بروزترین لوازم جانبی ارزان برای پراید رو بشناس | اینصب
x
X

بروزترین لوازم جانبی ارزان برای پراید رو بشناس

مناسب ترین لوازم جانبی ارزان برای پراید

لوازم جانبی خودرو از ملزوماتی به حساب میاد که هم خودرو را لوکس تر می کند هم باعث امنیت بیشتر ماشین شما می شود. لوازم جانبی ارزان برای پراید شامل مواردی می شود که خدمتتان عارض می شویم.

خیلی از جوان ها به عشق داشتن ماشین لوکس و کاربردی تر انواع و اقسام لوازم جانبی ها را خریداری می کنند. لوازم جانبی ها بسیار کاربردی هستند، اگر تمایل به شناخت این تجهیزات دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی 3 لوازم جانبی ارزان برای پراید

خرید بهترین لوازم جانبی خودرو یکی از کارهایی می باشد که نیاز به دقت فراوانی دارد. بازار داغ امروز مملو از متنوع ترین تجهیزات است که هر کدام برند های متفاوتی هم دارند. دقت کردن در انتخابتان بسیار تاثیرگذار است زیرا بازار پر شده از برند های متفرقه که گاها برای بعضی از تجهیزات، خدمات پس از فروشی هم موجود نیست.

لوازم جانبی ارزان برای پراید شامل بسیاری از تجهیزات می شود که همگی در یک مقاله نمی گنجد ولی 3 تا از بهترین ها و کاربردی ترین ها را ذکر می کنیم.

ضبط ماشین

ضبط ارزان برای پراید

ضبط ماشین یکی از ملزوماتی است که نبودن آن واقعا کسالت آور است. فضای داخلی ماشین و خستگی در طول روزتان را در نظر بگیرید که با مسافتی طولانی سکوت ماشین را فرا گرفته. تصور کردن چنین شرایطی آزار دهندس چه برسد به تجربه آن، که حداقل هر کدام چند باری در این حالت بوده اید.

ضبط ماشین لوازم جانبی ارزان برای پراید به حساب می آید، اما این به این معنا نیست که تمام ضبط ها رنج  قیمتی پایینی دارند با توجه به امکاناتی که دارند و برندشان هزینه آن ها متفاوت است.

ضبط خودرو استیلاک مدل 7257  از بهترین ضبط های خودرو می باشد زیرا علاوه بر کیفیت بی نظیری که دارد مقرون به صرفه است. استیلاک نیازی به معرفی ندارد زیرا بیش از دو دهه فعالیت مستمر در زمینه لوازم جانبی خودرو، جای خود را در بازار باز کرده است. طرفداران استیلاک این برند را خیلی دوست دارند و هر وقت محصول جدیدی موجود می شود آن را هم تهیه می کنند.

ویژگی های پخش کننده خودرو استیلاک مدل 7257 را بررسی کنیم تا متوجه شوید این ضبط خودرو هیچ آپشنی را کم ندارد.

  • قابلیت بلوتوث
  • دارا بودن پورت USB
  • دارا بودن پورت AUX
  • پنل جدا شونده
  • صفحه نمایش رنگی
  • هیت سینگ بزرگ
  • آی سی بزرگ

این ضبط خودرو با داشتن آی سی بزرگ دارای کیفیت صدای عالی می باشد و آی سی از مدل 7388 می باشد. هیت سینک بزرگ هم باعث افزایش طول عمر ضبط صوت می شود که این آیتم هم باعث می شود انتخابی مقرون به صرفه داشته باشید.

این لوازم جانبی پر فروش وقتی کامل تر می شود که قابلیت بلوتوث داشته باشد زیرا این مورد طرفداران زیادی دارد و یکی از سوال های پر تکرار مشتریان است. سوالی که اغلب پرسیده می شود این است: آیا ضبط خودرو بلوتوثی هست؟ زیرا با داشتن این آپشن به راحتی به ضبط وصل می شوید و می توانید موزیک های مورد علاقه تان را گوش دهید.

دزدگیر خودرو

دزدگیر ارزان برای پراید

دزدگیر ماشین آمار فروش بهترین لوازم جانبی خودرو را بالا برده است. سیستم دزدگیر هم در طرح ها و برند های متنوعی یافت می شوند که قبل از خرید به تمامی نکاتی که فیک نباشد باید بپردازید.

سیستم امنیتی حفاظتی دزدگیر دو نوع ساده و تصویری دارد که ارزان ترین لوازم جانبی برای پراید را اگر بخواهید ما مدل ساده آن از برند هوتای را به شما معرفی می کنیم. برند هوتای هم برندی شناخته شده در بازار در زمینه دزدگیر ها می باشد که که بی نهایت مقرون به صرفه است . دزدگیر ساده هوتای از قابلیت هایی برخوردار است از جمله:

  • قابلیت پشتیبانی از پمپ صندوق پران
  • پشتیبانی از شیشه بالا بر
  • پشتیبانی از چشمی آلتراسونیک
  • دارا بودن قفل کودک

دزدگیر هوتای ساده دارای انواع ریموت ها می باشد که می توانید متناسب با سلیقه خودتان آن ها را انتخاب کنید.

ردیاب خودرو

لوازم جانبی ارزان برای پراید

با توجه به افزایش روز افزون دزدی ها در سطح شهر ها و کلان شهرها و همچنین نبودن جای پارک خودرو مجبور به پارک ماشین دور تر از محلی که هستید می شوید. ردیاب خودرو مدل های مختلفی دارد که هر کدام قابلیت ها متفاوتی هم دارند اما برندی که این روز ها در بازار جای خود را باز کرده است استیلاک است.

ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06 از پرفروش ترین ردیاب های حال حاضر است که تمامی آیتم های یک ردیاب کامل را دارد که در ادامه به قابلیت ها و ویژگی های آن می پردازیم.

لوازم جانبی خودرو چیزی است که نبود آن کار را سخت تر کرده است. فرض کنید ماشینی نه دزدگیر داشته باشد نه ردیاب و نه هیچ لوازم جانبی مهم دیگری خب حقیقتا چنین چیزی با توجه به رشد چشمگیر تکنولوژی عجیب است.

مجموعه اینصب اغلب به مشتریان خود این پیشنهاد ویژه را می دهند که برای خودروی خود یک دزدگیر ساده را بخرید و در کنار آن یک ردیاب را تهیه کنید. دزدگیر ها عامل بازدارنده از دزدی خودرو هستند ولی ردیاب یک سیستم حفاظتی بسیار قدرتمند می باشد.

ویژگی های ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06

  • قابلیت شنود داخل کابین
  • دارا بودن کلید اضطراری SOS
  • امکان تعیین محدوده مجاز جغرافیایی
  • امکان تعیین سرعت مجاز برای خودرو
  • داشتن اپلیکیشن فارسی، روان، ساده
  • کنترل از راه دور خودرو

یکی از محبوب ترین قابلیت ها شنود داخل کابین است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است . هنگامی که سارق موفق به دزدین ماشین می شود با این قابلت می توانید صدای داخل ماشین را بشنوید. این ردیاب یک لوازم جانبی ارزان برای پراید به حساب میاد زیرا تمامی محصولات استیلاک مقرون به صرفه هستند و نسبت به کارایی عالی که دارند قیمتشان هم عالی است.

سخن پایانی

با توجه به توضیحاتی که داده شد می توانید لوازم جانبی ارزان برای پراید را از سایت اینصب سفارش دهید. کارشناسان این مجموعه محصولاتی را موجود می کنند که از حیث کیفیت مورد بررسی دقیقشان قرار گرفته و تایید شده است.GT06, Huatai,Stelock Car Player Model 7257,+easycar-X1,Ranger5163 double

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟