ضبط خوب برای ماشین | 6 مدل ضبط خوب برای ماشین | فروشگاه اینصب
x
X

6 مدل ضبط خوب برای ماشین

امروزه ضبط خودرو از جمله محبوب ترین لوازم جانبی های خودرو می باشد. افراد زیادی علاقه مند به آهنگ گوش کردن در حین رانندگی می باشند. به همین علت خرید یک ضبط ماشین با کیفیت همیشه دغدغه صاحبین خودرو بوده است. یکی از موضوعاتی که در هنگام خرید ضبط به آن توجه می شود، قیمت ضبط است. دراین مطلب قصد داریم چند نمونه ضبط خوب برای ماشین به شما معرفی کنیم.

 

خرید ضبط ماشین

 

ضبط خوب برای ماشین

برای خرید ضبط ماشین لازم است به یکسری نکات توجه داشته باشید. از جمله مواردی که در خرید ضبط باید به آن توجه داشت، امکانات و ویژگی های آن است. به طور مثال قابلیت بلوتوث، پورت AUX، USB و … می تواند در خرید ضبط مهم باشد. موضوع دیگر حداکثر قدرت صدای خروجی می باشد که این مقدار هرچه بیشتر باشد، صدای باکیفیت تر و بالاتری تولید می کند. لازم است در هنگلم خرید به این موضوعات توجه کنید. در ادامه چند نکته که باید به آن توجه کنید را بیان کردیم.

 

  • قابلیت بلوتوث
  • قابلیت جداشدن پنل
  • حداکثر قدرت صدای خروجی
  • پورت AUX و USB
  • سیستم عامل های قابل پشتیبانی

 

6 مدل ضبط خوب برای ماشین

توجه داشته باشید که در این مقاله می خواهیم بهترین و باصرفه ترین ضبط های ماشین را به شما معرفی کنیم. 6 مدل ضبطی که در ادامه به شما معرفی می کنیم دارای کیفیتی بالا و قیمت مناسب می باشند. شما میتوانید با کمترین هزینه صاحب یک ضبط با کیفیت با قدرت صدای بالا شوید.

 

1) ضبط ماشین زنوتیک مدل 514

این ضبط از جمله ضبط های ماشین با قدرت صدای خروجی بالا می باشد. حداکثر قدرت صدای خروجی این مدل ضبط 60 وات می باشد که مقدار زیادی است. اگر به دنبال خرید یک ضبط بلوتوث دار با کیفیت هستید، این مدل ضبط پیشنهاد مناسبی برای شما می باشد. ضبط 514 زنوتیک از نوع پنل چسبیده می باشد و قیمت مناسبی دارد. این ضبط تمامی پورت های USB، AUX و کارت حافظه را دارد.

 

2) ضبط ماشین زنوتیک مدل 509

این مدل ضبط نیز در کنار امکانات و کیفیتی که ارائه می دهد، دارای قیمت مناسبی است. ضبط ماشین زنوتیک 509 دارای پورت USB و AUX می باشد و شما می توانید به راحتی از طریق پورت USB، فلش خود را به ضبط متصل کنید. هم چنین می توانید تلفن هوشمند خود را از طریق پورت AUX به ضبط متصل کنید. البته برای این کار لازم است از کابل AUX استفاده کنید. لازم است بگوییم که این مدل ضبط نیز دارای قابلیت بلوتوث است و شما از طریق بلوتوث هم قادر به متصل کردن گوشی همراه خود به ضبط می باشید.

 

3) ضبط ماشین زنوتیک مدل 505

ضبط 505 زنوتیک از جمله ضبط های بلوتوث دار با کیفیت با قیمت مناسب است. قدرت صدای خروجی این ضبط 60 وات می باشد که میزان مناسب و خوبی است. این میزان قدرت صدای خروجی نمایانگر این می باشد که صدای تولیدی از این پخش کننده قدرت بالا و هم چنین کیفیت بالایی دارد. درواقع شما میتوانید با وضوح بالایی صدا رو گوش کنید. این ضبط نیز دارای پورت AUX و USB می باشد. از مهم ترین نکته می توان به سیستم عامل های قابل پشتیبانی این ضبط اشاره کرد. این ضبط از تمامی سیتم عامل های اندروید، Ios، بلک بری و ویندوزفون پشتیبانی می کند.

 

ضبط ماشین زنوتیک

 

4) ضبط ماشین زنوتیک 503SU

از جمله پرفروش ترین ضبط های زنوتیک می توان به مدل 503su اشاره کرد. این مدل دارای ظاهر زیبایی است و یکی از مهم ترین دلایل پر فروش بودن آن همین موضوع می باشد. توجه کنید که پنل این ضبط از نوع چسبیده می باشد و قابلیت جدا شدن ندارد. از جمله مزیت های این ضبط می توان به قابلیت بلوتوث، پورت AUX و پورت USB اشاره کرد. ضبط 503SU زنوتیک دارای حداکثر قدرت صدای خروجی 60 وات می باشد. پس کیفیت صدای خوبی دارد.

 

5) ضبط ماشین زنوتیک مدل 508

ضبط 508 زنوتیک در مقایسه با سایر ضبط هایی که معرفی کردیم، دارای قیمت کمتری است. ضبط هایی که تا اینجا به شما معرفی کردیم دارای دو پورت USB می باشند، در صورتی که این ضبط یک پورت USB دارد. اگر تعداد پورت های USB ضبط برای شما اهمیت چندانی ندارد، می توانید این مدل ضبط را خریداری کنید. ضبط 508 زنوتیک نیز از نوع پنل چسبیده می باشد و دارای قابلیت بلوتوث است.

 

ضبط ماشین زنوتیک

 

6) ضبط ماشین زنوتیک مدل 510

این ضبط نیز همانند ضبط قبلی دارای یک پورت USB است. ضبط ماشین 510 زنوتیک دارای قابلیت بلوتوث می باشد و مانند سایر ضبط هایی که معرفی شد از نوع پنل چسبیده است. قدرت صدای خروجی این ضبط 60 وات است و مانند دیگر ضبط ها کیفیت بالایی دارد. تنها تفاوت این مدل ضبط با بقیه ضبط ها در تعداد پورت USB است. پس از بابت کیفیت و امکانات این ضبط نگرانی نداشته باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟