توضیحات جامع قیمت دزدگیر خودرو | اینصب
x
X

توضیحات جامع قیمت دزدگیر خودرو

یک سؤال مهم؛ آیا تاکنون درگیر خرید دزدگیر خودرو شده‌اید و یا این که چنین تصمیمی دارید؟ قصد داریم توضیحات جامع قیمت دزدگیر خودرو را در این مقاله عنوان کنیم. این که بهترین دزدگیر ماشین چه مارکی است؟ چه شرکت‌هایی در این زمینه فعالیت می‌کنند؟ برندهای شناخته شده دنیای دزدگیر در ایران کدام‌اند؟ ایزیکار، استیل میت، استیلاک، اکتیو، زنوتیک و… مسئله مهم در مورد قیمت دزدگیر خودرو، امکانات موجود در آنهاست. این که آیا دزدگیری که مدنظر شماست برد بالایی دارد؟ از سنسور چشمی التراسونیک استفاده می‌کند؟ صفحه‌نمایش دارد یا این که ساده است.

بعلاوه این که بعضی از امکانات نیز در دزدگیرها پایه است. قطعاً حالا بسیاری از مدل‌ها ریموت یدک دارند. یعنی اگر ریموت اصلی دزدگیر شما گم شد؛ ناچار به‌قرار دادن آن روی حالت اضطراری و سپس دزدگیر را ظرف مدت کوتاهی تعویض ننمایید. تفاوتی ندارد که به دنبال گران‌ترین دزدگیر ماشین هستید یا ارزان‌ترین آن در نهایت قیمت همه چیز نیست و البته برند نیز صرفا نمی‌تواند نشان کارآمد بودن و باکیفیت بودن باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی 6 تا از جدیدترین دزدگیرهای ایزیکار

گارانتی و توضیحات جامع قیمت دزدگیر خودرو در بازار

دزدگیرها معمولاً با گارانتی‌های مختلفی در ایران به فروش می‌رسند. مسئله این است که اگر قصد خرید یک دزدگیر را دارید آیا گارانتی برای شما مهم است. نخست باید بدانید که گارانتی می‌تواند باعث افزایش قیمت دزدگیر ماشین شود. به‌هرحال دزدگیر ماشین ارزان‌قیمت بدون گارانتی مفت نمی‌ارزد. چون شما نیاز به نصب دزدگیر دارید، لازم است که از برخی خدمات پس از فروش استفاده کنید. ممکن است ریموت دزدگیر شما به هر دلیل ازکارافتاده باشد، قطعه‌ای از دزدگیر شما دچار ایراد شده باشد. تمام این موارد شامل گارانتی نخواهد بود اما خدمات پس از فروش یک اصل اساسی است.

 

گارانتی و توضیحات جامع خرید دزدگیر خودرو در بازار ایران

 

پس کمی بیشتر هزینه کنید و با گارانتی بخرید و ضمن این که نصب دزدگیر ماشین را به یک سرویس‌دهنده معتبر بسپارید. چون اصولی در این کار وجود دارد که پیش از هر چیز نیاز به دانش فنی کافی و تجربه دارد. عموماً قیمت برندهایی مانند اسپای، پی‌ال‌سی، Cheetah، Xenotic از یک میلیون تومان در ایران شروع می‌شود. این قیمت تا دو میلیون تومان، سه میلیون تومان و بسته به امکانات، برند، گارانتی، قابلیت نمایش اطلاعات روی ریموت و … بالاتر نیز می‌رود. به‌هرحال شرکت‌های زیادی هستند که دزدگیرهای هوشمند تولید می‌کنند که جالب است در مورد آن ها بدانید.

معایب دزدگیر ماشین ارزان

چه بخواهید و چه نخواهید قیمت دزدگیر خودرو یک اصل تعیین‌کننده در میزان و ضریب امنیت دزدگیرها است. این که دزدگیر شما سیم کارتی است. از صفحه‌نمایش و گوشی هوشمند پشتیبانی می‌کند یا خیر، تماماً به یک موضوع بستگی دارد؛ قیمت دزدگیر خودرو. دزدگیرهایی که جی‌پی‌اس ندارند، قیمتی کم تر نسبت به بقیه داشته و این امکان زمانی کاربرد خواهد داشت که سارق به هر دلیلی وارد خودرو شده باشد و شما نتوانید کاری انجام دهید. حداقل کاری که با استفاده از جی‌پی‌اس می‌توانید انجام دهید این است که موقعیت دقیق خودرو را بدانید.

دزدگیرهای سیم‌کارت خور نیز زمانی کاربرد دارند که خبری از اینترنت نیست. شما می‌توانید خودرو را تا برد یک کیلومتر و در برخی مدل‌ها در برد بیشتر از کار بیندازید، موتور را خاموش کنید و اتصالات برق درون خودرو را به‌دلخواه خودتان قطع کنید. به‌هرحال دزدگیرهای خودرو نیز مزایا و معایبی دارند و یکی از آن ها مربوط به ازکارانداختن توسط سارقین است. سارقین می‌توانند با ابزارهای الکترونیکی به‌راحتی خودروی شما را از کار بیندازند. اگر دسته کلید و در کنار آن ریموت شما نیز گم شده و در دست یک سارق باشد، پس بهتر است به فکر یک ردیاب باشید.

دزدگیر خودرو گران‌قیمت یا ارزان‌قیمت؟

سؤالی که مدام تکرار شده و ذهن مشتری را در این بازار پر از مدل‌ها، برندها، ورژن‌های مختلف از یک دزدگیر درگیر می‌کند این است دزدگیر خودرو گران‌قیمت یا ارزان‌قیمت؟ من دزدگیر ارزان بخرم یا گران؟ دزدگیرهای دارای نمایشگر واقعاً به درد من می‌خورند؟ آیا فروشنده در مورد کیفیت یک مارک خاص درست می‌گوید یا صرفاً قصد فروش محصول خود را دارد؟

آیا می‌توانم دزدگیر را خودم نصب کنم؟ ابتدا به این سؤال پاسخ می‌دهیم. قطعاً خیر! این که شما خودتان دزدگیر را نصب کنید که کاملاً اشتباه است، سیم‌کشی و نصب دزدگیر خود یک مسئله مهم در زمان ازکارانداختن آن توسط سارق است. جعبه آلارم دزدگیر و همین‌طور برق اضطراری دوکلمه کلیدی مهم در مورد این محصول امنیتی است. سؤال بعدی: آیا لازم است که برای خرید دزدگیرهای گران‌قیمت هزینه کنیم و بالای دو میلیون تومان صرف خرید یک دزدگیر کنیم؟ این تماماً بستگی به انتخاب شما و بودجه‌تان دارد. دزدگیرهای گران‌قیمت‌تر می‌توانند عملکرد کلی و همین‌طور وضعیت خودرو را روی نمایشگر نشان دهند. می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایل تمامی بخش‌های خودرو را چک کرده و از قابلیت جی‌پی‌اس نیز به همین طریق استفاده فرمایید.

 

دزدگیر خودرو گران‌قیمت یا ارزان‌قیمت؟

 

مرکز خرید آنلاین و بورس دزدگیر ماشین در تهران

یک فروشگاه اینترنتی با محوریت دزدگیر خودرو و لوزام جانبی آن بر خلاف فروشگاه فیزیکی به شما اجازه می‌دهد که محصولات را به طور دقیق با یکدیگر مقایسه، بررسی و سپس پس از اطمینان از قیمت و کیفیت و خدمات پس از فروش خرید انجام دهید. فروشگاه اینترنتی اینصب در حال حاضر یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی دزدگیر ماشین محسوب می‌شود. حال به بررسی قیمت مدل مشهور استیل میت می‌پردازیم.

دزدگیر خودرو استیل میت مدل 888E

یکی از دزدگیرهای رده‌بالا دزدگیر خودرو استیل میت مدل 888E می‌باشد. این دزدگیر قابلیت باز شدن درب‌های خودرو در هنگام نزدیک شدن به آن ها، ریموت تصویری، امکان شارژ باتری و آنتن با برد و دسی‌بل بالا را دارد. درصورتی‌که درب خودرو و یا صندوق در هنگام حرکت و یا قفل خودرو باز باشد، در نمایشگر اخطاری با همین پیغام نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید حتی برق خودرو را نیز زمانی که در دست سارق است قطع کنید. آژیر این مدل بسیار قوی است و به‌محض نزدیک شدن سارق و واردکردن ضربه‌ای کوچک به هر بخش از خودرو دزدگیر به صورت کاملاً هوشمند به کار می‌افتد. امکان قطع کردن آژیر در این دزدگیرها نیز تقریباً نزدیک به صفر است.

توضیحات جامع قیمت دزدگیر خودرو ایرانی

دزدگیرهای برندهایی مانند: Huatai، Steelmate و spy یا همان استیلاک روی تمامی مدل‌های خودرو نصب می‌شود. در این مورد نیز لازم نیست به دنبال مدل خاصی بگردید. در کل باید بدانید که اگر فروشنده‌ای بسته به مدل خودروی شما، قصد فروش یک دزدگیر را دارد. کمی بیشتر به این مسئله توجه کنید؛ زیرا بیشتر آن ها روی تمامی ماشین‌های ایرانی، چینی و … نصب خواهند شد. گاهی ریموت کنترل برخی دزدگیرها نیز حس لوکس و باکیفیت بودن را به شما منتقل می‌کند؛ می‌توانید از این ترفند نیز استفاده کنید.

دزدگیرهای سیم‌کارت خور یا موبایلی، مدل‌های ساده تماماً یک وظیفه دارند و آن هم حفظ امنیت درون خودروها و جلوگیری از سرقت ماشین است. دزدگیرهای میان‌رده نیز معمولاً موردتوجه مشتریان هستند. آن ها قیمتی ایده‌آل دارند و ممکن است تمامی امکانات دزدگیرهای فوق پیشرفته را نداشته باشند. اما احتمالاً برای رنج وسیعی از مشتریان گزینه‌ای عالی باشند. سنسور حساسیت دزدگیر ماشین نیز باید امکان تنظیم داشته باشد. گاه‌وبی‌گاه ممکن است دزدگیر شما شروع به سروصدا کند و این یک خبر بد و نشانی از بی‌کیفیت بودن دزدگیر نیست. بلکه ممکن است سنسور حساسیت به‌درستی تنظیم نشده باشد.

سخن آخر

نخستین مسئله در مورد یک مرکز خرید بزرگ و معتبر دزدگیر ماشین این است که تمامی توضیحات، موارد مهم و تصاویر جامعی از هر مدل دزدگیر را در اختیارتان قرار دهد و سپس بتوانید با مشاوره آنلاین خرید را نهایی کنید. اگر در مورد آن اطلاعی ندارید بهتر است که تنظیمش را به دست یک تکنسین نصب دزدگیر بسپارید. در نهایت اگر هنوز به جواب سؤال دزدگیر ایده‌آل برای من کدام است نرسیده‌اید. یک موضوع مهم و اساسی را به یاد داشته باشید که هر چه سنسورهای استفاده شده، محدوده تشخیص و برد کنترل دزدگیر بیشتر باشد. می‌توان بیش‌ازپیش به آن اعتماد کرد.

 

سفارش آنلاین دزدگیر ماشین

 

به‌هرحال قطع شدن و نقص فنی در یک دزدگیر به منزله پایان کار و مرگ حتمی است. سعی کنید حداقل هم که شده دزدگیرهای مانیتور دار خریداری نمایید تا اگر خودرو در دید شما نیست و به هر دلیلی از وضعیت آن ساعت‌ها بی‌خبر هستید، بتوانید مسائل امنیتی را به صورت لحظه‌ای چک کنید. سیستم ضدسرقت نیز یک قابلیت مهم در دزدگیرهای امروزی است که مربوط به بخش ای‌سی‌یو می‌باشد. درصورتی‌که خودرو باز شده، تمامی موارد انجام شده و سارق بسیار حرفه‌ای عمل کند، اما تا وقتی که قفل ECU باز نشده باشد، به‌هیچ‌عنوان ماشین حرکت نمی‌کند. بعلاوه این که دزدگیرهای باکیفیت در مقابل شوک‌های غیرعادی مقاوم هستند و اگر سارق اتومبیل شما قصد ازکارانداختن آن با روش‌های معمول را داشته باشد این اتفاق نخواهد افتاد. به هر حال با توضیحات جامع قیمت دزدگیر خودرو که در اختیارتان گذاشتیم باز هم انتخاب نهایی بر عهده خود شماست.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟