مطمئن شوید که چراغ ال‌ای‌دی سبز شده و دستورات را به این صورت منتقل می‌کند.

مزایای استفاده از ریموت هوشمند پارکینگ نوربالا مدل ۴۳۳

کمی بیشتر در مورد مزایای استفاده از این ریموت‌ها توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه می‌کنیم. به‌طورکلی کارکرد ریموت‌ نوربالا بسیار آسان است و شما نگرانی‌های بی موردی در مورد جاگذاشتن ریموت و یا خرابی، گم‌شدن و همین‌طور مشکل باطری ریموت نخواهید داشت. در واقع عملکرد اصلی و کلیدی در این ریموت‌ها به این صورت است که وقتی شما به درب پارکینگ خود نزدیک می‌شوید نوربالا را روشن می‌کنید و پس از آن درب باز و یا بسته می‌شود.

این سیستم روی خودروی شما و در کنار چراغ جلوی ماشین نصب می‌گردد. درصورتی‌که هر یک از دستورات صادر گردد درب به همین ترتیب باز می‌شود. حتی از این سیستم در کاربردهای چندمنظوره نظیر ساختمان محل زندگی و یا محل کارتان می‌توانید استفاده کنید. بدون این که دستورات در یکدیگر تداخل ایجاد کرده و شما را دچار مشکل کنند. امکان کنترل هوشمند درب پارکینگ تمامی ساختمان‌ها و انواع درب‌ها با این نوع از ریموت‌ها برای هر نوع بازوی مکانیکی بازکننده درب وجود دارد.

تفاوت ریموت نوربالا ۴۳۳ با دیگر نمونه‌های بازار

البته ریموت نوربالا ۴۳۳ نسبت به دیگر مدل‌ها مزایایی دارد که در ادامه آن ها را به شما عزیزان شرح می‌دهیم. به‌طورکلی احتمالاً برای شما هم سؤال است که امنیت در ریموت کنترل درب منزل چگونه است؟ آیا این سیستم با نوربالای خودروهای دیگر دستور باز و بسته کردن درب را نمی‌دهد. خیر برای هرکدام از این سیستم‌ها دستورات و کد های جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است. که درست مانند کلید درب خانه شما یکتا است. یعنی نمونه‌ای از آن تولید نشده و حتی در عملکرد خودروی شما نیز اختلال ایجاد نمی‌کند.

یعنی وقتی خودروی شما به درب نزدیک می‌شود. درب اصلی باز شده و این عملیات بسته به سیستمی است که در خودروی شما پیاده شده و قطعاً اگر دیگر خودروها نیز چنین امکانی را داشته باشند به‌هیچ‌عنوان درب باز نخواهد شد. چون از کد های باینری برای دریافت و ارسال دستورات استفاده می‌گردد که کاملاً به‌صورت کد شده می‌باشد.

ریموت نوربالا روی چه خودرویی‌های نصب می‌گردد؟

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که آیا کیت نوربالا روی خودروی من نصب می‌شود و می‌توانم آن را استفاده کنم؟ از طرف شرکت سازنده و تیم نصب و تکنسین‌های اجرایی به شما این تضمین داده می‌شود که ریموت نوربالا روی هر خودرویی با هر سیستمی نصب می‌گردد. یعنی تفاوتی ندارد که خودروی شما یک مدل خارجی، گران‌قیمت، خودروهای روتین بازار و یا حتی خودروی سبک‌وسنگین است. درصورتی‌که دارای سیستم دزدگیر و ریموت دزدگیر باشد. شما امکان نصب این ریموت نوربالا را خواهید داشت. از جمله مزایای دیگر ریموت نوربالا می‌توان به مواردی چون امنیتی فرکانسی بسیار قوی و بالا اشاره کرد. یعنی هیچ تداخل سیگنالی روی این سیستم با دیگر سیستم‌های امنیتی و ریموت‌های همسایه‌ها و… ایجاد نمی‌گردد.

از طرفی نصب ریموت نوربالا، امنیتی بسیار آسان است و اگر راهنمای آن را به‌صورت دقیق مطالعه نمایید عملیات نصب ریموت نوربالا بسیار سریع خواهد بود و حتی توسط افراد مبتدی و ناآشنا به سیستم‌های برقی و برق خودرو نصب می‌گردد. ابعاد ریموت نوربالا، نیز بسیار کوچک است و روی تمامی خودروها و چراغ‌ها نصب می‌گردد. شما می‌توانید این سیستم را برای درب‌های مختلف است کنید و بدون این که میان آن ها، برق خودرو و همین‌طور سیستم روشنایی تداخلی در عملکرد ایجاد گردد.

 

ریموت نوربالا روی چه خودرویی‌های نصب می‌گردد؟

 

تفاوت ریموت نوربالا و ریموت‌های معمول بازار

در بسیاری از ریموت‌های بازار مشاهده شده است. که عمر آن ها بسیار پایین است و در درازمدت با برق خودرو دچار مشکل می‌شوند. از طرفی ممکن است برای ست کردن آن با ولتاژ برق خودرو دچار مشکل شوید. به‌هیچ‌عنوان چنین محصولاتی را از برندهای غیرمعتبر و بدون گارانتی و ضمانت اصالت کالا خریداری نکنید. چون می‌توانند صدمات جبران‌ناپذیری را به خودروی شما وارد کرده و آن ها را دچار ایرادات جدی کنند. از سوی دیگر وقتی خودروی شما از ریموت نوربالا برای بازکردن درب استفاده می‌کند. بخصوص در هنگام شب که ممکن است مکرر نوربالا روشن باشد. این ارسال سیگنال برای مدتی محدود و تنها چند ثانیه انجام خواهد شد. در این صورت مصرف برق کم تر خواهد بود و دستگاه به‌صورت مداوم ارسال سیگنال را انجام نمی‌دهد.

نصب ریموت نوربالا بدون تغییر در جک و ریموت

همیشه برای ما مهم‌ترین موضوع در هنگام استفاده از یک دستگاه عملکرد سریع و همین‌طور راه‌اندازی در کمترین زمان ممکن است. در این صورت سیستم ریموت نوربالا بدون این که تغییری روی درب پارکینگ و جک هیدرولیک باز و بسته کردن درب و یا کرکره ایجاد شود. این امکان را به شما می‌دهد که با استفاده از نوربالا درب منزل و محل کار خود را بدون محدودیت، هرچند بار که در روز بخواهید باز و بسته کنید. ولتاژ کاری مدل عرضه شده 12v و به‌صورت DC می‌باشد. فرکانس کاری ثبت شده این سیستم ریموت هوشمند نیز روی 315 و 433 مگاهرتز بوده و دارای چهار دکمه به جهت دریافت کد می‌باشد.

ابعاد آن نیز مناسب است و به‌راحتی و بدون جاگیر بودن روی تمامی مدل‌های خودرو نصب می‌گردد. حتی شما نیازی به استفاده از باطری و همین‌طور سیستم آنتن مجزا برای افزایش برد ندارید. و می‌توانید این محصول را به قیمت اصلی و گارانتی اصالت و کیفیت اینصب سفارش دهید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟