معرفی کاربردی ترین لوازم ایمنی خودرو | اینصب
x
X

معرفی برخی از لوازم ایمنی خودرو

اگه ماشین دارید و به امنیت ماشینتون اهمیت می دید ، که حتما هم اینطوره، توصیه می کنم این مطلب رو از دست ندهید. چراکه امروز قراره به مهم ترین نکات موجود در رابطه با امنیت خودرو شخصی شما بپردازیم و آن چیزی نیست جز: معرفی لوازم ایمنی خودرو. اگر از لوازم ایمنی قدیمی روی ماشین شخصیتون استفاده می کنید یا هنوز نمی دانید که بهترین راه منصرف کردن سارقان از دزدیدن خودرو شما کدام روش است احتمالا معرفی برخی لوازم ایمنی خودرو به شما در انتخاب بهترین گزینه ها کمک خواهد کرد.

هنوز به ضرورت استفاده از روش هایی برای حفظ امنیت خودرو پی نبردید؟ همینجا دست نگهدارید و نگاهی به ویدیوهای سرقت اتومبیل بیندازید. سارقان برای سرقت هرنوع اتومبیلی که فکرش را بکنید فقط چند دقیقه نیاز دارند. اما معرفی لوازم ایمنی خودرو به شما خواهد گفت که چطور ریسک و زمان سرقت را بالا ببرید، سارقان را منصرف کنید و در صورت سرقت خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن ماشین را پیدا کنید و برگردانید.

بهترین لوازم ایمنی خودرو

ایمنی خودرو

در این قسمت از معرفی لوازم ایمنی خودروی این مقاله همه ی روش های موثر در جلوگیری از سرقت خودرو را باهم بررسی خواهیم کرد. از روش های قدیمی تر و ساده تر گرفته تا روش های مدرن و حرفه ای تر. بهترین روش برای اینکه خیال شما را حسابی  از امنیت خودرو شخصیتان راحت کند استفاده همزمان از دو یا چندتا از این روش هاست. چراکه همانطور که در ادامه این مطلب خواهید دید روش های هر کدام از این ابزار برای مقابله با سرقت خودرو متفاوت است. این روش ها به خوبی می توانند مکمل هم باشند و کارایی بهتری داشته باشند.

اما قبل از معرفی لوازم ایمنی خودرو باید یادآوری کنم که علاوه بر استفاده از این ابزار، خودرو را در جای امن پارک کنید. لوازم و اشیاء گرانبها را در خودرو جا نگذارید. برای پارکینگ ها حتی الامکان از دوربین مداربسته استفاده کنید. اگر پارکینگ ندارید خودرو را در جاهای پر رفت و آمد و پرنور پارک کنید. مراقب باشید درها را قفل کنید و شیشه ها را کاملا ببندید و در نهایت حتما از این ابزار استفاده کنید:

قفل فرمان

معرفی لوازم ایمنی خودرو را با قدیمی ترین  و ساده ترین ابزار امنیتی خودرو آغاز می کنیم. کار قفل فرمان به این صورت است که بر روی غربیلک فرمان قرارگرفته و محکم می شود و اجازه حرکت دادن فرمان را نمی دهد. بنابراین حتی اگر سارق به داخل خودرو راه پیدا کند هم امکان به حرکت درآوردن خودرو را ندارد. پس مهم ترین دلیل استفاده از قفل فرمان بالا بردن زمان و ریسک سرقت است. قفل فرمان مدل های مختلفی مثل عصایی، کشویی و مدل رمزی را دارد. که نوع کشویی آن بیشتر پیشنهاد می شود. چراکه باز کردن آن کمی دشوارتر و از لحاظ قیمتی هم واقعا مقرون به صرفه است.

در ابتدای معرفی لوازم ایمنی خودرو هم یادآوری کردم که هرچند استفاده از قفل فرمان موثر است اما بهتر است که تنها وسیله ایمنی خودروی شما نباشد. برای انتخاب بهترین قفل فرمان شما باید به برند سازنده، جنس روکش قفل و جنس قفل فرمان دقت کنید.

قفل پدال

خب کاربرد قفل پدال هم خیلی شبیه به قفل فرمان است که در قسمت اول معرفی لوازم ایمنی خودرو به آن اشاره کردیم. قفل پدال روی پدال های خودرو نصب می شود و امکان به حرکت درآوردن خودرو را بدون باز کردن آن نخواهید داشت. باز کردن قفل پدال از قفل فرمان دردسرهای بیشتری دارد. به همین دلیل اگر مجبور به انتخاب از بین این دوتا قفل هستید قفل پدال گزینه بهتری است.

قفل پدال یک وسیله امنیتی موثر و مقرون به صرفه است اما پیشنهاد می کنیم از آن به تنهایی استفاده نکنید و حتما در کنار ابزار دیگر بکار ببرید. با توجه به بودجه ای که دارید از ترکیب قفل پدال با دزدگیر یا ردیاب خودرو و یا هرسه استفاده کنید.

دزدگیر ماشین

ایمنی خودرو با دزدگیر ماشین

با دزدگیر ماشین هم حتما آشنایی دارید. دزدگیر ماشین هم در دو شکل ساده و تصویری و با رنج قیمتی متفاوتی در بازار موجود است. به هر حال نمی شود از معرفی لوازم ایمنی خودرو گفت و دزدگیر ماشین را فراموش کرد. اگر به دنبال مدل های ارزان تر دزدگیر ماشین هستید انواع ساده را انتخاب کنید. اگر محدودیت بودجه ندارید و یک دزدگیر ماشین کامل و کاربردی را ترجیح می دهید یکی از مدل های تصویری را انتخاب کنید.

همچنین فراموش نکنید که بهترین روش ایمن کردن خودرو در برابر سرقت استفاده همزمان از دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو است. در خرید دزدگیر ماشین به برند تولید کننده و کیفیت خیلی دقت کنید. استفاده از یک دزدگیر ماشین بی کیفیت فرقی با استفاده نکردن از دزدگیر ندارد. استیل میت، هوتای، چیتا، استیلاک و ایزیکار از بهترین برندهای تولید کننده دزدگیر ماشین هستند.

تا اینجا به معرفی کاربردی ترین لوازم ایمنی خودرو پرداختیم. حالا نوبت می رسد به جدید ترین موثرترین و بهترین لوازم ایمنی خودرو که در محافظت از خودرو شخصی حسابی خیال شما را راحت می کند.

ردیاب خودرو

به عنوان آخرین گزینه و البته بهترین پیشنهاد ما در معرفی لوازم ایمنی خودرو باید به ردیاب خودرو اشاره کنم. ردیاب خودرو یک وسیله کوچک است که بر روی خودرو شما نصب می شود و بصورت مخفی مراقب خودرو شماست. کاربرد این وسیله به این صورت است که از طریق اتصال به ماهواره گزارش لحظه به لحظه از موقعیت مکانی خودرو را به شما می دهد. به این ترتیب حتی اگر سارقی موفق شود خودرو شما را حرکت بدهد شما با این گزارش موقعیت یابی در کوتاه ترین زمان ممکن موفق به پیدا کردن خودرو و پس گرفتن آن خواهید شد. کافی است این گزارش مکانی  را به پلیس بدهید.

البته باید بدانید که ردیاب خودرو به غیر از گزارش مکانی و ردیابی قابلیت های خوب دیگری مثل شنود کابین خودرو یا امکان تعیین محدوده و سرعت مجاز را هم دارد. حالا اگر به دنبال یه ردیاب خودرو خفن و همه فن حریف می گردی من یه توصیه عالی برات دارم.

ردیاب خودرو استیلاک مدلGT06

این مدل ردیاب استیلاک را می شود یکی از بهترین و پرطرفدار ترین ردیاب های بازار دانست. یکی از مدل های سیمی استیلاک که به برق داخلی خودرو آسیبی نمی زند و خیلی راحت نصب می شود. به علاوه فکر غیر فعال کردن آن را هم باید از سر بیرون کرد چون غیر ممکنه. به همین دلیل هم توصیه ویژه ما در معرفی لوازم ایمنی خودرو است. همچنین این مدل امکان خاموش کردن خودرو از راه دور، دکمه اس او اس و همه ی قابلیت های دیگر را هم دارد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟