بررسی ویژگی های دزدگیر موتورسیکلت استیل میت| اینصب
x
X

بررسی ویژگی های دزدگیر موتورسیکلت استیل میت

یکی از بهترین وسیله‌ها در زمینه جلوگیری از سرقت موتورسیکلت، دزدگیرها می‌باشند که در این بخش قصد داریم راجب به آن‌ها صحبت کنیم. حتماً در جامعه مشاهده کرده‌اید یا شنیده‌اید که موتور دزدی بسیار گسترش‌یافته است. از این روز موتورها چون وسیله‌ای هستند که امنیت بالایی ندارند و برخلاف خودروها سیستم‌های ایمنی ضعیف‌تری دارند، استفاده از دزدگیر حرفه‌ای ضروری می‌باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های دزدگیر موتورسیکلت استیل میت بپردازیم که یکی از برندهای شناخته شده دزدگیر موتور سیکلت در بازار است.

چرا باید دزدگیر موتور نصب کنیم؟

اغلب موتورسیکلت‌ها سیستم ایمنی قدرتمندی بر روی خودشان ندارند و دزدیدن و ربودن آنها بسیار آسان بوده و حتی بدون روشن‌ کردن آن‌ها، می‌توان براحتی آن‌ها را ربود. به همین منظور ضروری است که بر روی موتورهای خودتان یک‌ دزدگیر نصب نمایید و به فکر تأمین امنیت آن‌ها باشید. دزدگیرها برندهای مختلفی دارند که در این مبحث ما برند استیل میت را خدمتتان توضیح می‌دهیم.

قیمت دزدگیر موتورسیکلت همانند دزدگیر ماشین به عوامل زیادی بستگی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نام برند، نوع دزدگیر، میزان برد دزدگیر و … اشاره کرد. خریداران باید به این نکته توجه داشته باشند که دزدیدن موتورها از ماشین سریع‌تر و آسان‌تر بوده و بنابراین تهیه آن بسیار مهم است. و اصلاً نباید در این زمینه خساست و کوتاهی به خرج داد.

همان‌طور که اشاره کردیم، در ایران سرقت موتورسیکلت بسیار زیاد است و همه‌ساله پلیس ایران، سارقین موتورسیکلت را دستگیر می‌کند و از آن‌ها موتورهای زیادی را کشف و ضبط می‌نماید. موتورسیکلت همانند ماشین دارای اتاق نیست و به‌راحتی دسترسی به بخش‌های مهم آن نظیر موتور، بدنه، سیستم برق، وسایل و تجهیزات، امکان‌پذیر است.  شما با نصب یک دزدگیر مناسب و حرفه‌ای می‌توانید سارقین را از وسیله‌تان دور نمایید.

البته برای اطمینان بیشتر، شما می‌توانید از قفل و زنجیر نیز برای محافظت از آن استفاده کنید. دزدگیرها بهترین وسایل ایمنی برای حفاظت از دزدی موتورها می‌باشند. و نصب یک دزدگیر قوی می‌تواند خیال شما را تا حد زیادی بابت حفظ آن راحت نماید.

ویژگی های دزدگیر موتور سیکلت استیل میت

نکات مهم در قیمت دزدگیر موتورسیکلت

یکی از نکات مهم در قیمت دزدگیر موتورسیکلت این بوده که دزدگیرها در انواع مختلف نظیر دزدگیر ساده، سیم‌کارت خور، ماهواره‌ای و دزدگیرهای تصویری هستند و انتخاب نوع آن‌ها بسیار مهم می‌باشد. همچنین برد دزدگیر که قطعاً ارتباط مستقیم با گرانی یا ارزانی آن‌ها در سیستم امنیتی دارند نیز حائز اهمیت است.

یکی از موارد مهم دیگر سیم‌کشی دزدگیر است. در واقع نباید دزدگیر از سیم‌کشی پیچیده‌ای برخوردار باشد و باید به‌صورت منظم و مرتب نصب و فعال‌سازی شود. همچنین یکی از نکات مهم دیگر، متناسب بودن دزدگیر با مدل موتور است که در زمان خرید یک دزدگیر باید به آن توجه داشته باشیم.

داشتن ریموت یدک می‌تواند یکی از عوامل افزایش قیمت یک دزدگیر باشد. یکی از نکات مهم نیز در این زمینه امکان تنظیم میزان حساسیت دزدگیرها است که توصیه می‌شود در مکان‌های شلوغ و پر رفت‌وآمد حساسیت آن را کاهش دهید. اینکار نه تنها باعث حفظ باتری دزدگیر موتور می‌شود بلکه باعث سلب آرامش دیگران نخواهد شد.

دزدگیرهای موتور باید ضد آب باشند و یکی از شرایط محصول باکیفیت به شمار می‌رود. همه دزدگیرهای بازار امروزه با امکانات جانبی و منحصربه‌فرد ارائه می‌شوند که قابلیت روشن یا خاموش‌کردن موتور با ریموت، تغییر صدای هشدار، ردیابی و خاموش‌کردن موتور از راه دور و غیره را دارا هستند. هرچقدر هم امکانات یک دزدگیر بیشتر باشد قطعاً قیمت آن بالاتر خواهد رفت.

ویژگی های دزدگیر موتورسیکلت استیل میت

دزدگیر موتورسیکلت استیل میت

همان‌طور که در مطالب بالا ذکر شد یکی از گزارش‌های بسیار زیاد در زمینه سرقت وسایل نقلیه، مرتبط با دزدیدن موتورسیکلت‌ها می‌باشد. این وسیله‌ها به دلیل نداشتن سیستم‌های امنیتی خاص بر روی خود باعث دزدیدن آسان آن‌ها خواهد شد. اگر شما دارای یک موتورسیکلت با هر قیمتی که هستید و نیاز به حفظ امنیت آن دارید به فکر تهیه یک دزدگیر با برند خوب نظیر برند استیل میت باشید. که یکی از دزدگیرهای عالی بازار محسوب می‌شود و در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند.

مشخصات دزدگیر موتور استیل میت

اکثر دزدگیرهای موتورسیکلت استیل میت ویژگی‌ها و خصوصیت‌های مختلفی را دارا هستند که در اینجا به‌صورت کامل آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

  • یکی از ویژگی‌هایی دزدگیر موتورسیکلت استیل میت، امکان خاموش و روشن کردن موتور از طریق ریموت است.
  • معمولاً برند استیل میت دزدگیرهای خود را با دو ریموت تولید می‌کند که یکی از آن‌ها یدک است و برای مواقعی که به ریموت اصلی دسترسی ندارید، قابل استفاده است.
  • این وسیله امنیتی با وجود کیت ضد آب، دچار آب‌گرفتگی و خرابی نخواهند شد.
  • دارای امکان باز و بسته کردن و بی‌صدا کردن و یا موتوریابی توسط ریموت
  • قابلیت یادآوری فعال‌ شدن دزدگیر و همچنین دارای کیت و بلندگو
  • مصرف پایین باتری
  • همچنین گاهی در دکمه‌های دزدگیر با 2 بار ضربه‌زدن کلید استارت، موتور روشن می‌شود

معمولاً دزدگیرهای موتورسیکلت استیل میت دارای حسگرهای ضربه‌ای یا سوئیچی می‌باشد. و از باتری‌های نیم قلمی بهره می‌برند. میزان برد آن‌ها نیز تا 1000 متر است. اقلام همراه دزدگیر شامل دو عدد ریموت ساده، آژیر، کیت اصلی، سیم‌بندی و راهنمای نصب می‌باشد. در حالت کلی ویژگی های دزدگیر موتورسیکلت استیل میت شامل تنظیم حساسیت شوک سنسور دزدگیر و قابلیت باز، قفل و بی‌صدا کردن و پیدا کردن موتورسیکلت را نیز دارا هستند.

برخی از مدل‌های دزدگیر دارای دو عدد ریموت تصویری چهار دکمه رنگی باکیفیت بالا و یک عدد ریموت ساده می‌باشند. همچنین مجهز به سیستم ضد سرقت آنتی های جکت می‌باشند. دارای نشانگر میزان باطری ریموت، نشانگر میزان سیگنال آنتن ریموت، نمایش مقدار ولتاژ باتری موتور، همچنین دارای امکان keyless  که زمانی موتور روشن می‌باشد با ریموت می‌توان بدون استفاده از سوئیچ رانندگی کرد.

مشخصات دزدگیر موتور استیل میت

چرا برند استیل میت را برای دزدگیر انتخاب کنیم؟

همان‌طور که ذکر کرده‌ایم دزدگیر موتورسیکلت انواع مختلفی دارد و معمولاً هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. ولی ما در این مبحث به شما پیشنهاد می‌کنیم از برند استیل میت استفاده نمایید. زیرا در کنار مزیت‌هایی که دارند معمولاً دیرتر خراب می‌شوند و پرطرف‌دار و زیبا و شکیل می‌باشند.

درست است که شما می‌توانید از برندهای دیگر دزدگیر برای وسایل نقلیه‌تان استفاده نمایید. ولی steelmate  یک نام‌آشنا و شناخته شده در صنایع ایمنی و دزدگیرها محسوب می‌شود. و باکیفیت بالا و تولید عالی سال‌ها برای شما کار خواهد کرد و با ضد آب بودن و کیت‌های مخصوص خودش می‌تواند امنیت را برای شما تأمین نماید.

معمولاً انتخاب برند دزدگیرها سلیقه‌ای بوده و هر شخص با توجه‌ به ویژگی‌ها و خصوصیت‌های هر محصول آن را برمی‌گزیند. این نوع دزدگیرها برد خوبی داشته و از راه دور قابلیت کنترل وسایل نقلیه‌تان را خواهید داشت. از طرفی این برند از قیمت‌های پایین‌تر شروع می‌شود تا به بالا و ارزانی یا گرانی آن‌ها معمولاً با سیستم‌های ساده یا پیچیده آن‌ها مرتبط می‌باشد.

گاهی باید حواستان باشد که سیم‌کشی موتورسیکلت شما دچار اختلال یا خرابی نباشد. و در نصب دزدگیر نیز باید این نکته را رعایت نمایید و سیم‌کشی دزدگیرها باید توسط یک شخص کارشناس یا فروشنده دزدگیر انجام بگیرد. حالا شما که با ویژگی‌ها و خصوصیت‌های یک سیستم امنیتی خوب برای وسیله نقلیه‌تان آشنا شده‌اید به‌ آسانی می‌توانید اقدام به خریدن نمایید. و از سرقت وسیله‌های نقلیه و دزدیده شدن آنها توسط افراد ناشناس جلوگیری نمایید.

چند مدل از بهترین مدل های دزدگیر موتور استیل میت

هرکدام از این دزدگیرها خاصیت و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و با هر کدام از آن‌ها شما می‌توانید تأمین امنیت وسیله‌تان را به‌خوبی انجام دهید. پس اگر قصد خرید یک دزدگیر خوب را دارید ما برند استیل میت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

سخن آخر

در این مطلب به بررسی ویژگی های دزدگیر موتورسیکلت استیل میت پرداختیم و شما را با این برند آشنا کردیم. دزدگیرهای استیل میت برای موتورسیکلت در انواع مختلف و مدل‌های متفاوتی در بازار وجود دارند. برخی از بهترین و باکیفیت‌ترین دزدگیرهای موتور برند استیل میت می‌توان مدل‌های 986XO، دزدگیر موتورسیکلت استیل میت مدل 986L-1، دزدگیر موتورسیکلت استیل میت مدل 986E اشاره کرد.  در نهایت امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید یک دزدگیر خوب برای موتور خود انتخاب کنید و از آن محافظت کنید. اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، با کارشناسان ما در اینصب تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟