معرفی 3 مدل از پرفروش ترین ردیاب خودرو | اینصب
x
X

3 مدل از پرفروش ترین ردیاب خودرو

حتما می‌دانید که ردیاب خودرو، یکی از محبوب‌ترین و اساسی‌ترین روش‌ها برای جلوگیری از سرقت اتومبیل است. این دستگاه‌ها به‌دلیل توانایی نظارت و ردیابی دقیق محل جغرافیایی وسایل نقلیه به‌صورت لحظه‌ای محبوبیت پیدا کردند. وجود انواع مختلفی از ردیاب‌های خودرو مثل ردیاب آهنربایی ، ردیاب‌ سیمکارتی یا ردیاب سیمی، ممکن است شما‌ را در هنگام خرید، حسابی سردرگم کند و اجازه ندهد تا با توجه به انتظارات و بودجه‌ای که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید. به همین دلیل ما در این مقاله به معرفی سه مدل از پرفروش ترین ردیاب خودرو می‌پردازیم. اگر به راهنمای کاملی برای انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو نیاز دارید، در این مقاله همراه ما باشید.

انواع پر فروش‌ ترین ردیاب خودرو

اصلا چرا باید یک ردیاب خودرو داشته باشید؟ ردیاب خودرو، طیف وسیعی از خدمات را به صاحبان خودرو، والدین و مدیران مشاغلی که وابسته به ناوگان وسایل نقلیه زمینی هستند، ارائه می‌دهد. ردیابی دقیق موقعیت جغرافیایی وسایل نقلیه و مسیرهای طی‌شده، گزارش سلامت خودرو و مصرف سوخت، تعیین محدوده مجاز و سرعت مجاز، دکمه SOS برای درخواست کمک در صورت نیاز و حتی مسیر‌یابی بهینه، بخشی از خدماتی است که پرفروش ترین ردیاب خودرو به شما ارائه می‌دهد. ردیاب‌ها معمولا کوچک و جمع‌و‌جور هستند، به‌سادگی نصب می‌شوند و پس از آن با اتصال به ماهواره‌های موقعیت‌یابی، امکان نظارت دقیق بر خودرو را برای شما فراهم می‌کنند.

یکی از مزیت‌های خوب استفاده از پرفروش ترین ردیاب خودرو، امکان یافتن خودرو سرقت‌شده، از‌ روی گزارش‌های ارسالی ردیاب است. کنترل و ترویج رفتار صحیح رانندگی در نوجوانانی که به‌تازگی رانندگی می‌کنند با تعیین محدودیت‌های سرعت، امکان نظارت مدیران بر رفتار رانندگان ناوگان، مسیریابی بهتر و رضایت مشتریان، کاهش هزینه‌های تعمیرات و مصرف سوخت با ارائه گزارش‌های ارزشمند ردیاب و طیف وسیعی از مزایا که تنها با داشتن یک ردیاب خودرو دریافت می‌کنید، همگی دلایلی برای خرید یک ردیاب خودرو هستند.

انواع پر فروش‌ ترین ردیاب خودرو

آشنایی با انواع ردیاب خودرو

ردیاب یک دستگاه کوچک است که به‌صورت مخفیانه در خودرو نصب می‌شود و یک اپلیکیشن یا بخش نرم‌افزاری هم دارد که بر‌‌ روی تلفن هوشمند نصب می‌شود و  امکان نظارت و ردیابی و  تنظیم قابلیت‌های مختلف ردیاب را به شما می‌دهد. راه‌اندازی ردیاب خودرو، نیاز به سیم‌کارت مخصوص دارد که از آن برای انتقال اطلاعات از طریق شبکه GSM به سرور استفاده می‌شود. تفاوت‌ ردیاب‌های مختلف در کجاست؟ یکی از تفاوت‌های ردیاب‌ها، تفاوت در نحوه اتصال آن‌هاست. در ادامه با معرفی ردیاب سیمی، ردیاب آهنربایی و مزایا و معایب هر‌کدام با ما همراه باشید.

ویژگی های پرفروش ترین ردیاب خودرو آهنربایی

ردیاب آهنربایی یکی از انواع ردیاب خودرو است که توسط چند آهنربای قوی به بدنه خودرو می‌چسبد و با باطری کار می‌کند. این مدل ردیاب‌ها، قابلیت‌های مختلفی دارند از‌ جمله :

  • قابلیت شنود صدای داخل کابین و محیط اطراف آن
  • امکان برقراری تماس یا ارسال پیامک به ردیاب
  • اعلام هشدار برای جدا‌ شدن ردیاب از خودرو و کم‌ شدن شارژ ردیاب
  • امکان تعیین محدوده مجاز جغرافیایی و …

باطری‌خور بودن این نوع از ردیاب‌ها که به‌طور ‌معمول هر 15 روز احتیاج به شارژ مجدد دارند و امکان جدا کردن آن از بدنه خودرو توسط سارقان، جزو نکات منفی استفاده از ردیاب آهنربایی است. ردیاب آهنربایی، برای مشاغلی مانند شرکت‌های کرایه خودرو و برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید ردیاب برای همه‌ی خودرو‌ها و در عملیات پلیسی، کاربردی است. این ردیاب‌ها را می‌شود به‌راحتی جدا کرد و برای خودروی موردنظر استفاده کرد.

ویژگی های پرفروش ترین ردیاب خودرو سیمی

ردیاب سیمی، برای اتصال نیاز به نصاب حرفه‌ای دارد. این ردیاب به سیم‌کشی خودرو نیاز دارد و چون از برق خودرو تغذیه می‌کند، احتیاج به شارژ ندارد و بدون وقفه گزارش‌های موقعیت‌یابی را ارسال می‌کند. پرفروش ترین ردیاب خودرو سیمی به همین دلایلی که گفتیم طرفداران بیشتری دارد. دقت موقعیت‌یابی ردیاب سیمی به‌ طور‌ کلی بهتر از مدل‌های آهنربایی است. ازنظر سیگنال  و قدرت آنتن هم ردیاب سیمی قوی‌تر است. قابلیت تعیین محدوده مجاز، تعیین سرعت مجاز، قابلیت موقعیت‌یابی فوری و موقعیت‌یابی لحظه‌ای و 24 ساعته، کنترل خودرو از راه دور و.. برخی از ویژگی‌های این ردیاب خودرو است.

محبوب‌ ترین مدل‌ ها و پرفروش‌ ترین ردیاب خودرو

تا اینجا با طرز کار ردیاب خودرو، انواع مدل‌های ردیاب و برخی از مهم‌ترین مزایا و معایب این دستگاه‌ها آشنا شدیم. حالا نوبت به این رسیده که با توجه به بودجه و اطلاعاتی که دارید، یکی از انواع پرفروش ترین ردیاب خودرو را انتخاب کنید و خیال خودتان را از امنیت اتومبیل خود راحت کنید. ما هم فکر کردیم بد نیست 3 مدل از پرفروش ترین ردیاب خودرو را به پیشنهاد کارشناسان اینصب به شما معرفی کنیم تا راحت‌تر تصمیم بگیرید.

ردیاب خودرو آهنرباییGT07

ردیاب خودرو آهنرباییGT07

اگر شما به یک ردیاب آهنربایی با‌کیفیت احتیاج دارید، یکی از بهترین ردیاب‌ها، ردیاب خودرو استیلاک مدل GT07 است. این مدل ردیاب استیلاک، یک ردیاب سیمکارتی است و با هر بار شارژ برای حدود 25 تا 40 روز کار می‌کند. بنابراین با خیال راحت از این ردیاب برای پروژه‌هایی که در این محدوده زمانی طول می‌کشند، استفاده کنید. GT07 دارای 6 آهنربای قوی است و می‌توانید آن را روی هر قسمتی از خودرو که دوست دارید، کار بگذارید. همچنین این ردیاب دارای قابلیت‌های کاربردی و مهمی مانند شنود و قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی است. چرا ردیاب آهن‌ربایی GT07 را بخرید؟

  • شارژ مناسب باتری
  • دقت بالا
  • سخت افزار با‌کیفیت و آهنربای قوی
  • نصب آسان

ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06

ردیاب خودروGT06

یکی دیگر از محبوب‌ترین و پرفروش ترین ردیاب خودرو پیشنهادی ما، ردیاب استیلاک مدل GT06 است. این ردیاب مناسب علاقمندان خرید ردیاب‌های سیمی است. ویژگی خوب این مدل ردیاب استیلاک، نصب آسان، عدم آسیب رساندن به سیم‌کشی خودرو و دشواری غیر‌فعال‌کردن آن است. GT06 کیفیت و دقت بالایی دارد و برای محافظت کردن از خودروی شما از هر لحاظ مناسب است؛ به‌علاوه این ردیاب، مناسب استفاده برای انواع مدل‌های خودرو است. اما چرا ردیاب استیلاک GT06 را بخرید؟

  • امکان کنترل و خاموش کردن خودرو از راه دور
  • قابلیت درخواست کمک یا دکمه SOS
  • امکان شنود کابین و محیط اطراف
  • قابلیت تعیین محدوده مجاز جغرافیایی
  • قابلیت تعیین سرعت مجاز
  • ردیابی مسیرهای طی شده و …

ردیاب خودرو استیلاک ST30

ردیاب خودرو استیلاک ST30

به‌عنوان آخرین پیشنهاد، اگر به‌دنبال خرید پرفروش ترین ردیاب خودرو هستید و به کیفیت و امکانات ردیاب خودرو اهمیت می‌دهید، استیلاک ST30 را انتخاب کنید. این مدل ردیاب استیلاک از مدل‌های سیمی است، اما یک باتری بک آپ هم دارد. برای تمام مدل‌های خودرو قابل‌ استفاده است و امکان از کار انداختن آن تقریبا محال است. از همه مهم‌تر، این ردیاب دقت بسیار بالایی دارد. اما چرا ردیاب خودرو استیلاک ST30 را بخرید؟

  • دقت بالا
  • امکان کنترل و خاموش کردن خودرو از راه دور
  • امکان تعیین محدوده مجاز جغرافیایی و تعیین سرعت مجاز
  • امکان برقراری تماس دو طرفه
  • قابلیت درخواست کمک یاSOS
  • سرور داخلی و …

کلام آخر

در آخر با توجه به آمار سرقت خودرو، برای هر مالک خودرویی ضروری است که با خرید یک ردیاب خودرو با‌کیفیت، امنیت ماشین خود را بالا ببرد. هرگز بدون تحقیق خرید نکنید، اما اگر به هر دلیلی تحقیق نکردید، با خیال راحت روی پیشنهادهای ما حساب کنید. ما بجای شما تحقیق کردیم تا بهترین و پرفروش ترین ردیاب خودرو را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که از این لیست پیشنهادی استفاده کنید و همیشه در امنیت باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟