معرفی مهمترین ویژگی های دزدگیر موتور خوب | اینصب
x
X

معرفی مهمترین ویژگی های دزدگیر موتور خوب

برای محافظت از موتور سیکلت خود در برابر سرقت می‌توانید به سراغ دزدگیرهای موتور بروید. دزدگیرهای موتور چند وقتی است که وارد بازار شده‌اند و به واسطه کیفیت و عملکرد بالا در برابر سرقت مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. برندهای زیادی در زمینه تولید دزدگیر موتور مشغول فعالیت هستند. همین موضوع سبب شده است تا خرید یک دزدگیر خوب برای مالکان کمی سخت شده باشد. در این مقاله از اینصب قصد داریم تا به‌ طور کامل در خصوص ویژگی‌ های دزدگیر موتور خوب صحبت کنیم و به شما در خرید دزدگیر موتور،یک محصول کاربردی و متناسب با نیازهای شما کمک کنیم.

ویژگی های دزدگیر موتور خوب

ویژگی های دزدگیر موتور خوب

در بازار موتور سیکلت‌هایی وجود دارند که قیمت آن‌ها چندین مرتبه از یک خودروی سواری گران‌تر است. موتور سیکلت امنیتی به مراتب کمتر از خودرو دارد. بنابراین سارق اگر قصد سرقت آن را داشته باشد، کار سختی پیش رو نخواهد داشت. از قدیم رسم بوده است که موتور سیکلت را از ناحیه چرخ به یک تیر چراغ برق، درخت یا هر چیز دیگری قفل می‌کردند. اما آیا این روش برای محافظت از یک موتور سیکلت چند صد میلیونی مناسب است؟ قطعا خیر. با وجود دزدگیرهای موتور دیگر کسی به سراغ این روش برای محافظت از موتور سیکلت نخواهد رفت. اما آیا همه دزدگیرهای موتور توانایی محافظت از موتور را دارند؟ قطعا خیر. تنها دزدگیرهایی می‌توانند از موتور سیکلت شما محافظت کنند که ویژگی‌های معرفی شده در زیر را داشته باشند.

از ویژگی های دزدگیر موتور خوب، نوع سیم‌کشی

یکی از مهمترین ویژگی‌های دزدگیر موتور خوب، نوع سیم‌کشی دزدگیر برای نصب بر روی موتور سیکلت است. در بازار علاوه بر دزدگیرهای موتور با سیم‌کشی ساده، دزدگیرهای موتور با سیم‌کشی پیچیده نیز وجود دارد. اگر می‌خواهید با نصب یک دزدگیر هیچ‌گونه مشکلی برای سیم‌کشی و سیستم برقی موتور سیکلت شما رخ ندهد، حتما به سراغ نمونه ساده بروید.

برد ریموت دزدگیر از ویژگی‌های مهم دزدگیر موتور

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید دزدگیر موتور سیکلت باید به آن توجه داشته باشید، میزان برد ریموت کنترل آن است. ریموت کنترل اسباب راحتی شما را فراهم می‌کند و به شما امکان مدیریت بهتر دزدگیر را می‌دهد. تصور کنید که یکی از دوستانتان به موتور سیکلت شما که در سر کوچه پارک شده است، تکیه می‌زند و آژیر آن به صدا درمی‌آید. اگر برد ریموت کنترل شما کم باشد، برای خاموش کردن آژیر دزدگیر مجبور هستید تا کنار موتور بروید. اما اگر برد دزدگیر زیاد باشد از راه دور نیز می‌توانید آن را خاموش کنید. یکی از مهمترین ویژگی های دزدگیر موتور خوب، برد بین 1000 تا 1500 متری است.

از مهمترین ویژگی های دزدگیر موتور خوب، ضد آب بودن

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید دزدگیر باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، ضد آب بودن آن است. دزدگیر موتور سیکلت قرار است که در فضای آزاد و در معرض عوامل رطوبتی مانند باران، برف و .. نصب شود. این دزدگیر باید دارای پوشش‌های بیرونی ضد آب باشد تا بتوان به راحتی و بدون ترس آن را بر روی موتور سیکلت نصب کرد.

کیفیت ساخت دزدگیر از ویژگی‌های مهم

یکی دیگر از ویژگی های دزدگیر موتور خوب، کیفیت متریالی است که دزدگیر از آن ساخته شده است. اگر جنس متریالی که دزدگیر از آن ساخته شده است، پایین باشد به محض وارد شدن کوچکترین ضربات آسیب می‌بیند. بنابراین شما باید به فکر خرید یک دزدگیر جدید برای موتور سیکلت خود باشید. پس در هنگام خرید محصول به کیفیت ساخت و جنس متریالی که در ساخت دزدگیر استفاده شده است، توجه ویژه‌ای داشته باشید.

قابلیت تنظیم حساسیت، از ویژگی های دزدگیر موتور خوب

یک دزدگیر خوب باید از قابلیت تنظیم حساسیت پشتیبانی کند. تصور کنید که محل کار شما کنار یک پیاده‌روی شلوغ است و هر دقیقه ده‌ها نفر از کنار موتورسیکلت شما رد می‌شوند. اگر میزان حساسیت دزدگیر شما زیاد باشد، قرار است که با رد شدن هر فردی از کنار موتور آژیر آن به صدا درآید. این موضوع هم باعث آزار و اذیت عابرین می‌شود و هم به سلامت باتری موتور شما آسیب جدی وارد می‌کند. پس دزدگیر باید به شما این امکان را بدهد تا بر حسب شرایط حساسیت آن را تنظیم کنید.

تنظیم بلندی صدای آژیر از ویژگی‌های دزدگیر موتور خوب

معمولا دزدگیرهای موتورسیکلت حرفه‌ای علاوه بر قابلیت تنظیم حساسیت به مالکان امکان تنظیم بلندی صدای آژیر را نیز می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود تا شما در برخی مواقع که نیاز به بلند بودن صدای آژیر دارید، آن را تنظیم کنید. تصور کنید که مجبور به پارک موتور سیکلت خود در داخل کوچه شده‌اید و قصد دارید به داخل بروید. در چنین شرایطی شما باید صدای آژیر را تا بالاترین حد خود ببرید تا اگر اتفاقی افتاد به سرعت در محل حاضر شوید. گاهی اوقات نیز موتور شما در یک منطقه امن مانند پارکینگ عمومی پارک شده است، در چنین شرایطی شما باید صدای آژیر را کم کنید تا برای دیگران مزاحمت ایجاد نکند.

از ویژگی های دزدگیر موتور خوب، ریموت یدک

معمولا بیشتر دزدگیرهایی که برای موتورسیکلت طراحی می‌شوند، دارای ریموت یدکی هستند. وجود ریموت یدک مانند یک قوت قلب است تا در مواقعی که به هر دلیلی امکان استفاده از ریموت اصلی را ندارید به سراغ آن بروید. اگر دزدگیری که خریداری می‌کنید، تک ریموت باشد. برای تهیه ریموت یدک باید هزینه دیگری نیز پرداخت کنید که برای بسیاری از افراد این هزینه خوشایند نیست.

 

قیمت دزدگیر موتور سیکلت

درست است که لزوما جنس گران قیمت نشان دهنده کیفیت بالای محصول نیست. اما کیفیت محصولی که خریداری می‌کنید، رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد. برای مثال هرگز یک دزدگیر خیلی خوب قیمت خیلی ارزانی نخواهد داشت. پس برای خرید یک دزدگیر موتورسیکلت خوب باید کمی سر کیسه را شل کنید. البته به هیچ عنوان منظور ما از این حرف خرید گران قیمت‌ترین دزدگیر موجود در بازار نیست. چرا که در بازار برندهای ایرانی وجود دارند که محصولات باکیفیت خود را به قیمتی به مراتب پایین‌تر از نسخه‌های خارجی به فروش می‌رسانند. برای خرید دزدگیر موتور سیکلت خوب می‌توانید روی این برندها حساب ویژه‌ای باز کنید.

معرفی چندتا از بهترین دزدگیرهای موتورسیکلت

دزدگیر موتور سیکلت استیل میت مدل 986L-3

اکنون که با ویژگی های دزدگیر موتور خوب آشنا شدید، نوبت به آن رسیده است تا با برخی از بهترین دزدگیرهای موتورسیکلت موجود در بازار نیز آشنا شوید. ما در انتخاب این دزدگیرها عوامل مختلفی مانند ارزش خرید به نسبت قیمت، کارایی و .. را در نظر گرفته‌ایم.

دزدگیر موتور سیکلت استیل میت مدل 986L-3: این دزدگیر یکی از بهترین دزدگیرهای موجود در بازار برای موتور سیکلت است. از مهمترین مزایای استفاده از این محصول می‌توان به دو عدد ریموت کنترل چهار کلیده، سیستم ضد سرقت با قابلیت خاموش کردن موتور از راه دور، کیت کم حجم، خاموش کردن موتور با ریموت، مصرف کم باتری، سیستم یادآور فعال کردن دزدگیر، کیت ضد آب، شوک سنسور و قیمت بسیار مناسب اشاره کرد. در یک کلام از خرید این دزدگیر هرگز پشیمان نخواهید شد.

دزدگیر موتور سیکلت استیل میت مدل 986L-2: از مهمترین ویژگی‌های این دزدگیر می‌توان به روشن و خاموش کردن موتور با ریموت، کیت ضد آب، بی‌صدا کردن دزدگیر موتور، قابلیت یادآوری فعال کردن موتور، مصرف کم باتری، کیت کم حجم، دو عدد ریموت کنترل و قیمت بسیار مناسب اشاره کرد. تمامی این موارد نشان دهنده این است که شما با یک محصول با کیفیت سروکار دارید.

*‌ در بالا به دوتا از بهترین دزدگیرهای موتور سیکلت موجود در بازار اشاره کردیم. این محصولات ویژگی های دزدگیر موتور سیکلت خوب را دارند و شما با نصب آن‌ها به هیچ مشکلی برنخواهید خورد.

سخن پایانی

در این مقاله به ‌طور کامل در خصوص ویژگی های دزدگیر موتور خوب صحبت و شما را با تمامی مواردی که یک دزدگیر موتور خوب باید داشته باشد، آشنا کردیم. اکنون با دانستن این نکات شما می‌توانید برای یک خرید بدون عیب و نقص وارد بازار یا فروشگاه‌های اینترنتی شوید. ما در اینصب مجموعه‌ای از بهترین دزدگیرهای موتورسیکلت را برای شما عزیزان جمع‌آوری کرده‌ایم. تمامی محصولاتی که در فروشگاه ما به فروش می‌رسد، دارای گارانتی و ضمانت اصل بودن کالا هستند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید وارد دسته لوازم جانبی موتور سیکلت > دزدگیر موتور سیکلت شوید و آنجا محصولات مختلف ما را با یکدیگر مقایسه کنید. چنانچه برای خرید نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، با کارشناسان فروش ما در اینصب تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟