بهترین راهکار کنترل تردد پرسنل در بیمارستان | اینصب
x
X

بهترین راهکار کنترل تردد پرسنل در بیمارستان

کنترل تردد پرسنل در بیمارستان و درمانگاه

کنترل تردد پرسنل در بیمارستان ها، درمانگاه ها و مکان های این چنینی به دلیل زیاد بودن نیرو ها دچار مشکلاتی می شوند. چرخشی بودن تایم کاری پرسنل در بیمارستان ها معضلاتی بوجود می آورد از جمله کنترل کردن ساعت ورود و خروج را به شدت سخت می کند و امکان خطا و تقلب در آن بسیار بالاست.

نگاهی به گذشته بیاندازید خواهید دید که ثبت کردن ورود و خروج پرسنل بیمارستان ها و درمانگاه ها به شدت کار طاقت فرسایی بوده است. ثبت کارکرد کادر بیمارستانی با توجه به زیاد بودن آن ها و شیفتی بودنشان باعث بوجود آمدن خطاهایی می شد و بسیار کار زمان بری بوده است. اکسل و ورد چندان قابل اطمینان نبوده اند و دستکاری در آن ها رایج شده بود.

برای حل چنین مشکلاتی باید از معجزه قرن و چیزی به نام تکنولوژی استفاده کنید و راحتی کار را به خودتان، تیم تان و مجموعه تان هدیه دهید.

کنترل تردد پرسنل در بیمارستان

بهترین راه کنترل تردد پرسنل در بیمارستان

علمی پیشرو در زمینه اتوماسیون اداری و دستگاه حضور و غیاب را شاهد هستیم که با چه سرعتی در حال پیشروی می باشد. استفاده کردن از سیستم های حضور و غیاب کار را برای مدیران مجموعه ها و بیمارستان ها بسیار راحت می کند.

خرید دستگاه حضور و غیاب بهترین راه برای کنترل تردد پرسنل در بیمارستان است و راهی است که بسیار قابل اطمینان می باشد. ثبت تردد در گذشته بسیار زمان بر بوده است اما با خرید دستگاه حضور و غیاب می توانید اثر بخشی در کارتان را مشاهده کنید و امکان تقلب را به صفر برسانید.

حساب کردن حقوق و دستمزد، کاری است که از حساسیت بالایی برخوردار است و بدون دستگاه های کنترل تردد نمی توان دقت بالایی در محاسبه آن داشت. نرم افزار های حقوق و دستمزد راحتی حساب و کتاب کردن حقوق و دقت بالا را بهمراه دارد و دیگر حق الناسی صورت نمی گیرد. ضایع نشدن حق دیگران چیزی است که هر مدیری خواهان آن است.

انواع دستگاه های کنترل تردد پرسنل در بیمارستان

همانطور که اشاره کردیم برای کنترل تردد پرسنل در بیمارستان ها نیاز به خرید دستگاه حضور و غیاب است. دستگاه های حضور و غیاب مدل های مختلفی دارد که هر کدام برای کسب و کارهای متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

در مقاله های قبلی اشاره کرده ایم که اگر کارگاه نجاری دارید برای ثبت ورود و خروج پرسنل تان اصلا دستگاه های اثر انگشتی را تهیه نکنید. ثبت از طریق اثر انگشت برای کارکنان شما شدنی نیست، اصولا دست ها و انگشتان کارکنان گارگاه هایی که کار یدی انجام می دهند زبری دارد که در دستگاه قابل تشخیص نمی باشد.

انواع دستگاه ها به ترتیب زیر است:

  • دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

کنترل تردد پرسنل در بیمارستان با دستگاه تشخیص چهره بسیار کار عقلانی و درستی می باشد. کادر بیمارستانی اصولا وقت زیادی ندارند که در صف کنترل تردد بمانند در این مواقع استفاده از دستگاه تشخیص چهره بسیار مناسب است. مورد استفاده قرار دادن این دستگاه ها باعث سرعت در روند تردد پرسنل می باشد که باعث می شوید تا پرسنلتان زودتر به امور مریضان رسیدگی کنند.

  •  ثبت از طریق اثر انگشت

کادر بیمارستانی بهتر است از دستگاه های بیومتریک برای کنترل تردد خود استفاده کنند. با توجه به تنوع بخش های مختلف بیمارستانی و زیاد بودن نیروها بهتر است از تشخیص چهره یا اثر انگشت برای تردد استفاده شود. چهره افراد و همچنین اثر انگشت آنها منحصر به فرد می باشد و هیچ خطایی در ثبت دقیق افراد رخ نخواهد داد.

نکته ی قابل توجهی وجود دارد که بهتر دانستیم آن را عنوان کنیم. با توجه به زیاد بودن ویروس ها و میکروب ها در بیمارستان ها و درمانگاه ها برای استفاده از دستگاه های اثر انگشتی حساسیت لازم را به خرج دهید. بعد از استفاده از سیستم های انگشتی بلافاصله بعد از انگشت زدن دست های خود را ضد عفونی کنید. مدیران دقت داشته باشند این دستگاه ها را در نزدیکی شیر آب تعبیه کنند که کارکنان بعد از ثبت تردد دستان خود را بشویند.

  •  دستگاه کنترل تردد کارتی

کنترل تردد از طریق کارت مناسب می باشد به شرطی که بر روی کارت های RFID مشخصات پرسنلی را چاپ کنید تا امکان جابجایی کارت بین پرسنل وجود نداشته باشد.

  • ثبت از طریق رمز

دستگاه رمزی را برای کنترل تردد پرسنل در بیمارستان مورد استفاده قرار ندهید زیرا بسیار زمان بر است و تقلب در آن بسیار بالا می باشد.

کنترل تردد پرسنل در بیمارستان

خرید سیستم کنترل تردد برای بیمارستان

کنترل تردد پرسنل در بیمارستان ها و درمانگاه ها را بررسی کردیم و متوجه سنگینی این کار شدیم. بدون داشتن دستگاه حضور و غیاب نمی توانید به درستی و در کمترین زمان ثبت تردد پرسنل را انجام دهید. دستگاه حضور و غیاب فراتکنو علاوه بر راحتی کار دو نرم افزار حقوق و دستمزد و کنترل تردد را  به شما هدیه می دهد.

سایت فروشگاهی اینصب از ارزان ترین تا گران ترین دستگاه های حضور و غیاب فراتکنو را موجود دارد، می توانید به تفکیک آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. با توجه به نوع و قیمت دستگاه حضور و غیاب و بودجه مد نظرتان انتخاب خود را نهایی کنید. نیاز سازمانتان را مورد توجه قرار دهید شاید واقعا کارتان با دستگاه رمزی راه بیافتد و نیازی نباشد هزینه اضافه تری را بر عهده بگیرید.

دستگاه های فراتکنو گارانتی و پشتیبانی 12 ماهه از محصولات خود را به شما می دهند. کارشناسان اینصب اصالت کالا را تایید می کنند و خدمات پس از فروش فوق العاده ای را برایتان خواهند داشت. اگر سوالی در این مورد دارید که در این مقاله به جواب نرسیدید با مجموعه اینصب تماس حاصل نمایید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟