کامل‌ترین مقایسه دزدگیر استیل میت و هوتای موجود در بازار | اینصب
x
X

کامل‌ترین مقایسه دزدگیر استیل میت و هوتای موجود در بازار

در بازار دزدگیرهای بسیار متنوع از برندهای مختلف وجود دارد. همین تنوع بسیار زیاد دزدگیرها در بازار سبب شده است تا خرید دزدگیر ماشین به کاری سخت‌تر از خرید خود خودرو تبدیل شود. از جمله بهترین و شناخته‌ترین برندهای تولیدکننده دزدگیر خودرو می‌توان به استیل میت و هوتای اشاره کرد. در بازار دزدگیرهای تولید شده توسط این برند فت و فراوان‌اند و  هر دوی این برندها طرفداران سینه چاک خود را دارند. اما واقعا هوتای بهتر است یا استیل میت؟ با توجه به اینکه این سوال را بسیاری از کاربران از کارشناسان ما پرسیده بودند، در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به مقایسه دزدگیر استیل میت و هوتای بپردازیم. در این مطلب به شما می‌گوییم که کدام یک از این برندها بهتر و بر دیگری ارجحیت دارد.

مقایسه دزدگیر استیل میت و هوتای

باید بدانید که برند استیل میت و هوتای هر دو از برندهای قدیمی تولید کننده دزدگیر خودرو هستند و طبیعی است که جز بهترین‌های بازار باشند. برند استیل میت علاوه بر دزدگیر در زمینه تولید لوازم جانبی دیگری مانند باند، جامپ استارتر و .. نیز مشغول فعالیت است. تمامی محصولاتی که توسط استیل میت تولید می‌شوند از کیفیت بالایی برخوردارند. از طرفی هوتای نیز در زمینه تولید انواع دزدگیر ساده و تصویری شناخته شده است و محصولات باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. در ادامه به مقایسه دزدگیر ماشین استیل میت و هوتای از جهات مختلف خواهیم پرداخت.

  • مقایسه دزدگیر استیل میت و هوتای از نظر ظاهری و طراحی

ریموت دزدگیرهای هر دو مدل از نظر زیبایی و طراحی در سطح بالایی قرار دارند. اما باید قبول کنید که در این بخش کفه ترازو کمی به سمت استیل میت سنگینی می‌کند و ریموت دزدگیرهای این برند از هوتای زیباتر است. معمولا استیل میت برای طراحی ریموت دزدگیرهای خود از ترکیب استیل و پلاستیک استفاده می‌کند. همین موضوع سبب شده تا زیبایی و کیفیت ساخت ریموت دزدگیرهای این برند از هوتای بالاتر باشد.

  •  مقایسه دزدگیر هوتای و استیل میت از نظر کارایی

مقایسه دزدگیر استیل میت و هوتای

کارشناسان ما به‌ طور کامل به مقایسه دزدگیر استیل میت و هوتای از نظر کارایی پرداختند. نتایج این بررسی‌ها نشان داد که هر دوی این دزدگیرها در زمینه محافظت از خودرو در برابر سرقت کاملا بدون عیب و نقص عمل می‌کنند. بنابراین به خوبی می‌توانند از خودروی شما محافظت کنند.

  • مقایسه دزدگیر استیل میت و هوتای از نظر امکانات جانبی

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید دزدگیر باید به آن توجه داشته باشید، امکانات جانبی است. نه تنها هوتای بلکه استیل میت به خوبی از این قضیه آگاه هستند و دزدگیرهای خود را با امکانات جذابی مانند ریموت کنترل‌های قابل شارژ، ریموت کنترل تصویری، آنتن مجزا و .. تولید کرده‌اند. اگرچه هوتای امکانات جانبی بسیار زیادی دارد، اما استیل میت در مقایسه با هوتای از امکانات به مراتب بیشتری برخوردار است. برای مثال یکی از امکانات جانبی جذاب دزدگیر استیل میت، قابلیت PKE است. این قابلیت زمانی که راننده به خودرو نزدیک می‌شود، درب‌ها را به ‌طور اتوماتیک باز می‌کند و بالعکس. این قابلیت فوق‌العاده کاربردی و جذاب است.

  • مقایسه دزدگیر هوتای و استیل میت از نظر قیمت

قیمت یک فاکتور بسیار مهم در هنگام خرید هر وسیله است. استیل میت و هوتای هر دو جزو دزدگیرهایی به شمار می‌روند که قیمت مناسبی دارند. اما دزدگیرهای استیل میت به واسطه امکانات جانبی بیشتر، معمولا قیمتی بالاتر از دزدگیرهای هوتای دارند. اگر قیمت برای شما مهمترین فاکتور در هنگام خرید است به شما توصیه می‌کنیم که به سراغ برند هوتای بروید.

مقایسه دو مدل دزدگیر از برند هوتای و استیل میت

برای اینکه شما درک بهتری از مقایسه دزدگیر استیل میت و هوتای داشته باشید، در ادامه دو نمونه از دزدگیرهای هم قیمت این دو برند را با هم بررسی می‌کنیم. دزدگیر خودرو استیل میت مدل EBAT-8022 و دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L130 در فروشگاه اینترنتی اینصب تقریبا هم قیمت هستند. از مهمترین امکانات این دو دزدگیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. هر دو مدل دزدگیر امکان نصب بر روی تمامی خودروهای داخلی و خارجی را دارند. این دو دزدگیر هر دو با سوکت فابریک عرضه می‌شوند و هیچ‌گونه آسیبی به گارانتی و سیستم برقی خودروی شما وارد نمی‌کنند.
  2. هر دو دزدگیر دارای دو عدد ریموت تصویری هستند که در مواقع حساس فعال می‌شوند.
  3. دزدگیر هوتای دارای ریموت‌ کنترل‌های شارژی است و شما می‌توانید آن‌ها را شارژ کنید. اما دزدگیر استیل میت مدل EBAT-8022 دارای ریموت باطری خور است. اگرچه شارژی یا باطری خور بودن ریموت کاملا سلیقه‌ای است. اما می‌توان گفت که در این مورد هوتای کمی از استیل میت بهتر عمل کرده است.
  4. هر دوی این دزدگیرها از شیشه بالابر، صندوق پران، چشمی آلتراسونیک، قفل کودک، خروجی آنتن و … پشتیبانی می‌کنند.
  5. دزدگیر استیل میت مدل EBAT-8022 دارای سیستم ضد سرقت (anti-highjack) است. این سیستم به شما این امکان را می‌دهد که خودروی خود را با استفاده از ریموت از راه دور خاموش کنید. این در حالی است که هوتای مدل HT-L130 از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند.

همان‌طور که مشاهده کردید دو مدل دزدگیر هم رده از این برندها تفاوت کیفیتی چندان زیادی با هم ندارند و خرید آن‌ها بیشتر منوط به سلیقه شما است. دزدگیر هوتای مدل HT-L130 تقریبا گران قیمت‌ترین دزدگیر این برند (موجود در سایت اینصب) است. اما استیل میت مدل EBAT-8022 یک دزدگیر میان رده از این برند است. استیل میت دزدگیرهای به مراتب باکیفیت‌تری مانند مدل 888E، مدل Ranger4328 double، مدل Ranger5160 double، مدل Ranger5163 double و مدل Ranger5164 double دارد که کیفیت به مراتب بالاتری از دزدگیر هوتای مدل HT-L130 دارند. تمامی این مدل‌ها در فروشگاه اینترنتی اینصب وجود دارند، بهتر است قبل از خرید آن‌ها را هم بررسی کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به‌ طور کامل به مقایسه دزدگیر استیل میت و هوتای پرداختیم. همان‌طور که دیدید هر دوی این برندها جزو بهترین برندهای موجود در بازار هستند و کیفیت محصولاتی که تولید می‌کنند، فوق‌العاده بالا است. واقعیت قضیه این است که برند استیل میت دزدگیرهای گران قیمت‌تری نسبت به هوتای تولید می‌کند. اما کیفیت ساخت و کارایی دزدگیرهای این برند نسبت به هوتای نیز بالاتر است. پس اگر محدودیت بودجه ندارید به شما توصیه می‌کنیم که به سراغ دزدگیرهای بالا رده استیل میت برای خرید بروید. اما اگر بودجه شما محدود است، خرید دزدگیرهای هوتای می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد. اگر با وجود مقایسه دزدگیر استیل میت و هوتای بازهم برای خرید دو دل هستید با کارشناسان ما در اینصب تماس بگیرید و از آن‌ها درخواست راهنمایی بیشتر کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟