توضیحات جامع ردیاب همسر و کاربرد نادرست جی پی اس | اینصب
x
X

ردیاب همسر، کاربرد نادرست جی پی اس

جی پی اس و ردیاب شخصی تولید شدند تا خیال ما را از امنیت همه چیز راحت کنند.

جی پی اس ها ردیابی ماشین، اشیاء قیمتی، بچه ها، سالمندان، بیماران آلزایمری، کودکان توانخواه، حیوانات خانگی، ساک و چمدان ها در سفر، مسیریابی و … را برای ما ممکن می کنند. ردیاب شخصی با همه ویژگی های کاربردی و مفید خود، مثل هر ابزار دیگری می تواند برای موارد نادرستی مثل ردیابی همسر هم استفاده شود. بله ردیابی همسر، کاربرد نادرست جی پی اس است که این روزها زیاد به آن بر می خوریم.

رفتار نادرست با همسر

چرا اعتقاد داریم که ردیابی همسر کاربرد نادرست جی پی اس است؟! قبل از هر چیز باید بدانید که این رفتار ها راه حل مشکلات شما نیستند. ردیابی مخفیانه افراد، رفتار اشتباهی است که مشکلات شما را عمیق تر کرده و پیدا کردن راه حل برای آن کاری دشوار است. خودتان را گول نزنید و سعی نکنید برای این رفتارها دلایل قانع کننده پیدا کنید، در عوض سعی کنید خودتان را در موقعیت های مختلف بجای افراد بگذارید. مثلا از خودتان بپرسید که اگر شما هدف ردیابی همسرتان به این شکل قرار بگیرید چه احساسی خواهید داشت؟

فراموش نکنید که ردیاب شخصی به خودی خود یک ابزار کاربردی با ویژگی های فوق العاده و مورد نیاز هر شخصی است، البته به شرطی که این ابزار وسیله ای برای اهداف نادرستی مانند ردیابی افراد نباشد. اگر به ردیابی افراد علاقه دارید، پیشنهاد می کنم قبل از هر اقدامی این مطلب را بخوانید. شاید شما هم به این نتیجه برسید که ردیابی همسر کاربرد نادرست جی پی اس است که مشکلات فراوانی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به همین دلیل هم افراد خیلی جدی از آن منع می شوند.

استفاده ی نادرست از ویژگی های جی پی اس ها

همانطور که گفتیم ردیابی افراد بخصوص ردیابی همسر و فرزندان کاربرد نادرست جی پی اس است. اصلا جی پی اس یا ردیاب شخصی چیست؟ این وسیله چه ویژگی هایی دارد و چطور هدف استفاده ی نادرست افراد قرار می گیرد؟

ردیاب شخصی یک وسیله کوچک و سبک است که بصورت مخفی در لباس کیف یا وسایل همراه اشخاص، خودرو یا حیوانات خانگی قرار می گیرد. از آن به بعد، ردیاب موقعیت لحظه ای فردی که آن را به همراه دارد به شما نشان می دهد. به این ترتیب شما در هر لحظه از موقعیت دقیق مکانی افراد، مسیرهای طی کرده و… بر روی تلفن هوشمند خود مطلع هستید. ردیاب ها قابلیت های زیادی دارند که متاسفانه استفاده از آن ها مورد توجه افرادی است که از مشکلاتی مانند بی اعتمادی به همسر، شک و سایر مشکلات خانوادگی و زناشویی رنج می برند و به کاربرد نادرست جی پی اس علاقه بیشتری دارند.

روزانه تعداد زیادی از این افراد در رابطه با ردیاب پرس و جو می کنند. بدون اینکه متوجه باشند که این رفتارها چه ضربه های جبران ناپذیری را به بنیان خانواده، آینده فرزندان و سلامت روان آن ها، روابط آن ها و اعتماد بین افراد خواهد زد. برای روشن شدن این بحث، در زیر به چند ویژگی جی پی اس و استفاده نادرست از آن اشاره خواهیم کرد.

  • شنود مخفیانه افراد، اشتباهی جبران ناپذیر

یکی از مهم ترین ویژگی های جی پی اس، همین قابلیت شنود محیط اطراف است. اما فراموش نکنید که استفاده مخفیانه از این ویژگی جی پی اس با هدف کنترل همسر و فرزندان شکاف بین شما را عمیق تر می کند و اعتماد باقی مانده بین شما را هم از بین می برد. اگر مشکلاتی دارید که خیال می کنید با کاربرد نادرست جی پی اس قادر به حل کردن آن یا برطرف کردن سوالاتتان هستید، یا اگر از این طریق قصد دارید شواهد بیشتری جمع آوری کنید، دست نگهدارید. شما به یک مشاور خانواده نیاز دارید و هیچ مشاور خانواده ای این روش ها را توصیه نمی کند.

  • تعیین محدوده جغرافیایی، آیا نیاز است؟

تعیین محدوده مجاز برای ردیابی همسر

یکی دیگر از قابلیت های خوب جی پی اس امکان تعیین محدوده مجاز است. به این صورت که شما یک محدوده را برای سیستم تعریف می کنید و به محض خروج افراد از محدوده مورد نظر توسط آلارم ردیاب باخبر می شوید و امکان دنبال کردن مسیر افراد را دارید. تعیین محدوده جغرافیایی ویژگی کاربردی ای است به شرطی که از آن برای اهداف بیمارگونه استفاده نکنید. کنترل افراد و به رسمیت نشناختن حریم خصوصی آن ها مشکلات زیادی را برای شما به وجود خواهد آورد. این کاربرد نادرست جی پی اس است که موجب به وجود آمدن مشکلات بیشتر، بی اعتمادی و تمایل افراد به پنهان کاری است و در نهایت نابودی روابط را باعث می شود.

مطمئن باشید که با این روش ها به نتایج مطلوبی نخواهید رسید. همانطور که گفتیم شما برای بهبود روابط و مشکلاتتان نیاز به راه حل های علمی و نتیجه بخشی مانند مراجعه به مشاور خانواده دارید.

ردیابی همسر و مشکلات آن

خب پیشتر اشاره کردیم ابزارهایی مثل ردیاب شخصی تولید شدند تا نگرانی های شما کمتر باشد و بهتر و بیشتر از عزیزانتان مراقبت کنید. ردیابی همسر، کاربرد نادرست جی پی اس است. روشی که بی شک مشکلات شما را نه تنها حل نمی کند بلکه روابط شما را به پرتگاه نابودی می برد.

قطعا هیچکس حتی خود شما دوست ندارد که بصورت مخفیانه کنترل و شنود شود. مشاوران خانواده و روانشناسان و قانون، رفتارهایی مانند ردیابی همسر را به کل نفی می کنند. بنابراین اگر در زندگی شما مشکلاتی وجود دارد که کاربرد نادرست جی پی اس برای کنترل و شنود و نظارت بر همسر را برای آن انتخاب کردید، شما در اشتباه هستید.

برای حل مشکلاتتان به دنبال روش های درست و علمی بگردید و مطمئن باشید که ردیابی همسر مشکلات شما را عمیق تر و موقعیت را دشوارتر خواهد کرد. پس استفاده نادرست از ابزارهای کمک رسان را از همین لحظه به کل فراموش کنید. سرک کشیدن در امور شخصی افراد با هدف ورود به فضای شخصی آن ها و کنترل گری، رفتارهای مخربی هستند که اعتماد بین افراد را از بین می برند و مشکلات زیادی را به وجود خواهند آورد.

امیدوارم با استفاده درست از این ابزار کاربردی موجبات آرامش و امنیت خودتان و عزیزانتان را فراهم کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟