پمپ صندوق پران چیست | دلایل نصب آن | اینصب
x
X

پمپ صندوق پران چیست | دلایل نصب آن

پمپ صندوق پران چیست؟ آیا تا به حال اسم این محصول به گوشتان خورده است یا قصد خرید آن را داشته‌اید؟ امروزه تکنولوژی بر تمامی جنبه‌های زندگی ما تاثیر مثبت گذاشته است. زندگی از آن شکل سخت و پر زحمت خود جدا شده و به سمت راحتی حرکت کرده است. از همین رو ابزارهای نو و جدید مدام به بازار معرفی می‌شوند تا زندگی را برای ما راحت‌تر کنند. یکی از جذاب‌ترین و بهترین اختراعاتی که تا به امروز برای خودرو به عنوان آپشن معرفی شده، پمپ صندوق پران است.

پمپ صندوق پران یک ابزار بسیار ساده و در عین حال فوق‌العاده کاربردی است که همراه دزدگیر ماشین نصب می‌شود. این ابزار نه تنها امنیت خودرو را افزایش می‌دهد بلکه امکان دسترسی راحت به صندوق عقب را نیز فراهم می‌کند. اما پمپ صندوق پران چیست؟ چگونه کار می‌کند؟ چه مزایایی دارد؟ و کلی سوال دیگر که ممکن است در ذهن شما شکل بگیرد، در این مقاله از اینصب مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پمپ صندوق پران چیست؟

پمپ صندوق پران چیست؟

پمپ صندوق پران چیست؟ در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که پمپ صندوق پران یک ابزار است که به قفل صندوق عقب خودرو متصل می‌شود. بدون شک ویدیوهای بسیار زیادی در اینستاگرام و شبکه‌های مجازی دیده‌اید که با تکان دادن پا در قسمت زیرین صندوق عقب، درب آن به صورت خودکار باز می‌شود. شاید تاکنون بر این باور بودید که این ویدیوها تنها برای مسخره بازی وایرال شده‌اند و چنین چیزی امکان ندارد. این ابزار دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. پمپ صندوق پران این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از ریموت کنترل یا تکان دادن پای خود زیر درب صندوق عقب آن را به ‌طور اتوماتیک و بدون دخالت دست باز کنید.

تصور کنید که به هزار زحمت کلی ساک و چمدان را از پله‌ها پایین آورده و می‌خواهید آن‌ها را درون صندوق عقب خودروی ال90 خود جای دهید. بدون وجود صندوق پران شما باید تمامی این وسایل را روی زمین گذاشته، سوئیچ خودروی خود را از جیب‌تان درآورید و صندوق عقب را باز کنید (تازه اگر خودرو روشن باشد باید آن را خاموش کنید و سوئیچ را بردارید).

این‌ها در حالیست که با وجود صندوق پران شما می‌توانید پای خود را زیر صندوق عقب تکان دهید و درب صندوق عقب خود را به سادگی هرچه تمام‌تر باز کنید. وسایل خود را درون صندوق قرار دهید و سپس درب آن را ببندید. برخی از پمپ‌های صندوق پران امکان بستن درب صندوق عقب را نیز دارند. تصور کنید که کلی خرید برای خونه انجام دادید و همه رو از صندوق بر می‌دارید، برای بستن صندوق کافیست تا پای خودتان را زیر صندوق عقب تکان دهید. با این کار صندوق عقب به‌طور اتوماتیک بسته خواهد شد.

اهمیت نصب صندوق پران چیست؟

اکنون که می‌دانید پمپ صندوق پران چیست، اجازه دهید تا به سراغ بررسی مزایا و دلایل نصب آن برویم. در قسمت تعریف صندوق پران چیست، مشاهده کردید که این ابزار بسیار کارآمد و مفید است. مالکان خودرو بدون وجود صندوق پران تنها با استفاده از سوئیچ و اهرمی که در زیر صندلی راننده وجود دارد، قادر به باز کردن صندوق عقب خواهند بود. این موضوع برای راننده بسیار آزار دهنده است، مخصوصا اگر خودروی او ال 90 باشد (در ال 90 اهرم برای باز کردن صندوق عقب وجود ندارد و شما باید حتما این کار را با سوئیچ انجام دهید). صندوق پران وسیله‌ای است که تمام این مشکلات را برای شما حل می‌کند و راحتی را به شما هدیه می‌دهد. مهم‌ترین مزایای پمپ صندوق پران عبارتند از:

  1. برای سارقان باز کردن درب صندوق عقب خودرو کار بسیار راحتی است. نصب پمپ صندوق پران می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند و مانع از باز کردن صندوق به راحتی توسط سارق شود.
  2. با وجود صندوق پران دیگر لازم نیست تا وسایل خود را کنار صندوق عقب زمین بگذارید و درب آن را باز کنید. پای خود را زیر صندوق بکشید تا درب صندوق برای شما باز شود.
  3. برخی از پمپ‌های صندوق عقب امکان بسته شدن درب صندوق را نیز دارند. به این ترتیب شما علاوه بر باز کردن درب صندوق عقب با اشاره پا، می‌توانید آن را نیز ببندید.
  4. قیمت صندوق پران بسیار ارزان است و هر شخصی می‌تواند به راحتی یکی از آن‌‌ها را بر روی خودروی خود متصل کند.

در هنگام خرید پمپ صندوق پران باید به چه نکاتی توجه کرد؟

نکات خرید پمپ صندوق پران

در هنگام خرید پمپ صندوق پران باید به نکات بسیار زیادی توجه کرد، از جمله مهم‌ترین این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. قبل از خرید پمپ صندوق پران مطمئن شوید که امکان نصب این ابزار بر روی خودروی شما وجود دارد. برخی از صندوق پران‌ها تنها مختص به یک خودرو هستند و امکان نصب آن‌ها بر روی خودروی دیگری وجود ندارد.
  2. برندهای زیادی در زمینه تولید پمپ صندوق پران مشغول فعالیت هستند. بهتر است به سراغ برندهایی بروید که در زمینه تولید این محصول خوشنام هستند. بسیاری از افراد برای خرید ارزان‌تر به سراغ برندهای بی‌کیفیت و کم نام و نشان می‌روند. این محصولات بی‌کیفیت می‌توانند به خودروی شما آسیب جدی وارد و هزینه‌های خرید مجدد را به شما تحمیل کنند.
  3. صندوق پران در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. برخی از آن‌ها بر روی ریموت شما نصب می‌شوند و برخی دیگر بدون نیاز به ریموت تنها با تکان دادن پا زیر صندوق درب آن را باز می‌کنند.
  4. قیمت پمپ صندوق پران یکی از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام خرید است. معمولا صندوق پران‌هایی که قیمت بالاتری دارند، کیفیت بهتری نیز دارند. در هنگام خرید کمی سر کیسه را شل کنید و به سراغ محصولات برندهای معتبر بروید.

نصب پمپ صندوق پران

در بازار صندوق‌ پران‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید به سراغ آن‌ها برای خرید بروید. نصب پمپ صندوق پران کار چندان سختی نیست. اما اگر آدم فنی نیستند و به هر دلیلی نمی‌توانید از عهده این کار برآیید، به شما توصیه می‌کنیم ریسک نکرده و حتما این کار را به یک نصاب واگذار کنید. برای آشنایی با مراحل نصب صندوق پران به شما توصیه می‌کنیم که سری به مقاله ” طریقه نصب پمپ صندوق پران” بزنید. در این مرحله آموزش نصب قدم به قدم صندوق پران برای شما آموزش داده شده است.

سخن پایانی:

در این مقاله به ‌طور کامل در خصوص اینکه پمپ صندوق پران چیست؟ صحبت کردیم. با نصب یک صندوق پران شما می‌توانید به راحتی درب صندوق عقب ماشین را باز کنید و از شر مشکلاتی که باز کردن صندوق با دست پر دارد، راحت شوید.

از بهترین صندوق پران‌های موجود در بازار می‌توان به پمپ صندوق پران 2 سیم، پمپ صندوق پران 5 سیم و پمپ صندوق پران L90 اشاره کنیم. امکان خرید تمامی این صندوق پران‌ها در فروشگاه اینترنتی اینصب وجود دارد. در هنگام سفارش صندوق پران توجه کنید که نوع صندوق پرانی که سفارش می‌دهید با خودروی شما سازگاری داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه پمپ صندوق پران چیست؟ و پمپ صندوق پران متناسب با خودروی شما کدام است؟ با کارشناس‌های ما در اینصب تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید که به شما در این زمینه کمک کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟