9 مورد از کاربردی ترین لوازم جانبی خودرو را بشناسید | اینصب
x
X

9 مورد از کاربردی ترین لوازم جانبی خودرو را بشناسید

کاربردی ترین لوازم جانبی خودرو

بعد از خرید ماشین، دغدغه صاحبان خودرو تهیه کردن کاربردی ترین لوازم جانبی خودرو می باشد. ماشین به تنهایی نیاز های جدید کاربران را تامین نمی کند و نیازمند تهیه و نصب لوازم جانبی خودرو می باشد.

زیبا سازی ماشین ها یکی از تفریحاتی است که جوانان و حتی رده های سنی بالاتر به آن تمایل دارند. و هرچه ماشین آپشن های بیشتری داشته باشد راننده احساس راحتی بیشتری می کند.

در این مقاله قصد داریم کاربردی ترین لوازم جانبی خودرو را به شما معرفی کنیم. با لیست کردن این موارد هر کدام که برایتان اولویت بیشتری دارد در اول لیست قرار دهید و برنامه ریزی دقیق تری برای خرید آن محصول داشته باشید.

کاربردی ترین لوازم جانبی خودرو

9 مورد از کاربردی ترین لوازم جانبی خودرو

1.دزد گیر خودرو

دزدگیر ماشین

در شلوغی خیابان های این روز ها عموما برای پیدا کردن جای پارک دچار مشکلاتی هستید و همیشه مجبور به پارک کردن خودرو چند کوچه آن طرف تر می باشید. اما حواستان پیش ماشینتان می باشد تا برگردید و خیالتان راحت شود که خطری خودروی شما را تهدید نکرده است. در این مواقع نیاز به دزدگیر ماشین که جزو کاربردی ترین لوازم جانبی خودرو می باشد ضروری میشود.

دزدگیر ها در دو نوع تصویری و ساده موجود هستند. دزدگیر ساده با توجه هزینه کمی که دارد شامل قابلیت های زیادی نمی شود، و فقط از طریق صدای آژیر میتواند به شما هشدار دهد. مانند مثال بالا اگر ماشینتان چند کوچه یا خیابان با شما فاصله داشته باشد کارایی چندایی نخواهد داشت. از مزیت دزدگیر ساده میتوان به قیمت کم آن اشاره کرد و اینکه دزدگیر ها شامل دو ریموت ساده می باشند .

دزدگیر تصویری یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی خودرو می باشد. اگر قادر هستید مبلغ بیشتری نسبت به دزدگیر ساده هزینه کنید پیشنهاد اینصب به شما دزدگیر تصویری می باشد.

ددگیر تصویری در دو مدل تک ریموت ساده و دیگری تصویری و همچنین هر دو ریموت تصویری به شما عرضه می شود.

که قاعدتا مدل هر دو ریموت تصویری مبلغ بیشتری دارد. در این دزدگیر ها هر اتفاقی که برای ماشینتان رخ دهد بر روی ریموت نمایش داده می شود ، به عنوان مثال اگر درب خودرو باز شود بر روی ریموت عکس خودرو با درب باز مشاهده میشود.

2.ضبط و باند

ضبط خودرو

ضبط ماشین برای بعضی از صاحبان خودرو دارای اولیت بیشتری نسبت به دیگر لوازم جانبی خودرو دارد.

پخش کننده استیلاک در بهترین قیمت ها عرضه می شود و میتوانید اگر یک پخش کننده خودرو تمام عیار میخواهید روی برند استیلاک حساب کنید.

انواع مختلف باند ها وظیفه پخش صدا را دارند که در نوع پخش و کیفیت آنها تفاوت هایی وجود دارد .

3.آینه مانیتور دار

آینه مانیتور دار

در بازار امروز انواع مختلفی آینه مانیتور دار در برند های مختلف موجود شده است . اگر قصد خرید آینه مانیتور دار را دارید هنگام خرید هم به برند محصول توجه داشته باشید هم از افراد و کارشناسان سوال های لازم را بفرمایید.

4.دوربین دنده عقب

دوربین دنده عقب

این ابزار فضای پشتی خودرو را کاملا نشان می دهد و شما با وصل شدن آینه مانیتور دار به دوربین دنده عقب به راحتی میت وانید با استفاده از خط کشی ها به درستی و در کترین زمان پارک کنید.

برخی از دوربین های دنده عقب قابلیت دید در شب  را دارند و نیاز به دوربین دنده عقب در ماشین های شاسی بلند بیشتر می باشد تا راننده به عقب ماشین تسلط بیشتری داشته باشد.

5.هدلایت خودرو

هدلایت خودرو

همانند چراغ خودرو می باشند که با نور بیشتر و ماندگاری بهتری که دارند جای خود را در میان مصرف کنندگان باز کرده اند. و انتخاب هدلایت خودرو یک انتخاب کاملا سلیقه ای می باشد که می توانید بسته به نوع سلیقه خود در نوربالا یا عقب از آن ها استفاده کنید.

6.سنسور دنده عقب

سنسور دنده عقب

یکی دیگر از کاربردی ترین لوازم جانبی خودرو سنسور دنده عقب می باشد که لازمه ی هر خودرو است. زیرا وقتی امکاناتی موجود شده است که ما می توانیم راحت تر رانندگی کنیم چرا از این امکانات استفاده نکنیم؟

سنسور دنده عقب  یا  بک سنسور وسیله ای است که حرکت دنده عقب را برای کابر راحت میکند و بلافاصله با نزدیک شدن به مانعی هشدار می دهد و هرچه نزدیک تر شوید بوق ممتدی خواهید شنید.

7.ریموت درب باز کن نور بالا

دربازکن نور بالا

همه ما از داشتن های ریموت های متعدد که از قضا یا گم می شوند یا خراب می شوند و یا باطری آنها تمام می شود خسته شده ایم . گاهی پیش آمده پشت در مانده ایم تا کسی برسد که ریموت داشته باشد تا بتوانیم ماشین را داخل پارکینگ ببریم.

ریموت دربازکن نوربالا از محبوبترین و کاربردی ترین لوازم جانبی خودرو به شمار می آید که فقط با زدن نور بالا درب پارکینگ باز میشود.

با تنظیم کردن یک ریموت با چهار در قفل می توانید از شر 4 ریمموت خلاص شوید.

8.جامپ استارتر

جامپ استارتر

جامپ استارتر هم کاربردی ترین لوازم جانبی می باشد . زیرا وقتی باطری ماشین خراب شده یا خالی شده است و ماشینتان استارت نمی خورد ، جامپ استارتر وسیله ای است که به کارتان می آید.

بدون اتلاف وقت و یا مزاحم دیگری شدن فقط به شرط آن که دستگاه را از قبل شارژ کرده باشید، می توانید با استفاده از کابل و پاور به باطری خودرو وصل شوید و در کوتاه ترین زمان باطری خود را شارژ کنید و مسیرتان را شروع کنید.

9.ردیاب

ردیاب خودرو

ردیاب هم مانند دزدگیر سیستم امنیت ماشینتان را تقویت می کند. شما می توانید با نصب ردیاب بر ماشینتان و مشخص کردن محدوده جغرافی مد نظرتان متوجه حرکت ماشین خارج از آن محدوده بشوید.

با استفاده از ردیاب می توانید امنیت ماشن خود را تضمین کنید و قابلیت تماس دو طرفه را دارد که شما صدای داخل کابین خودرو را می توانید بشنوید.

کاربردی ترین لوازم جانبی خودرو را از کجا بخریم!

همانطور که در تمامی موارد بالا گفته شد ، امیدواریم از کاربردی ترین لوازم جانبی خودرو که در اولیت خریدتان می باشد لیستی تهیه کرده باشید .

می توانید با کارشناسان اینصب تماس بگیرید تا تمام سوال های خود را از کارشناسان اینصب بپرسید و با کمال صبوری پاسخ های درستی به شما می دهند.

مجموعه اینصب خریدی مطمعن و خدمات پس از فروش بی سابقه ای را در اختیار شما کاربران و مصرف کنندگان قرار می دهد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟