مزیت برد بالا در دزدگیر ماشین | اینصب
x
X

مزیت برد بالا در دزدگیر ماشین

از دزدگیرها سال‌های سال است که برای محافظت از خودرو استفاده می‌شود. دزدگیرها روز به روز، ماه به ماه و سال به سال با پیشرفت تکنولوژی پیشرفته‌‌تر شده و از فرم قدیمی و کلاسیک خود فاصله گرفته‌اند. دزدگیرهای امروزی مزایای بسیار زیادی مانند ریموت تصویری، چشمی آلتراسونیک، صندوق پران، پاور ویندوز، سیستم ضد سرقت، برد بالا و .. دارند. از بین تمامی مزایایی که به آن‌ها اشاره شد، برد بالای دزدگیر ماشین یک فاکتور مهم و تعیین کننده است. در این مقاله از اینصب قصد داریم تا در خصوص مزیت برد بالا در دزدگیر ماشین صحبت کنیم و به شما بگوییم که این مزیت چه کمکی به شما می‌کند.

مزیت برد بالا در دزدگیر ماشین

از مهم‌ترین مزیت برد بالا در دزدگیر ماشین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

راحتی اولین مزیت برد بالا در دزدگیر ماشین

ریموت کنترل ابزاری است که شما با استفاده از آن می‌توانید دزدگیر خودروی خود را مدیریت کنید. هر اندازه که برد دزدگیر بالاتر باشد، راحتی و مدیریت دزدگیر نیز برای شما راحت‌تر خواهد بود. تصور کنید که خسته و کوفته از سرکار برگشته‌اید و چون جای پارک گیرتان نیامده‌، مجبور شده‌اید تا خودروی خود را آن طرف خیابان پارک کنید. بعد از طی کردن مسیری شک به دلتان می‌افتد که درب خودرو را قفل کرده‌اید یا خیر؟ اگر برد دزدگیر شما کم باشد، شما باید تمامی مسیری که رفته‌اید را برگردید و از قفل بودن درب خودروی خود مطمئن شوید. اما اگر برد دزدگیر شما زیاد باشد از فاصله دور هم می‌توانید این کار را انجام دهید.

مزیت برد بالا دزدگیر ماشین

دومین مزیت برد بالای دزدگیر، بررسی هشدارها

دومین مزیت برد بالا در دزدگیر ماشین، بررسی هشدارها است. دزدگیر تصویری در هنگام خطر علاوه بر آژیر کشیدن، هشدارهایی را هم بر روی ریموت تصویری دزدگیر ارسال می‌کنند. در چنین صورتی اگر مالک به هر دلیلی صدای آژیر را نشنود با مشاهده هشدارها و آلارم‌های ریموت متوجه وجود مشکل خواهد شد. نکته‌ای که وجود دارد، کیت دزدگیر می‌تواند این آلارم‌ها را تا شعاع مشخصی ارسال کند. این شعاع مشخص همان برد دزدگیر است. پس اگر برد دزدگیر شما زیاد باشد به راحتی می‌توانید تمامی هشدارها و اعلان‌ها را بدون نگرانی دریافت کنید.

سومین مزیت برد بالا در دزدگیر ماشین، سیستم ضد سرقت

در بسیاری از دزدگیرهای امروزی سیستم ضد سرقت وجود دارد. این سیستم به شما این امکان را می‌دهد تا یک شعاع مشخص با استفاده از ریموت خودروی خود را خاموش کنید. هر اندازه که برد دزدگیر شما بیشتر باشد، محدوده‌ای که می‌توانید خودرو را با استفاده از ریموت خاموش کنید، بیشتر خواهد شد. پس اگر می‌خواهید از سرقت خودروی خود جلوگیری کنید به شما توصیه می‌کنیم که به سراغ دزدگیرهایی بروید که برد بالایی دارند.

دیگر ویژگی‌های دزدگیر خوب

پیشتر با مزیت برد بالا در دزدگیر ماشین آشنا شدید. اما یک دزدگیر برای اینکه کارایی بالاتری داشته باشد، نیازمند دارا بودن مزایای دیگری نیز است.  از دیگر ویژگی‌هایی که یک دزدگیر خوب ماشین باید داشته باشد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. بسیاری از خودروها بعد از نصب دزدگیر دچار مشکل می‌شوند. خدا نکند روزی خودروی شما دچار مشکل شود. مشکلات برقی خیلی بد قلق هستند و به راحتی حل نخواهند شد. از قدیم گفته‌اند: چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی!. برای جلوگیری از این مشکل باید به سراغ دزدگیرهایی بروید که نصب ساده‌ای دارند و بدون دردسر نصب می‌شوند.
  2. شوک سنسور دزدگیر همان سنسوری است که آژیر را به صدا درمی‌آورد. اگر حساسیت شوک سنسور شما بالا باشد، با عبور یک عابر پیاده از کنار ماشین هم آژیر به صدا درمی‌آید. اگر دوست ندارید برای مردم مزاحمت ایجاد کنید و باتری خودروی خود را نیز سالم نگه دارید؛ باید به سراغ دزدگیرهایی بروید که سنسور ضربه آن‌ها قابلیت تنظیم شدن داشته باشد.
  3. از دیگر امکانات یک دزدگیر خوب می‌توان به اپلیکیشن، PKE، هشدار باز بودن درب، هشدار باز بودن پنجره، صندوق پران، قفل کودک، پشتیبانی از پاور ویندوز و غیره اشاره کرد.

اهمیت برد دزدگیر ماشین

  1. شاسی کاپوت بر روی خودرو نصب می‌شود و هنگامی که سارق بخواهد کاپوت خودرو را باز کند، آژیر را فعال می‌کند. معمولا یک دزدگیر خوب باید این قطعه را درون پک خود داشته باشد تا با نصب آن امنیت خودرو را بالاتر رود.
  2. دزدگیر خوب دزدگیری است که قابلیت قطع برق پشت سوئیچ را داشته باشد. زمانی که دزدگیر شما به صدا درمی‌آید، دزدگیر برق پشت سوئیچ را قطع می‌کند تا سارق نتواند خودروی شما را روشن و آن را به سرقت ببرد.
  3. قیمت یکی از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام خرید دزدگیر ماشین است. در بازار دزدگیرهای خیلی گران و خیلی ارزان وجود دارند. هیچ دزدگیر خوبی قیمت پایینی ندارد و هیچ دزدگیر گران قیمتی هم لزوما بهترین نیست. پس در هنگام خرید برندهای مختلف و قیمت دزدگیرهای تولید شده توسط آن‌ها را با هم بررسی و یک گزینه متناسب با بودجه خود خریداری کنید.
  4. معمولا در هنگام خرید دزدگیر کسی به گارانتی و خدمات پس از فروش محصول توجه نمی‌کند. نصب یک دزدگیر می‌تواند تبعات بسیار بدی مانند خراب شدن سیستم برقی و .. برای شما به همراه داشته باشد. اگر دزدگیر شما دارای خدمات پس از فروش باشد، در صورت بروز مشکل می‌توانید به پشتیبانی دزدگیر مراجعه و مشکل را رفع کنید.
  5. برد بالا نیز از ویژگی‌های یک دزدگیر خوب است که به طور مفصل درباره آن صحبت کردیم. معمولا دزدگیرهای خوب مانند دزدگیرهای تولید شده توسط برند استیلاک، استیل میت، ایزیکار، هوتای و .. دارای آنتن جداگانه برای افزایش برد ریموت هستند. به واسطه این آنتن شما می‌توانید برد ریموت خود را به طور محسوسی افزایش دهید و از مزایای یک دزدگیر با برد بالا بهره‌مند شوید.
سخن پایانی

در این مقاله به ‌طور کامل در خصوص مزیت برد بالا در دزدگیر ماشین صحبت کردیم. همان‌طور که مطالعه کردید، برد بالای دزدگیر برای شما امکانات و مزایای بسیار زیادی به همراه خواهد داشت. معمولا دزدگیرهای تصویری نسبت به دزدگیرهای ساده برد بیشتری دارند. پس اگر به دنبال یک محصول با برد بالا هستید به شما توصیه می‌کنیم که به سراغ دزدگیرهای تصویری بروید. ما در اینصب مجموعه‌ای از بهترین دزدگیرهای تصویری با برد بالا را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم تا شما بتوانید یک محصول خوب و کاربردی خرید کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟