پرفروش ترین حیوانات خانگی را بشناسید | اینصب
x
X

پرفروش ترین حیوانات خانگی

حیوانات خانگی از قدیم الایام هم نشینان محبوب بشر به حساب می آمدند. البته نگهداری از این موجودات دوست داشتی همیشه فواید و مضرات خودش رو هم بر روی بشر داشته. ارتباط عاطفی حیوانات خانگی و انسان ها گاهی به اندازه دو انسان قوی و محکم است. بطوریکه مرگ، گم شدن و یا دزدیده شدن این حیوانات به اندازه از دست دادن یک عزیز روی شخص تاثیر منفی دارد. اصلا به همین دلیل هم هست که استفاده از ردیاب شخصی برای حیوانات تا این اندازه مهم است. بخصوص اگر از یکی از پرفروش ترین حیوانات خانگی استفاده می کنید و خب متاسفانه احتمال دزدیده شدن این حیوانات هم خیلی بیشتر است. اگر شما هم به حیوانات خانگی، این موجودات دوست داشتنی علاقمند هستید با ما همراه باشید که امروز قرار است پرفروش ترین حیوانات خانگی را معرفی کنیم.

پر فروش ترین حیوانات خانگی را بشناسید

حیوانات خانگی بخاطر رابطه احساسی و قوی ای که با انسان برقرار می کنند اثر قابل توجهی بر سلامت افراد دارند. این رابطه انسان با حیوانات خانگی در کاهش بیماری هایی مانند افسردگی استرس و مشکلات اضطرابی تاثیرگذار است. در شکل زندگی امروزی نگهداری از حیوانات خانگی تنهایی افراد را کاهش می دهد. به افراد شانس زیادی در کنترل بیماری های خطرناکی مانند سکته های قلبی و مغزی و حتی سرطان می دهد. شاید به همین دلیل است که این رابطه در طول تاریخ تا این اندازه قوی و ماندگار بوده. حالا امروز قرار است راجب پرفروش ترین حیوانات خانگی حرف بزنیم.

از بین حیوانات زیادی که انسان در خانه نگهداری می کند، پرنده ها، گربه ، نژادهای مختلف سگ، اسب، ماهی آب شیرین یا ماهی های آب شور خزنده ها حیوانات کوچک. به نظر شما کدامیک از این حیوانات در لیست پرفروش ترین حیوانات خانگی هستند؟ شما کدام حیوانات را برای نگهداری به عنوان حیوان خانگی ترجیح می دهید؟ اصلا برای انتخاب حیوانات خانگی چه ملاک هایی دارید؟

  • گربه ها در لیست پرفروش ترین ها

گربه ها در لیست پرفروش ترین حیوانات خانگی

اگر قرار باشد لیستی از محبوب ترین و پرفروش ترین حیوانات خانگی داشته باشیم، گربه ها یکی از مهم ترین اعضای این لیست هستند. چرا گربه ها تا این اندازه محبوب هستند؟ گربه ها را خیلی راحت و بی دردسر می شود در آپارتمان نگه داری کرد. سروصدا ندارند و به فضای زیادی هم نیاز ندارند. این موجودات بانمک و سرگرم کننده یک ویژگی خوب دیگر هم دارند که مربوط به ساعت خواب آن هاست. این کوچولوهای بانمک ساعت های زیادی را در خواب هستند و از این نظر برای شاغلین خیلی مناسب هستند. گربه ها کوچکترین خطری برای اعضای خانه ندارند و به هیچ وجه به افراد آسیب نمی زنند. گربه ها را خیلی راحت می توانید تنهایی نگهداری کنید و از همه مهم تر خیلی خوب می توانید آن ها را آموزش بدهید.

  • سگ ها در لیست محبوب ترین ها

سگ ها پرفروش ترین حیوانات خانگی

تقریبا هیچ حیوانی به اندازه سگ به صاحبش علاقه ندارد. در همه جای جهان سگ ها محبوب ترین و پرطرفدار ترین حیوانات خانگی هستند که همیشه در لیست پر فروش ترین حیوانات خانگی قرار دارند. سگ ها به سرعت به مکان جدید عادت می کنند صاحبان خود را بسیاردوست دارند و خیلی راحت می شود با آن ها ارتباط دوستانه برقرار کرد. این موجودات دوست داشتنی باهوش و وفادار را به راحتی می توانید آموزش بدهید. البته از سگها در موارد مختلفی مثل نگهبانی هم استفاده می شود. سگ ها مهربان پر انرژی و باهوش هستند و به نسبت سایر حیوانات خانگی به فضای بیشتری نیاز دارند. سگها نژاد های مختلفی دارند که همه آن ها مناسب زندگی آپارتمان نشینی نیستند.

فراموش نکنید که برای نگه داری از سگها باید وقت و حوصله  داشته باشید. آن ها به بازی پیاده روی و تخلیه انرژی احتیاج دارند. همچنین برای مراقبت از سگ ها استفاده از ردیاب شخصی را فراموش نکنید.

  • همسترها

پرفروش ترین حیوانات خانگی و همسترها

اگر به دنبال یک حیوان بامزه شیرین و بی دردسر در لیست پرفروش ترین حیوانات خانگی هستید همستر هارو امتحان کنید. بخصوص برای بچه ها همسترها گزینه مناسبی هستند. سرو صدا ندارند، به قفس احتیاج دارند و فضای زیادی نیاز ندارند، آسیب رسان نیستند و خطری ندارند. به همین دلیل هم همسترها تا این اندازه محبوب و پرطرفدار هستند. اگر دوست دارید به بچه ها مسئولیت بدهید آن هارو سرگرم کنید و یک دوست کوچک و بامزه به آن ها بدهید همستر یک انتخاب خیلی مناسب است. نگهداری از همسترها خیلی ساده ست و برای افرادی که به بوی حیوانات خانگی حساس هستند هم انتخاب مناسبی است. بهتر است همسترها را جفتی خرید کنید. آن ها تنهایی زندگی نمی کنند. به همسترها حسابی علاقه مند می شوید و از بامزگی های این کوچولوها سیر نمی شوید.

  • پرنده ها

پرنده ها در لیست پرفروش ترین حیوانات خانگی

یکی از اعضای لیست پرفروش ترین حیوانات خانگی پرنده ها هستند. انواع مختلفی را می توانید به راحتی در خانه نگهداری کنید. محبوب ترین پرنده هایی که به عنوان حیوانات خانگی نگهداری می شوند طوطی های بانمک، عروس هلندی های زیبا، انواع و اقسام قناری ، طوطی خورشیدی، کاسکوهای سخنگو، طوطی آمازون، طوطی پروتلت، طوطی پیونوس، فنچ ها و فاخته ها هستند. نگهداری پرنده ها دردسر خاصی ندارد اما نگهداری آن ها برای افرادی که مشکلات ریوی دارند زیاد توصیه نمی شود. پرنده ها اغلب به صورت جفتی نگهداری می شوند و به فضای زیادی هم احتیاج ندارند.

  • ماهی ها

پر فروش ترین حیوانات خانگی ماهی ها

نگهداری از ماهی ها سخت نیست، تجربه خاصی لازم ندارد وامکان نگهداری آن ها را در هر فضایی دارید وبطور کلی ماهی ها  اصلا دردسر آفرین نیستند. آن ها سرشار از انرژی مثبت هستند و نگهداری شان در خانه  برای افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی بسیار مفید است. به همین دلایل هم با وجود اینکه با ماهی ها نمی توانید از نزدیک رابطه برقرار کنید آن ها را در آغوش بگیرید و نوازش کنید اما همچنان در لیست پر فروش ترین حیوانات خانگی و البته محبوب ترین ها قرار دارند.

نگهداری از ماهی ها و تماشای آن ها همچنین برای کودکان مبتلا به بیش فعالی و بیماران آلزایمری نیز مفید است. ماهی ها تنوع بسیاری دارند و شما می توانید از انواع ماهی های آب شور یا ماهی های آب شیرین در خانه نگهداری کنید. البته فراموش نکنید که برای نگهداری از بعضی ماهی ها، نیاز به تجهیزات تخصصی دارید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟