قیمت دزدگیر موتورسیکلت به چه عواملی بستگی دارد؟ | فروشگاه اینترنتی اینصب
x
X

قیمت دزدگیر موتورسیکلت به چه عواملی بستگی دارد؟

از گذشته تا به امروز موتورسیکلت ها همیشه بیشتر از خودرو ها در معرض سرقت بوده اند. امروزه نیز تعداد سرقت موتورسیکلت ها بسیار افزایش یافته است. به همین علت لازم است برای تامین امنیت موتورسیکلت اقداماتی انجام داد. یکی از اقداماتی که صاحبین موتورسیکلت به منظور تامین امنیت موتور خود انجام می دهند، نصب دزدگیر موتور سیکلت می باشد. قیمت دزدگیر موتورسیکلت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مطلب می خواهیم به بررسی آن بپردازیم.

بسیاری از افراد تصور می کنند که نصب دزدگیر فقط برای ماشین است و موتورسیکلت نیازی به دزدگیر ندارد. در صورتی که موتورسیکلت همیشه بیشتر در معرض سرقت قرار می گیرد و همیشه تعداد سرقت موتورسیکلت ها بیشتر از تعداد سرقت خودروها بوده است. به همین علت تامین امنیت خودرو ضرورت دارد. همان طور که گفتیم دزدگیر های موتورسیکلت دارای قیمت های متفاوتی می باشند. به این دلیل که امروزه انواع مختلفی از دزدگیر موتور سیکلت در بازار عرضه گردیده است. در ادامه عواملی که در قیمت دزدگیر موتورسیکلت تاثیر گذار هستند را بررسی خواهیم کرد.

 

دزدگیر موتورسیکلت

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت دزدگیر موتورسیکلت

توجه داشته باشید که عوامل مختلفی در قیمت دزدگیر موتورسیکلت تاثیر گذار هستند که در این مقاله تنها به بررسی مهم ترین آن ها می پردازیم. قبل از خرید دزدگیر موتورسیکلت بهتر است کمی در این زمینه مطالعه کنید تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید. با ما همراه باشید تا به بررسی نکاتی بپردازیم.

 

نوع دزدگیر موتورسیکلت

مورد اولی که در قیمت دزدگیر موتورسیکلت تاثیر گذار است، نوع آن می باشد. از انواع دزدگیر موتور سیکلت می توان به دزدگیر تصویری موتورسیکلت و دزدگیر ساده اشاره کرد. دزدگیر های تصویری نسبت به دزدگیر ساده دارای قیمت بالاتری می باشند. ریموت دزدگیر های تصویری دارای یک نمایشگر می باشند که در صورت وارد شدن ضربه به موتور از طریق ریموت آن نیز می توان با خبر شد. در واقع دزدگیر تصویری دو طرفه می باشد و علاوه بر دریافت فرمان از ریموت قادر به ارسال پیام به آن نیز می باشد.

 دزدگیر ساده بر خلاف دزدگیر تصویری دو طرفه نمی باشند. این نوع دزدگیر ها تنها قادر به دریافت فرمان از ریموت می باشند. اگر دزدگیر ساده روی موتورسیکلت خود نصب کنید در صورت وارد شدن ضربه به موتور از طریق ریموت آن متوجه نخواهید شد. درواقع با ضربه زدن به موتوئر تنها آژیر به صدا در می آید.

 

برند

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت دزدگیر موتورسیکلت، برند آن می باشد. البته برند در قیمت هر محصولی تاثیر گذار است. مسلما برند های شناخته شده تر دارای قیمت بالاتری می باشند. البته در برخی مواقع برند محصول شناخته شده نیست اما کیفیت بالایی دارد. بسیاری از افراد ملاک را برای انتخاب دزدگیر، برند قرار می دهند. از جمله برند های شناخته شده دزدگیر موتورسیکلت می توان به برند استیل میت اشاره کرد که امروزه در زمینه های مختلفی فعالیت دارد.

 

قابلیت استارت زدن دزدگیر

یکی دیگر از عواملی که می تواند در قیمت دزدگیر تاثیر گذار باشد، قابلیت های ویژه دزدگیر است. یکی از قابلیت های ویژه ای که تنها برخی از دزدگیر های موتورسیکلت دارای آن می باشند، قابلیت استارت زدن است. به دزدگیر هایی که دارای قابلیت استارت زدن می باشند، اصطلاحا استارتر گفته می شود. این مدل دزدگیر ها نسبت به سایر دزدگیرهایی که این قابلیت را ندارند، دارای قیمت بالاتری می باشند. از جمله دزدگیر های موتورسیکلت که دارای قابلیت استارت زدن می باشند می توان به دزدگیر موتورسیکلت استیل میت مدل 986XO اشاره کرد. این مدل دزدگیر تصویری و استارتر است.

 

دزدگیر موتورسیکلت استیل میت

 

ضد آب بودن کیت دزدگیر موتورسیکلت

ضد آب بودن کیت نکته ای است که لازم است در هنگام خرید دزدگیر موتورسیکلت به آن توجه کنید. سعی کنید دزدگیری خریداری کنید که کیت آن ضد آب باشد چرا که کیت دزدگیر موتورسیکلت ممکن است در معرض باران و … قرار بگیرد. پس حتما در هنگام خرید دزدگیر موتورسیکلت به این نکته توجه داشته باشید.

 

شارژی بودن ریموت

شارژی بودن ریموت نیز می تواند در قیمت دزدگیر موتورسیکلت تاثیر گذار باشد. برخی از دزدگیر ها دارای باتری داخلی هستند و شارژی می باشند. برخی دیگر از دزدگیر ها دارای ریموت باتری خور هستند. دزدگیرهایی که دارای ریموت های شارژی می باشند نسبت به دزدگیرهایی که ریموت آن ها باتری خور است، گران قیمت تر می باشند.

میزان برد ریموت

برد ریموت نکته ای است که باید در هنگام خرید دزدگیر به آن توجه کرد. این موضوع در قیمت نیز تاثیر گذار است. لازم است دقت کنید که دزدگیر مورد نظر دارای برد ریموت بالایی باشد تا ریموت آن از فاصله دور نیز جوابگو باشد. برد برخی ریموت ها بسیار کم است و برای ارسال فرمان از ریموت به کیت دزدگیر لازم است در فاصله کمی با دزدگیر باشید. پس سعی کنید دزدگیری خریداری کنید که ریموت آن برد بالا باشد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم شما را با عوامل تاثیر گذار در قیمت دزدگیر موتورسیکلت آشنا کنیم. لازم است در هنگام خرید دزدگیر موتور سیکلت به نکات گفته شده در این مطلب توجه داشته باشید. توجه به نکات گفته شده سبب می شود بهترین دزدگیر موتور سیکلت را با قیمتی مناسب تهیه فرمایید. اگر هنوز در خرید دزدگیر مناسب مردد هستید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه به طور کامل راهنمایی کنند. ممنون از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید. امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟