وجود چه لوازم و ابزاری در خودرو ضروری است؟ | اینصب
x
X

وجود چه لوازم و ابزاری در خودرو ضروری است؟

وجود بعضی ابزار برای هر ماشینی یک ضرورت است. اگر به فکر تجهیز کردن ماشین خود هستید و بالاخره تصمیم گرفتید لوازم ضروری ماشینتان را تکمیل کنید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنم. امروز تصمیم گرفتیم پک لوازم ضروری خودرو را در یک لیست مرتب و بررسی کنیم. این لیست می تواند به شما در انتخاب و خرید لوازم ضروری خودرو کمک کند. حالا یکبار دیگه به این سوال فکر کنید. به نظر شما وجود چه لوازم و ابزاری در خودرو ضروری است؟

انواع لوازم ضروری برای خودرو

خب من سعی کردم یک لیست کامل از وسایلی که برای امنیت، افزایش تمرکز راننده، راحتی و… لازم است را برای شما عزیزان جمع آوری کنم. همینطور این لیست را طوری انتخاب کردم که به درد هر ماشین ایرانی و خارجی بخورد. بهتر است همیشه این لیست را همراه خود داشته باشید تا در اسرع وقت، در صورت نداشتن هر یک از این وسایل ها آن را تهیه کنید.

  • قبل از هرچیز دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو

ردیاب و دزدگیر ماشین لوازم ضروری خودرو

مهم ترین بخش پک لوازم ضروری خودرو را بی شک باید به امنیت خودرو اختصاص داد. متخصصان اعتقاد دارند که بهترین روش ضد سرقت کردن خودرو استفاده همزمان از دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو است. به نظر من هر دو این ابزار از مهم ترین تجهیزاتی هستند که نباید فراموش کنید.

با دزدگیر ماشین که حتما آشنا هستید. دزدگیر ها مدل های مختلفی دارند و خطراتی که ماشین با آن ها مواجه می شود را از روش های مختلف مثل آژیر، ویبره و زنگ ریموت به شما اطلاع می دهند. این خطرات ممکن است اقدام به سرقت خودرو باشد یا حتی باز ماندن درهای ماشین. اما ردیاب خودرو، یک وسیله کوچک است که بصورت مخفی در ماشین نصب می شود و به شما این امکان را می دهد که بصورت لحظه ای از موقعیت مکانی خودرو مطلع باشید. بنابراین حتی در صورت به سرقت رفتن خودرو بلافاصله به پلیس مراجعه کنید تا با این گزارش دقیق از موقعیت مکانی خودرو در کوتاه ترین مدت ممکن خودرو به سرقت رفته را پیداکنید.

فکر نمی کنم ضرورت وجود دزدگیر ماشین و ردیاب در هر خودرویی بر کسی پوشیده باشد. تنها نکته ای که وجود دارد این است که سعی کنید در انتخاب و نصب این وسایل حسابی تحقیق کنید و از برندهای معتبر و با کیفیت خرید کنید تا خدای نکرده پشیمان نشوید.

  • ضبط و باند خودرو، پر طرفدارترین

ضبط و باند،پرطرفدارترین لوازم جانبی

لذت رانندگی وقتی به یک موزیک خوب با یک صدای باکیفیت گوش می کنید چند برابر می شود. اما محبوبیت ضبط ماشین و باند خودرو در بین لوازم جانبی خودرو فقط به لذت گوش کردن موزیک خلاصه نمی شود. موسیقی سرعت عکس العمل شما را بالا می برد، تمرکز شما را بیشتر می کند، تنش و اضطراب را در شما کاهش می دهد، خستگی و خواب آلودگی را بخصوص در مسیرهای یکنواخت کاهش می دهد و تحمل شما را در ترافیک و شرایط نامساعد حین رانندگی بالا می برد. مطمئنم با این توضیح شما هم به من حق می دهید که ضبط و باند خودرو را جزئی از پک لوازم ضروری خودرو قرار دهم.

مثل همیشه قبل از خرید مدل های مختلف را بشناسید امکانات ضبط های خودرو را بررسی کنید و با توجه به نیاز و سلیقه ای که دارید و البته بودجه ای که قرار است هزینه کنید بهترین گزینه را انتخاب کنید. بخصوص برای خرید باند خودرو که کمی تخصصی تر است و نیاز دارد که قبل از خرید حسابی اطلاعاتتان را در این زمینه بالا ببرید. حالا اگر نمی دانید این اطلاعات را از کجا بدست بیارید با ما تماس بگیرید.

  • آینه مانیتور دار کوچک اما کاربردی

آینه مانیتوردار برای خودرو

یک وسیله کوچک مقرون به صرفه جدید و به طرز باور نکردنی، کاربردی است. آینه مانیتوردار یک توصیه خوب برای پک لوازم ضروری خودرو است. درباره ی کاربرد این آینه باید بگویم که این وسیله در نگاه اول یک آینه سقفی شفاف و با کیفیت است. در هنگام حرکت دنده عقب فضای پشت خودرو و موانع را در آینه وسط به شما نمایش می دهد.

پس در هنگام دنده عقب یا پارک دوبل نگران برخورد با موانع و فواصل نیستید به اصطلاح احتیاج ندارید کسی به شما فرمان بدهد و نیازی به چرخش بدن به عقب برای چک کردن مسیر را ندارید. این آینه نیاز به یک دوربین دارد که اغلب بر روی صندوق عقب و نزدیک پلاک خودرو نصب می شود. موقع خرید آینه مانیتوردار دقت کنید بعضی مدل ها این دوربین را به همراه ندارند و شما باید برای آن ها دوربین را بصورت جداگانه بخرید و نصب کنید.

  • بدون جامپ استارتر توی دردسر می افتید

باطری به باطری آسان خودرو

محاله جامپ استارتر و توی پک لوازم ضروری برای خودرو نبینی! وجود جامپ استارتر در هر ماشینی از ضروریات است و نباید فراموش شود. جامپ استارتر چه کمکی به ما می کند؟ مهم ترین کاربرد جامپ استارتر در زمانی است که باطری خودرو شما خالی شده و روشن نمی شود. در این مواقع بدون دردسر های هل دادن ماشین یا باطری به باطری کردن، شما می توانید با استفاده از جامپ استارتر توسط دو کابل و به سادگی آن را به باطری متصل کنید و با استارت زدن ماشین خود را روشن کنید. البته از جامپ استارتر به عنوان یک پاوربانک قوی برای شارژ تلفن همراه، لپ تاپ و … نیز استفاده می کنند.

از کاربرد های دیگر جامپ استارتر می توان به یک چراغ قوه کاربردی برای زمان هایی که در تاریکی هوا به مشکل بر می خورید یا نیاز به چراغ قوه دارید و … اشاره کرد. جامپ استارتر خیلی سریع شارژ می شود و طرز استفاده از آن خیلی ساده است. پس برای پک لوازم ضروری خودرو یک جامپ استارتر با کیفیت را هم خریداری کنید.

  • ریموت نوربالا در لیست ضروری ترین ها

ریموت هوشمند پارکینگ

اگر با مشکلاتی مانند گم شدن ریموت درب پارکینگ، خراب شدن ریموت اتمام باتری ریموت و یا دردسرهای استفاده از چند ریموت برای درب های مختلف را دارید ریموت نوربالا بخرید. نور بالا بزنید و درب هایی که ست کردید را باز کنید. به همین راحتی.

سخن پایانی در مورد لوازم ضروری ماشین

وجود اقلام ضروری همانند جامپ استارتر، ریموت نوربالا، ردیاب خودرو و … به شما کمک می کند تا در هنگام بروز اتفاقی بتوانید با استفاده از اقلام ضروری داخل خودرو مشکل خود را برطرف کنید. در صورت نداشتن هر یک از این اقلام شما می توانید وارد فروشگاه اینصب شوید و لوازم مورد نظر خود را در پایین ترین قیمت تهیه کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟