گرانترین خودرو های 1402 در ایران و معرفی کامل آنها | اینصب
x
X

گرانترین خودروهای 1402 در ایران

گرانترین خودروهای 1402 در ایران کدامند؟! رقابت خودروسازان جهان از نظر فنی، طراحی و ویژگی‌های ظاهری و آپشن‌های جدید همیشه از موضوعات جذاب بوده و هست. خصوصا برای ماشین بازهای عزیز که همیشه با اشتیاق فراوان همه ماجراهای مربوط به انواع ماشین از طراحی و مشخصات فنی گرفته تا آپشن‌های جدید در رده‌های مختلف را دنبال می‌کنند. این روزها در ایران هم اتومبیل‌های گران قیمت و در رده لوکس، لاکچری و پریمیوم وجود دارند که البته هر کدام ویژگی‌ها و تعریف خاصی برای خود دارند.

اشنایی با گرانترین خودروهای 1402

در ایران به دلیل اوضاع آشفته و خاص اقتصادی و محدودیت‌ها،  قیمت خودروها بدون محدودیت و اغلب بسیار بیشتر از بازار جهانی به فروش می‌رسد. به این صورت که عموما خودروهای عادی خارجی را با قیمت خودروهای لوکس و لاکچری و اغلب بسیار بیشتر از کشورهای دیگر، خرید می‌کنیم. لیست گرانترین خودروهای 1402 شامل خودروهایی است که اغلب در کلاس لوکس هستند. یعنی خودروهایی که سطح ویژه‌ای از آپشن‌های رفاهی را ارائه می‌دهند. ایجاد حس خوب برای سرنشینان از امکانات رفاهی را در اولویت خود قرار می‌،دهند. به علاوه به خاص و بی همتا بودن این امکانات در طراحی، اهمیت می‌دهند. در هر صورت شاید تنها شباهت این خودروها با ماشین‌های معمولی که عموما استفاده می‌کنیم، لزوم استفاده از دزدگیر ماشین حرفه‌ای و ردیاب خودرو در آن‌هاست.

بوگاتی از گرانترین خودروهای 1402

گرانترین خودروهای 1402

هر از گاهی در خبرها می‌خوانیم که مثلا بوگاتی چند صد میلیاردی در تهران! خب بوگاتی یکی از گرانترین خودرو های 1402 در ایران و کشورهای دیگر است. شرکت بوگاتی 110 سال است که تولید کننده لوکس‌ترین و زیباترین خودروهای دنیاست. بوگاتی در واقع یک شرکت فرانسوی – ایتالیایی – آلمانی است. شرکتی که بیشترین تلاش خود را برای تولید خودروهای لوکس و کلکسیونی و البته بسیار محبوب، کرده است. از این خودروی لوکس و گران‌قیمت هم چند مدل در ایران موجود است.

بوگاتی ویرون

بوگاتی ویرون گرانترین خودروی دنیا

بوگاتی ویرون خودرویی فوق لوکس با موتور 1 سیلندر دبلیو شکل و حجم موتور 8 لیتری توربوشارژردار است. این بوگاتی زیبا، 1001 اسب بخار قدرت دارد. البته تا مدت‌ها ورود آن به ایران ممنوع بوده است. سرعت این مدل بوگاتی به حدی است که هیچ کدام از دوربین‌های کنترل سرعت ما قادر به ثبت آن نیست.

بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون
کروک لوکس بوگاتی در لیست گرانترین خودروهای 1402 جای دارد. شاید از طراحی پر زرق و برق در کابین این ماشین خبری نباشد اما همانطور که گفتیم، سرعت بوگاتی یکی از ویژگی‌های شاهکار این ماشین منحصر به فرد است. در این ماشین امکان حذف محدودیت سرعت را دارید. بوگاتی قادر است مسیر 423 کیلومتری را در عرض 1 ساعت طی کند.

مازراتی از جذاب ترین خودروهای دنیا

مازراتی گرانترین خودرو های 1402 در ایران

در رابطه این خودروی ایتالیایی‌ لوکس و جذاب چی می‌توان نوشت؟ مازراتی یک کمپانی خودروسازی ایتالیایی است که از سال 1914 شروع به کار کرده است. طراحی متفاوت، کیفیت ساخت بالا و صد البته صدای پیشرانه قدرتمند از ویژگی‌های پرطرفدار مازراتی است. به هر حال این ایتالیایی‌های منحصر به فرد همیشه در لیست محصولات اسپرت و لوکس جهان هستند. حالا مدل‌های زیبایی از مازراتی را می‌توانید در ایران ببینید. این ماشین‌ها در لیست گران ترین خودرو های 1402 هستند.

مازراتی گرن تورسیمو

مازراتی گرن تورسیمو گرانترین خودرو های 1402 در ایران

مازراتی گرن تورسیمو تقریبا جزء پرطرفدارترین مدل‌های مازراتی در ایران است. یک کوپه لوکس و بی‌نظیر که از 2007 با تغییرات اندکی در لیست تولید باقی مانده است. طراحی زیبا و خشن این کوپه، بی شک نظر همه خودرو دوستان را به خود جلب می‌کند. گرن تورسیمو در سه تیپ استاندارد، S و MC در بازار موجود است. قوی‌ترین تیپ این کوپه‌ی جذاب مازراتی تورسیمو، مدل ام سی است. توان تولید 444 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور دارد. این کوپه زیبا در 4.8 ثانیه از صفر به سرعت صد خود می‌رسد.

مازراتی گرن کابریو

مازراتی گرن کابریو

می‌توان گفت مهم‌ترین تفاوت‌های گرن کابریو و تورسیمو، توان باز و بسته شدن سقف گرن کابریو است. گرن کابریو هم در سه تیپ استاندارد، اس و ام سی موجود است. در مدل‌های S و MC، توان تولید 450 و 460 اسب بخار قدرت وجود دارد. گرن کابریو ام سی با وجود پیشرانه پرتوان و کیت آئرودینامیک خاص خود، قوی‌ترین و جذاب‌ترین خودرو از میان مدل‌های تورسیمو و گرن کابریو است.

آستون مارتین یکی از گرانترین خودروهای 1402

آستون مارتین

بیش از یک قرن است که این بریتانیایی لوکس، در لیست بهترین خودروهای جهان قرار دارد. خودروهای دست ساز با قیمت بالا و البته ظرافت و دقت بسیار در ساخت، از ویژگی‌های آستون مارتین است. اصلا همین وسواس در استفاده مواد مرغوب و باکیفیت است که قیمت این خودرو را در لیست گران‌ترین‌ها قرار داده است.

آستون مارتین ونتیج

آستون مارتین ونتیج

بی نظیر در طراحی، ظریف و زیبا!!! آستون مارتین ونتیج آپشن‌های خاصی مانند صندلی برقی‌های حافظه‌دار، کفپوش‌هایی از جنس مرغوب یک جیر خاص، و سیستم ردیاب ماهواره‌ای جی پی اس ویژه دارد. هر چند که همچنان بهتر است برای امنیت بیشتر از دزدگیر ماشین مناسب استفاده کنید. چراغ‌های با طراحی بی‌نظیر بادامی و چراغ‌های بزرگ بیضی شکل، این کوپه لوکس را هر چه بیشتر خاص و زیبا کرده است.

خودروی لوکس دوج

دوج گرانترین خودرو های 1402 در ایران

دوج از قدیمی‌ترین خودروسازان آمریکایی که از 1900 تاسیس شده و در رده گران‌ترین خودروهای لوکس قرار دارد. سواری راحت، قدرت عجیب و غریب و طراحی زیبا از دلایل محبوبیت این ماشین است.

دوج چلنجر

دوج چانجر

موتور چلنجر، 807 اسب بخار تولید می‌کند. تصور کنید که چلنجر می‌تواند مسیر 400 متر را در 10 ثانیه طی کند. از چلنجر تحت عنوان سریعترین و قدرتمندترین خودروی عضلانی جهان یاد می‌شود. این ماشین زیبا با طراحی منحصر به فرد خود یک قهرمان واقعی در جاده است.

سخن آخر

حالا این ماشین‌های لوکس و زیبا را می‌توانید در خیابان‌های شهر ببینید. البته نه همیشه. حتی بعضی از این مدل‌ها را می‌توان کرایه کرده و لذت رانندگی با این ماشین‌های بی‌نظیر را تجربه کنید. شرکت‌های کرایه خودرو، برای امنیت و مراقبت بیشتر از این خودروهای لوکس از ردیاب خودرو استفاده می‌کنند؛کاری که برای امنیت همه‌ی خودروها ضروری است. هرچند که امنیت این خودروها با نمونه‌های معمول که اکثر ما سوار می‌شویم، زمین تا آسمان متفاوت است اما بازهم برای راحتی خیال، نصب مسیریاب بسیار مهم است.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟