بهترین دزدگیر برای ماشین سنگین | اینصب
x
X

بهترین دزدگیر برای ماشین سنگین

با افزایش قیمت خودروهای سنگین، سرقت آن‌ها نیز گسترش‌یافته است. امروزه، با تکنولوژی‌های پیشرفته، انواع مختلفی از سیستم‌های ضدسرقت برای خودروهای سنگین وجود دارد. دزدگیر ماشین و ردیاب ماشین بی‌شک، بهترین سیستم‌های امنیتی برای خودروهای سنگین هستند، به‌خصوص وقتی درکنار هم استفاده می‌شوند، چراکه، این دو سیستم امنیتی به نوعی مکمل هم محسوب می‌شوند. در اینجا، بهترین دزدگیر برای ماشین سنگین را معرفی خواهیم کرد. اگر مالک یکی از انواع خودروهای سنگین هستید و هنوز یک سیستم ضدسرقت مطمئن ندارید و یا به یک سیستم باکیفیت جدید احتیاج دارید، این مقاله برای شماست. در ادامه با ما همراه باشید تا با برترین سیستم‌های ضدسرقت برای خودروهای سنگین آشنا شوید.

معرفی بهترین دزدگیر برای ماشین سنگین

انواع ماشین سنگین، ارزش بالایی دارند و برای صاحبان آن‌ها، این خودروها به عنوان یک سرمایه بسیار مهم محسوب می‌شوند. به همین دلیل، نگهداری و حفاظت از این خودروها، از اهمیت بسیاری برخوردار است. یکی از مشکلات اصلی، که ممکن است صاحبان خودروهای سنگین با آن روبرو شوند، سرقت آن‌ها است. خودروهای سنگین به دلیل ارزش بالا، می‌توانند جذابیت زیادی برای سارقان داشته باشند و بنابراین، نیاز به سیستم ضدسرقت مناسب برای حفاظت از آنها احساس می‌شود. اما می‌دانید بهترین دزدگیر برای ماشین سنگین باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

استفاده از سیستم ضد سرقت برای خودروهای سنگین، چندین مزیت دارد. با نصب یک سیستم ضد سرقت، که می‌تواند شامل بهترین دزدگیر برای ماشین سنگین و ردیاب ماشین باشد، احتمال سرقت آن به ‌شدت کاهش می‌یابد. نصب سیستم ضد سرقت برای خودروهای سنگین می‌تواند، تأثیر مثبتی برروی بیمه ‌نامه خودرو و هزینه‌های بیمه‌ای داشته باشد. بسیاری از شرکت‌های بیمه، تخفیف‌هایی را برای صاحبان خودروهایی که سیستم ضد سرقت مناسبی نصب کرده‌اند، در نظر می‌گیرند.

نکات انتخاب دزدگیر ماشین سنگین

قبل از هرچیز انواع دزدگیر ماشین را بشناسید. به‌طورکلی، دو نوع دزدگیر ماشین ساده و دزدگیر تصویری، در بازار موجود است. برخی مدل‌های دزدگیر هم هستند که به صورت هم‌زمان، دارای قابلیت ردیابی هستند. دزدگیر ساده، هشدار خطر را توسط به صدا در آوردن یک آژیر بلند به شما می‌دهد. دزدگیر مدل تصویری، علاوه بر این آژیر، از پیامک، ویبره و زنگ برای مطلع کردن شما از خطر استفاده می‌کند. ریموت این دزدگیرها، یک مانیتور کوچک دارد و شما هشدارهایی مانند باز بودن درب‌ها، روشن‌شدن و حرکت غیرمجاز خودرو و… را بر روی این مانیتور خواهید داشت. درکل، توصیه می‌شود به‌جز مواردی که بودجه کمی دارید، از دزدگیرهای تصویری استفاده کنید. فراموش نکنید، که تکنولوژی‌های جدید کاربردی‌ترند و نواقص مدل‌های پیشین را تا حدود زیادی ندارند.

اما از بهترین دزدگیر برای ماشین سنگین باید یک سری ویژگی‌ها را انتظار داشته باشیم. برای خرید یک سیستم ضد سرقت  مناسب، برد آن را در نظر بگیرید. برد سیستم ضد سرقت، برای مواقعی که ماشین را در فاصله زیادی از خود پارک کرده باشید، به شما کمک می‌کند. بهترین دزدگیرها باید نصب ساده‌ای داشته باشند. کیفیت ساخت و میزان رضایت مشتریان قبلی، از مدل‌هایی که  انتخاب می‌کنید را در نظر بگیرید. کیفیت برند، ضمانت و خدمات ‌پس‌ از فروش دزدگیری که انتخاب می‌کنید، را هم باید در نظر داشته باشید.

شناخت چند مدل دزدگیر برای ماشین سنگین

پیشنهاد می‌کنیم برای خرید، یک دزدگیر باکیفیت و خوش‌سابقه را انتخاب کنید. دزدگیرهای باکیفیت و جدیدتر، قابلیت‌های بیشتری دارند، مطمئن‌تر هستند و با وجود این‌که ممکن است در ابتدا هزینه بیشتری داشته باشند، اما دیرتر خراب می‌شوند و دردسرهای کمتری دارند. فراموش نکنید، که دزدگیر برای ماشین سنگین، وظیفه مراقبت از سرمایه شما را دارد، بنابراین، منطقی است که در انتخاب آن نهایت دقت را بکنید تا بعدا پشیمان نشوید. ما در این قسمت با توجه به همه معیارهای فنی و تخصصی که باید برای بهترین دزدگیر برای ماشین سنگین، در نظر بگیرید این چند پیشنهاد را در نظر گرفتیم که در ادامه معرفی آن را خواهید دید.

دزدگیر ماشین استیل میت مدل EBAT-8022

دزدگیر برای ماشین سنگین8022

طراحی شیک، کیفیت بی‌نظر، لیستی از قابلیت‌های کاربردی و برند معتبر استیل میت، مهم‌ترین ویژگی هایی هستند که دزدگیر EBAT-8022 را در لیست بهترین دزدگیر برای ماشین سنگین ما قراردادند، البته باید بدانید که این دزدگیر برای انواع مدل‌های ماشین قابل استفاده است و محدودیتی ندارد. مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل دزدگیر عبارتند است:

  • دو ریموت تصویری بسیار شیک با قابلیت ویبره و زنگ
  • ریموت‌های باتری‌خور
  • قابلیت بی‌نظیر آنتن مجزا برای افزایش برد سیستم
  • کیفیت بالا و قیمت مناسب

مناسب‌ترین دزدگیر برای ماشین سنگین ردبت 8006

دزدگیر برای ماشین سنگین ردبت 8006

دزدگیر ماشین 8006 ردبت  از دزدگیرهای استیل میت را بی‌شک می‌توان، جزو بهترین دزدگیرهای حال حاضر بازار به حساب آورد. کیفیت ساخت بی‌نظیر، طراحی شیک و زیبا، ریموت اصلی و ریموت یدک تصویری و لیستی از اقلام کاملی که به همراه این دزدگیر تحویل خواهید گرفت، شامل شارژر فندکی، رله قطع برق، سیم‌بندی کامل،LED و… از ویژگی‌های خوب این دزدگیر هستند. اما چرا باید ردبت مدل 8006  را خریداری کنید؟

  • دارای دو ریموت تصویری با قابلیت ویبره و زنگ
  • ریموت‌های اصلی و یدک قابل‌شارژ
  • دارای آنتن مجزا برای افزایش برد سیستم
  • پشتیبانی از همه خروجی‌های مهم، مثل: خروجی صندوق‌پران، خروجی چشمی آلتراسونیک و شیشه بالابر

شما با خرید و نصب پمپ صندوق پران می‌توانید، درب صندوق را با استفاده از ریموت باز کنید، همچنین قابلیت پشتیبانی از چشمی التراسونیک، این امکان را می‌دهد که در صورت نصب این چشمی، با هر حرکت مشکوکی درمقابل آن، هشداری به شما ارسال شود. در صورت نصب پاور ویندوز برروی سیستم، هر زمان درها را قفل کنید، شیشه‌ها هم به‌طور اتومات بالا می‌روند و امکان بازماندن شیشه‌ها را به صفر می‌رساند.

دزدگیر خودرو ساده و بلوتوثی چیتا- سری اول

دزدگیر برای ماشین سنگین

اگر بودجه کمتری دارید و قصد خرید یک  مدل ساده و مناسب دزدگیر برای ماشین سنگین را دارید، پیشنهاد ما دزدگیر ماشین چیتا بلوتوثی باکیفیت و کارآمد است، باوجوداینکه اغلب مدل‌های دزدگیر ساده را پیشنهاد نمی‌کنیم، اما این مدل دزدگیر فرق می‌کند و به قدری باکیفیت و مناسب قیمت است که نمی‌شود از آن حرفی نزد. اولین مزیت مهم این دزدگیر، بلوتوثی بودن آن است. حتی اگر ریموت ماشین در دسترس شما نباشد، می‌توانید با تلفن هوشمند خود درب‌ها را بازکنید. برای نصب روی هر مدل خودرویی مناسب است و به‌علاوه، طراحی شیک و قابل‌قبولی هم دارد. اقلام همراه این دزدگیر کامل است، و اما مهم‌ترین ویژگی‌های چیتای سری اول:

  • تنوع در انتخاب ریموت
  • پشتیبانی از صندوق‌پران، شیشه بالابر و چشمی آلتراسونیک
  • پشتیبانی از هر دو سیستم ‌عامل اندروید و IOS

درنهایت، ازآنجایی‌که ماشین سنگین‌ها، حسابی موردعلاقه سارقان هستند، نباید استفاده از یک سیستم ضد سرقت باکیفیت برای آن‌ها را فراموش کنید. در این مقاله، ما سعی کردیم شما را با چند مدل از بهترین دزدگیر برای ماشین سنگین آشنا کنیم. امیدواریم که مطالب این پست ما، برای شما مفید بوده باشد. اگر همچنان برای انتخاب، خرید و نصب بهترین انواع دزدگیر ماشین احتیاج به راهنمایی دارید، روی تیم متخصص ما در اینصب حساب کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟