مقایسه ردیاب و دزدگیر | فرق بین ردیاب و دزدگیر چیست؟؟؟ | فروشگاه اینترنتی اینصب
x
X

مقایسه ردیاب و دزدگیر

تمامی شما با دزدگیر آشنایی دارید اما ممکن است در مورد ردیاب خودرو اطلاعات کمی داشته باشید. در این مطلب قصد داریم این دو سیستم امنیتی و حفاظتی را مورد مقایسه قرار دهیم و تفاوت های آن را بازگو نماییم. باما همراه باشید تا با تفاوت های این دو دستگاه آشنا شوید. در ادامه به مقایسه ردیاب و دزدگیر خواهیم پرداخت.

 

مقایسه بین ردیاب و دزدگیر

شاید خیلی از افراد تفاوت بین ردیاب و دزدگیر ماشین را ندانند. دزدگیر یک سیستم بازدارنده می باشد که سبب سخت شدن کار سارق می شود و یا با آژیر زدن سبب فرار سارقین می شود، در صورتی که ردیاب قادر به موقعیت یابی و مکان یابی ماشین به صورت آنلاین است. توجه داشته باشید که مجهز بودن خودرو به دزدگیر بدین معنا نمی باشد که دیگر نیازی به ردیاب نداریم. سارقین حرفه ای با از کارانداختن دزدگیر، سرقت خودرو را انجام می دهند و در این موقعیت شما به ردیاب نیاز پیدا می کنید. در ادامه 5 تفاوت مهم و اساسی ردیاب و دزدگیر خودرو را مقایسه می کنیم.

 

دزدگیر ماشین

 

5 تفاوت ردیاب و دزدگیر

1) با نصب دزدگیر در صورتی که به خودرو ضربه ای وارد شود، آژیر خودرو به صدا در می آید. در صورتی که ردیاب خودرو یک پیامک حاوی سرقت ماشین و موقعیت آن برای شما ارسال می کند. ممکن است شما از خودرو فاصله داشته باشید و صدای آژیر خودرو را نشنوید اما با مشاهده پیامک متوجه سرقت خواهید شد.

2) در زمانی که خودرو به سرقت می رود حتس اگر دزدگیر روی خودرو نصب و فعال باشد، امکان پیداکردن خودرو و سارق وجود ندارد اما درصورتی که ردیاب روی خودرو نصب باشد، می توانید موقعیت مکانی خودروی به سرقت رفته را مشاهده نمایید و سریعا خودرا به موقعیت برسانید.

3) با خرید ردیاب خودرو و نصب آن برروی اتومبیل، شما می توانید حتی هنگام سرقت از راه دور خودروی خودرا خاموش نمایید. درصورتی که در دزدگیر این قابلیت وجود ندارد. البته امروزه دزدگیرها نیز رو به پیشرفت هستند و ممکن است دزدگیرهای پیشرفته تر از این قابلیت پشتیبانی کنند اما مطمئنا اگر دزدگیر با قابلیت خاموش کردن خودرو وجود داشته باشد، قیمت آن بالا خواهد بود.

4) برخی از دستگاه های ردیاب خودرو مانند ردیاب آهنربایی دارای باتری داخلی می باشند و هرچندوقت یکبار نیاز به شارژ شدن دارند. در صورتی که دزدگیر خودرو مستقیما به برق خودرو متصل می شود و نیازی به شارژ شدن ندارد. البته برخی ردیاب ها سیمی می باشند و از طریق سیمکشی به خودرو متصل می شوند.

5) امکان غیرفعال کردن دزدگیر هنگام سرقت اتومبیل وجود دارد. امروزه سارقین حرفه ای به راحتی دزدگیر را غیرفعال نموده و اقدام به سرقت می نمایند. در صورتی که ردیاب ماشین به صورت کاملا مخفیانه نصب می شود تا سارق به راحتی آن را پیدا نکند. می توان گفت تنها یک نصاب حرفه ای قادر به پیدا کردن محل نصب ردیاب می باشد.

 

نصب مخفی ردیاب

 

نکات مهم و ضروری هنگام خرید

امروزه خرید ردیاب خودرو و یا دزدگیر با کیفیت یکی از دغدغه های بزرگ صاحبین خودرو می باشد. همان گونه که میدانیم ردیاب ها انواع گوناگونی دارند و هر فرد بسته به نیاز خود آن را طلب می کند. از انواع ردیاب می توان به ردیاب شخصی، ردیاب خودرو آهنربایی، ردیاب دوربین دار خودرو و … اشاره کرد. دزدگیر ها نیز دارای انواع مختلفی می باشند که از انواع آن ها می توان به تصویری و غیر تصویری اشاره نمود.

اینکه چه پارامترهایی را در نظر بگیریم تا بتوانیم بهترین ردیاب و دزدگیر را خریداری کنیم، موضوعی اساسی که نباید نسبت به آن بی توجه بود. در خصوص خریدی بهتر نکاتی اساسی وجود دارد که باید به آن توجه شود. در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت.

 

1) قیمت

یکی از مهم ترین پارامترها برای خرید سیستم امنتی قیمت آن است. مسلما بهترین ردیاب خودرو و یا دزدگیر ارزان نمی باشد و ردیاب ها و دزدگیر های  باکیفیت و پیشرفته عموما دارای قیمت بالاتری نسبت به ردیاب ها و دزدگیرهای بی کیفیت و کم امکانات می باشند. با این ورود یکی از مهم ترین پارامترها، توجه به قیمت دستگاه است. برای خریدی بهتر، لازم است سعی کنید که ردیاب و دزدگیری متناسب با نیازهای خود و باقیمتی مناسب تهیه نمایید.

 

2) گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از مهم‌ترین مواردی که ضروری است درزمان خرید به آن توجه شود، گارانتی و خدمات پس از فروش است. اگر یک ردیاب یا دزدگیر دارای گارانتی نباشد، اعتماد کردن به آن سخت خواهد بود. پس در زمان خرید نسبت به گارانتی و خدمات پس از فروش بی توجه نباشید و از گارانتی داشتن آن اطمینان حاصل کنید.

 

3) کارآیی

یکی از مهم ترین پارامترهایی که باید هنگام خرید به آن توجه نمود، کارایی دستگاه است. بهترین ردیاب ردیابی است که متناسب با نیاز شما باشد. این مورد در خصوص دزدگیر نیز صدق می کند. ردیاب و دزدگیری پیشرفته که قابلیت های فراوانی دارد ممکن است به کارنیاید، چون متناسب با نیازهای شما نیست. همچنین ممکن است ردیاب یا دزدگیر قیمت مناسبی داشته باشد اما برای شما کارایی نداشته باشد و دارای قابلیت های مورد نیاز شما نباشد. درنتیجه باید سعی کنید هنگام خرید به کارایی دستگاه دقت نمایید.

 

4) کیفیت و دقت

اخرین پارامتر انتخاب بهترین ردیاب و دزدگیر خودرو، کیفیت و دقت محصول می باشد که اهمیت زیادی دارد. پارامتر کیفیت یکی از مهم ترین پارامترها می باشد که لازم است به آن توجه خاصی شود. در صورتی که ردیاب یا دزدگیر دارای کارایی مناسب، گارانتی و قیمت مناسب بود اما از کیفیت خوبی برخوردار نبود اقدام به خرید آن نکنید.

 

جی پی اس خودرو

 

سخن پایانی

در این مطلب قصد داشتیم به مقایسه ردیاب و دزدگیر خودرو بپردازیم و تفاوت های آن هارا بررسی کنیم. هم چنین نکاتی اساسی که لازم است هنگام خرید ردیاب و دزدگیر به آن توجه کنید را ذکر کردیم. لازم است هنگام خرید ردیاب یا دزدگیر ماشین، اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید چراکه با این وجود می توانید بهترین دزدگیر ماشین یا بهترین ردیاب خودرو را خریداری کنید. پس حتما در این خصوص اطلاعات کسب کنید. هم چنین برای خریدی بهتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در زمینه خریدی بهتر شمارا راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟