مجموعه ی اینصب با سابقه ای 15 ساله در بازار سنتی در زمینه های بازرگانی، تولید، فروش و خدمات پس از فروش سیستم های حفاظتی و نظارتی از جمله دزدگیر های اماکن، لوازم جانبی خودرو، سیستم های کنترل تردد و… در نظر دارد فروش عمده محصولات خود را ویژه همکاران محترم در سراسر کشور به صورت ثبت سفارش آنلاین با شرایطی خاص فراهم کند.بدین منظور همکاران محترم جهت دریافت قیمت محصولات به صورت عمده و خرید آنلاین ابتدا از طریق لینک ثبت نام وارد پنل کاربری خود شده و پس آپلود فرم مورد نیاز و تایید اولیه توسط مدیر وب سایت با شما تماس گرفته خواهد شده و بعد از آن به قیمت ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

لطفا مراحل زیر را طی نمایید:
1- بعد از ورود به سایت اینصب مطابق شکل زیر روی گزینه ورود / ثبت نام کلیک کنید.سپس در صورتی که قبلا در وبسایت ثبت نام کرده اید روی گزینه ی “ورود” و در صورتی که ثبت نام نکرده اید روی گزینه ی “ثبت نام” کلیک کنید.

آموزش ثبت نام همکاران مرحله اول

2- بعد از کلیک روی گزینه ی “ورود” وارد تصویر 1 شده که در این قسمت با وارد کردن شماره موبایل و پسوردی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد سایت می شوید.
در صورتی که روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید وارد تصویر 2 شده که در این قسمت با وارد کردن سه فیلد ایمیل،شماره موبایل و پسورد ثبت نام شما انجام می شود.

آموزش ثبت نام همکاران مرحله دوم

3- در صورتی که ثبت نام و یا ورود به سایت شما به درستی انجام شده باشد، شماره مویابل شما در نوار بالای سایت مطابق تصویر زیر قایل مشاهده می باشد که با کلید روی شماره موبایل خود منویی باز می شود که با کلیک روی گزینه ی پیشخوان وارد پنل کاربری خود می شوید.

آموزش ثبت نام همکاران مرحله سوم

4- بعد از ورود به پنل کاربری وارد صحفه ی زیر می شوید که بعد دیدن این صفحه روی تب “آپلود مدارک (ویژه همکاران)” کلید کنید.

آموزش ثبت نام همکاران مرحله چهارم

5- در مرحله پایانی طبق تصویر زیر یک فرم اعم از آدرس فروشگاه، تلفن فروشگاه و … آماده کرده ایم که طی 48 ساعت بعد از تکمیل فرم اطلاعات از واحد فروش فروشگاه اینتزنتی اینصب با شما تماس گرفته می شود تا سطح کاربری شما در سایت تغییر کند.

توجه!!! دقت فرمایید که موارد ذکر شده در فرم را به طور دقیق و صحیح تکمیل نمایید.

توجه!!! دقت فرمایید که تکمیل تمامی موارد الزامی می باشد.

آموزش ثبت نام همکاران مرحله پنجم

توجه!!! بعد از تایید اطلاعات و تغییر سطح دسترسی شما، روی محصولاتی که فروش به صورت عمده نیز صورت میگیرد شما می توانید با تغییر تعداد محصول در سبد خرید خود تفاوت قیمت اجناس را نسبت به قیمت تک فروشی مشاهده نمایید.همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق شماره پشتیبانی 77616817-021 و پست الکترونیکی info@enasb.com در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
امیدواریم این مطلب که در خصوص نحوه ی ثبت نام ویژه همکاران از فروشگاه اینترنتی اینصب مطرح شد برای شما مفید واقع گردیده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *