بهترین پیشنهاد برای خرید سیستم صوتی ماشین که باید بدانید | اینصب
x
X

طلایی ترین پیشنهاد سیستم صوتی ماشین

سیستم صوتی ماشین یکی از ملزوماتی می باشد که برای رانندگی روزمره و تبدیل آن لحظات به جوی شاد یا آرامش بخش نیاز است, وقتی فرد تصمیم به خرید سیستم صوتی ماشین خود می گیرد اولویت های خود را سرچ می کند و با وسواس فراوان خواستار این است که بهترین سیستم صوتی را برای خرید انتخاب کند.

همانطور که از شواهد امر پیداست جوان ها این روزها ماشین را فقط با سیستم صوتی درست و حسابی می خواهند در غیر این صورت ماشین فضای دلنشینی برای آنان نیست.

 پیشنهاد سیستم صوتی ماشین

باید بدانید که وقتی میخواهید سیستم صوتی عالی را روی ماشین خود پیاده کنید بهترین کار این است که از فرد باتجربه یا دارای مهارت مشاوره بگیرید, که ما در استیلاک بهترین مشاوره ها را رایگان در اختیارتان می گذاریم تا انتخابی مناسب داشته باشید .

بهترین پیشنهاد برای خرید سیستم صوتی ماشین

معرفی برند استیلاک

لازم دانستیم قبل از معرفی سیستم صوتی استیلاک این برند را برای شما شرح دهیم, استیلاک بیش از دودهه فعالیت در زمینه لوازم جانبی خودرو دارد که آغاز کار خود را با طراحی و ساخت دزدگیر ماشین شروع کرده است. استیلاک متشکل از تیمی متخصص و کارآمد می باشد که با بیشترین شناخت از مشتریان خود محصولاتشان را تولید می کنند و با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان می گذارند.

معرفی مدل های سیستم صوتی ماشین

تنوع در ضبط های ماشین کار را برای مشتری راحت تر کرده است, زیرا می تواند بسته به نیاز خود انتخاب مناسبی داشته باشد. ضبط ماشین استیلاک کاملا بی نقص میباشند و قطعا بهترین پیشنهاد برای خرید هستند که در ادامه به نقاط قوت آن اشاره می کنیم:

  • آی سی بزرگ

دارار بودن این آپشن در سیستم های صوتی مزیت خوبی بحساب می آید, زیرا آی سی بزرگ باعث کیفیت بهتر ضبط صوت است و پخش صدا کاملا واضح می باشد. به طور مثال داخل ماشین عموما صداهایی وجود دارد یا اینکه وقتی شیشه پایین است صدای اطراف در داخل ماشین خللی ایجاد میکند که صدای ضبط به خوبی شنیده نشود با این حال استیلاک به فکر این مشکل بوده است و با آی سی بزرگتر آن را برطرف کرده است.

  • پنل ثابت/ جدا

مدل های سیستم صوتی استیلاک قابلیت پنل ثابت و پنل جدا را دارند که در برای راحتی کاربر تعبیه شده است, شما به عنوان مصرف کننده کدام مدل را ترجیح می دهید؟

  1. پنل  ثابت همان طور که از نامش پیدا می باشد به تنه سیستم صوتی وصل می باشد و قابلیت حمل را ندارد, که در دو مدل تک USB  و دو USB وجود دارند .
  2. پنل جدا قابلیت این را دارد که مصرف کننده پنل را از سیستم صوتی جدا کند و همراه خود حمل کند که بسیاری افراد این حالت را میپسندند, در پنل جدا دو مدل 5257 و 5258 وجود دارد.
  • هیت سینگ بزرگ

هیت سینگ بزرگ یکی از مهم ترین عوامل افزایش طول عمر سیستم صوتی میباشد که همه ضبط های برند استیلاک این قابلیت بهینه را دارند, از آن جهت بهینه است که صرفه اقتصادی هم دارد وقتی شما سیستم صوتی بی نقصی را داشته باشید که طول عمر مناسبی هم دارد در نتیجه کمتر به فکر تعویض ضبط صوت خود می افتید و در نهایت اینجاست که استیلاک به فکر بهینه خرج کردن شما هم هست.

  • انواع پورت های ضبط صوت

در تمامی انواع ضبط صوت استیلاک قابلیت استفاده از پورت USB و AUX را به کاربر خود می دهد که کاربر بتواند از هر وسیله ای در دسترس خود دارد برای شنیدن موسیقی مورد علاقه استفاده کند.

  • Blutooth

پر چالش ترین قسمت سیستم صوتی این هست که وقتی داخل ماشین هستیم هرشخصی دوست دارد آهنگ های مورد علاقه خود را پلی کند, در این حالت گاهی نبودن کابل آزار دهنده است که استفاده از بلوتوث کار را برای همه لذت بخش کرده است. قابل اتصال به اندروید و ios می باشد.بهترین پیشنهاد برای خرید سیستم صوتی ماشین

بهترین خرید سیستم صوتی چه معیارهایی دارد ؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم تمامی موارد و قابلیت های مهم یک سیستم صوتی را باید مد نظر قرار دهید تا یک ضبط صوت حرفه ای را داشته باشید.

استیلاک هر آنچه که لازم است را در سیستم های صوتی خود پیاده سازی کرده است و چیزی جز این از متخصصان حرفه ای استیلاک انتظار نمی رفت, در این دو دهه خود را تمام قد ارائه دهنده محصولات با کیفیت نشان داده اند و اینک زمان خرید ماست که بهترین انتخاب است. اگر در مورد  پیشنهاد سیستم صوتی ماشین سوالی دارید می توانید با کارشناسان مجموعه اینصب در تماس باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟