بهترین راه برای محاسبه جریمه تاخیر پرسنل | اینصب
x
X

بهترین راه برای محاسبه جریمه تاخیر پرسنل

بهترین راه برای محاسبه جریمه تاخیر پرسنل

اجازه بدهید در همین ابتدای کار خیال شما را از جواب این سوال پرتکرار که روزانه بارها از ما می پرسید، راحت کنیم. بهترین راه برای محاسبه جریمه تاخیر پرسنل بی تردید، استفاده از نرم افزار حضور و غیاب است. اما اینکه چطور بهترین نرم افزار حضور و غیاب و یا دستگاه حضور غیاب مناسب کسب و کار خودتان را انتخاب کنید، موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم. و در ادامه پنج مدل از بهترین دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد را بر اساس استاندارها، کیفیت، کارایی و قیمت پیشنهاد می کنیم. اما آیا محاسبه جریمه تاخیر پرسنل تنها کارایی نرم افزار های حضور و غیاب است؟

خیر. فراموش نکنید که علاوه بر محاسبه جریمه ، کنترل تردد و ورود و خروج دقیق کارمندان، محاسبه دقیق کارکرد پرسنل، اضافه کاری و میزان کسری کار، امکان محاسبه دستمزد پرسنل و حقوق کارمندان نیز با نرم افزار حضور و غیاب به سهولت امکان پذیر است. حذف محاسبات دستی، پیشگیری از خطای انسانی و سرعت بخشیدن به روند کاری از ویژگی های دیگر استفاده از نرم افزار حضور و غیاب است.

دستگاهی برای محاسبه جریمه تاخیر پرسنل

 

چند ویژگی مهم برای بهترین نرم افزار حضور و غیاب

برای انتخاب بهترین نرم افزار کنترل تردد علاوه بر محاسبه جریمه تاخیر پرسنل، به این نکات توجه کنید. بهترین دستگاه حضور و غیاب بر اساس نیاز های مجموعه شما و بودجه ای که در نظر گرفته اید، انتخاب می شود. اما در هر صورت فراموش نکنید، نرم افزار حضور و غیابی که انتخاب می کنید این ویژگی ها را داشته باشد.

بهتر است نرم افزار حضور و غیاب قابلیت همگام سازی با نرم افزار های محاسبه کارکرد و دستمزد را داشته باشد. چراکه همیشه بهتر است تا حد امکان بجای استفاده از چندین نرم افزار مختلف به صورت غیر متمرکز، از سیستمی استفاده کنید که بتواند سایر نرم افزار های سازمانی مورد نیاز شما را تا حدود زیادی بصورت یکپارچه ارائه بدهد.

محاسبه کارکرد و حقوق و دستمزد یک ویژگی بسیار مهم دیگر برای دستگاه حضور و غیاب است. به غیر از این موارد، هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب و یا نرم افزار آن حتما از پشتیبانی مناسب و خدمات پس از فروش آن مطمئن باشید.

یکی دیگر از نکات مهمی که باید برای انتخاب بهترین نرم افزار حضور و غیاب و کنترل تردد، در نظر بگیرید، سهولت کار و یا به عبارتی میزان کاربر پسند بودن آن است. سهولت در بکاربردن این سیستم برای همه ی کاربران به اندازه کامل بودن و از همه مهمتر مقرون به صرفه بودن آن می تواند دارای اهمیت باشد.

هرچقدر هم که دستگاه و نرم افزار حضور و غیاب شما حرفه ای و خوب باشد، درصورتی که  کاربران و یا پرسنل شما با استفاده از آن راحت نباشند، کارایی خود را از دست خواهد داد. به همین دلیل است که به ویژگی کاربر پسند بودن تاکید می کنیم.

علاوه بر توجه به این نکات، حتما به نیازهای خاص مجموعه خود دقت کنید. سیستم کاری شما و کارمندانتان و مدل تعریف ساعتهای کاری شما، نوع گزارشات درخواستی شما و نیاز شما به همگام سازی با نرم افزارهای دیگر به علاوه بودجه شما و قیمت مناسب دستگاه حضور و غیاب از نکات مهم درمسیر انتخاب بهترین راه برای محاسبه جریمه تاخیر پرسنل است.

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو
5 مدل از بهترین دستگاه های حضور و غیاب

محاسبه جریمه تاخیر پرسنل نیاز به دستگاهی دارد که دقت و حساسیت بالایی دارد. فراموش نکنید درآینده همیشه امکان به مشکل برخوردن سیستم وجود دارد و شما به همکاری تیم پشتیبانی سیستم خریداری شده احتیاج پیدا خواهید کرد. کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی، مدت زمانی که باید در انتظار این خدمات باشید و میزان پیگیری تیم پشتیبان تا برطرف شدن مشکل از عوامل مهم انتخاب بهترین سیستم حضور و غیاب است.

  • دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F400

دستگاه حضور و غیاب F400 از هر سه مدل اثر انگشت، کارتی و رمزی پشتیبانی می کند. قابل استفاده برای مراکز اداری و فروشگاهی، تا ظرفیت تردد 100 هزار است و سرعت تشخیص زیاد و کمترین خطای ممکن را دارد. دارای دو نرم افزار حضور و غیاب و حقوق و دستمزد به صورت رایگان است.

اگر پشتیبانی دستگاه از تشخیص چهره برای شما مهم است، دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل Uface302  پیشنهاد می شود.

  • دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدلF70

یکی از بهترین دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی است که البته هر سه روش کارت ، رمز عبور و اثر انگشت را پشتیبانی می کند.  ظرفیت معادل 1000 اثر انگشت و 1000 کارت را دارد.  ویژگی بسیار خوب این مدل قدرت تشخیص کمتر از یک ثانیه ای آن است.

  • دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل MB2000

همه ی آنچه از یک دستگاه حضور و غیاب انتظار دارید. از 4 روش تشخیص چهره، اثر انگشت، رمزعبور و کارتی  پشتیبانی می کند. ظرفیت 100 هزار تردد و تشخیص 10 هزار کارت، 2 هزار چهره و 2 هزار اثر انگشت را دارد.

  • دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل UF100

یک انتخاب مطمئن. از هر 4 روش تشخیص چهره ، اثر انگشت ، کارت و رمز عبور پشتیبانی می کند. دارای ظرفیت معادل 8000 تردد، 2هزار اثر انگشت، 1500 چهره و 2000 کارت است.

اگر به دنبال خرید دستگاه حضور و غیاب با این مشخصات اما با ظرفیت بیشتر هستید، دستگاه فراتکنو مدل Uface 302 مناسب شما است.

  • دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل LX17

مدل LX17 فراتکنو از هر دو روش اثر انگشت و رمز عبور پشتیبانی می کند. تا 500 اثر انگشت و ظرفیت ثبت آن 50000 تردد است. مانند همه ی مدل های دیگر برند فرا تکنو دارای کیفت بسیار خوب و یک محصول تمام عیاراست.  و هر دو نرم افزار حضور و غیاب و حقوق و دستمزد را  همراه خود دارد.

با کمک دستگاه و نرم افزار حضور و غیاب  فراتکنو، علاوه بر محاسبه جریمه تاخیر پرسنل، تسریع در محاسبه ی حقوق و دستمزدها و محاسبه دقیق دیگر جایی برای بی نظمی پرسنل در مجموعه ی شما نیست.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟