طلایی ترین نکات برای خرید ردیاب شخصی | اینصب
x
X

طلایی ترین نکات برای خرید ردیاب شخصی

خیلی از والدین، به دلیل نداشتن زمان کافی نمی‌توانند کودکان خود را در مسیر مدرسه و یا کلاس همراهی کنند. و همیشه از اینکه کودکانشان به تنهایی به مدرسه می‌روند، نگران هستند. یک طرف دیگر فرزندانی هستند که از پدر و مادران سالمند خود که دارای بیماری آلزایمر هستند مراقبت می کنند، همیشه نگران والدین خود هستند که مبادا ناغافل از خانه بیرون آمده باشند و راه را گم کنند.  این مشکلاتی است که برخی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اما این مشکل یک راه حل بسیار عالی دارد و آن چیزی نیست جز ردیاب شخصی! شما می‌توانید ردیاب شخصی خریداری کنید تا برای همیشه نگرانی را از خود دور کنید. حال با ما همراه باشید تا نکات خرید ردیاب شخصی را به شما عزیزان بگوییم.

نکات خرید ردیاب شخصی

مهم ترین نکات خرید ردیاب شخصی

ردیاب شخصی وسیله‌ای برای موقعیت یابی آنلاین و لحظه‌ای است که به شما این امکان را می‌دهد که موقعیت مکانی هر شخصی را در لحظه مشاهده نمایید. نکته‌ای که وجود دارد این است که به دلیل تنوع در برند و مدل، ردیاب‌های مختلفی با قیمت‌های متفاوت در بازار وجود دارند که شاید شما را برای خرید سردرگم کنند. به همین دلیل ما در ادامه به مهم‌ترین نکاتی که برای خرید ردیاب شخصی لازم است بدانید، اشاره خواهیم کرد.

  1. حتما توجه داشته باشید که ردیاب شخصی مورد نظر، موقعیت را به صورت آنلاین و لحظه‌ای نمایش دهد و دقت بالایی داشته باشد.
  2. از دیگر موضوعاتی که باید به آن توجه کنید سرور ردیاب است. حتما دقت کنید که سرور ردیاب داخل ایران باشد تا به دلیل تحریم‌ها و فیلترینگ‌های شدید، ردیاب غیرفعال نشود.
  3. نکته‌ی مهم دیگر برای خرید ردیاب شخصی، ضد آب بودن دستگاه است تا هنگام بارش باران و … دستگاه از کار نیفتد.
  4. برند و قابلیت‌های ردیاب شخصی نیز از موضوعات مهم دیگر است که شما می‌توانید بهترین ردیاب شخصی را از بهترین برند خریداری کنید. البته قابلیت‌های یک ردیاب گاهی مهم‌تر از برند است و باید بیشتر به آن توجه شود.
  5. ردیاب باید دارای پشتیبانی قوی باشد تا هر زمانی ردیاب شما دچار مشکل شد بتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل ردیاب را بر طرف کنید.
  6. ردیاب شخصی باید کوچک و جیبی باشد تا شما بتوانید آن را در کیف و یا جیب جایگذاری کنید.
  7. خرید ردیاب شخصی که تا 3 روز می‌تواند شارژ را نگهداری کند، بهترین گزینه برای خرید است.
  8. دانلود و نصب اپلیکیشن ردیاب باید رایگان باشد و از زبان فارسی نیز پشتیبانی کند تا کارکردن با دستگاه برای تمامی سنین آسان شود.

خرید بهترین ردیاب شخصی

یکی از بهترین ردیاب‌های شخصی می‌توان به ردیاب شخصی Qbit از برند استیلاک اشاره کرد که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این ردیاب یکی از پرفروش‌ترین ردیاب‌های بازار است که به دلیل قابلیت‌های کاربردی و کیفیت بالایی که دارد، بسیار در بین مردم محبوب شده است. ردیاب کیوبیت علاوه بر نشان دادن موقعیت به صورت آنلاین و لحظه‌ای، دارای قابلیت‌های دیگر نیز می‌باشد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت شنود: با ردیاب شخصی استیلاک شما می توانید صداهای اطراف فرد مورد نظر را شنود کنید و از اتفاقات محیط اطراف، با خبر شوید.
  • کلید SOS: از دیگر قابلیت های مهم این ردیاب می توان به کلید SOS اشاره کرد. فردی که ردیاب در دست اوست می تواند در زمان های اضطراری با فشردن کلید SOS با نزدیکان خود تماس بگیرد. اما لازم است از قبل شماره های نزدیکان خود را در حافظه اپلیکیشن ذخیره کنید.
  • تعیین محدوده جغرافیایی: با ردیاب شخصی استیلاک شما می توانید محدوده جغرافیایی برای فرد مورد نظر تعریف کنید تا هر زمان که فرد مورد نظر از آن محدوده خارج می شود به شما هشدار داده شود.
  • قابلیت تماس 2 طرفه: با قابلیت تماس دو طرفه ردیاب استیلاک شما می توانید ارتباط صوتی با شخصی که ردیاب در دست اوست، برقرار کنید.
  • دارای اپلیکیشن فارسی: اپلیکیشن ردیاب شخصی فارسی و در دو نسخه اندروید و iOS عرضه شده است. دانلود و نصب نرم افزار ردیاب شخصی استیلاک رایگان می باشد.

ردیاب کیوبیت در سایز بسیار کوچکی تولید شده است که شما می‌توانید آن را در کیف یا جیب مانتوی کودک مدرسه‌ای خود قرار دهید. همچنین اگر این ردیاب را برای والدین سالمند خود می‌خواهید، می‌توانید آن را به صورت گردنبند، در گردن آن‌ها بیندازید و یا آن را در جیب کت آن‌ها جاسازی کنید.

ویژگی های مهم ردیاب شخصی

چرا نکات خرید ردیاب شخصی رو باید بدانیم ؟!

اگر شما نکات مهم برای خرید ردیاب شخصی را ندانید، نمی‌توانید بهترین محصول را خریداری کنید. همچنین امکان دارد بعد از خرید مجبور به تعویض محصول شوید. ردیاب شخصی کیوبیت از برند استیلاک به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه داده می‌شود تا به هنگام بروز هر مشکلی، خریدار بتواند از خدمات پس از فروش مجموعه استفاده کند. این ردیاب شخصی را می‌توانید برای حیوانات خانگی نیز استفاده کنید که در هنگام گم شدن سریع بتوانید از طریق ردیاب شخصی پت خود را ردیابی کنید. با قابلیت شنود شما دیگر لازم نیست نگران فرزندان و یا والدین خود باشید زیرا داشتن ردیاب انگار که شما در کنار فرزند و یا والدین خود هستید.

سخن آخر

در این مقاله درباره ردیاب شخصی و مهم‌ترین نکات خرید ردیاب شخصی صحبت کرده‌ایم و سعی کردیم اطلاعات مهمی را در اختیارتان قرار دهیم. همانطور که اشاره کردیم برخی از ردیاب‌ها تمام قابلیت‌های بیان شده را ندارند و ممکن برخی آن‌ها را داشته باشد و برخی دیگر نداشته باشد. ما در اینجا قابلیت‌هایی که برای یک ردیابی لازم و ضروری بود را عنوان کردیم. در نهایت این شما هستید که تشخیص می‌دهید کدام قابلیت برایتان مفیدتر است و در هنگام خرید آن را ملاک خرید قرار می‌دهید. اگر برای خرید ردیاب شخصی استیلاک که در این مطلب به آن اشاره کردیم، نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید، می توانید با کارشناسان مجموعه اینصب در تماس باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟