ضبط و باند ماشین دست دوم به هیچ عنوان نخر! | اینصب
x
X

دلایل نخریدن ضبط و باند دست دوم برای ماشین

برخی از افراد به دلیل صرف هزینه کمتر،به خرید دست دوم جنس مورد نظر می پردازند و ترجیح می دهند جنسی دست دوم از بهترین برند را خریداری کنند.

به طور مثال فرض کنید قصد خرید ضبط و باند ماشین را دارید و نمی خواهید هزینه بسیار زیادی نسبت به آن پرداخت کنید و با توجه به بودجه ی مورد نظر یا باید ضبط و باندی نو از برندی نسبتا معروف خریداری کنید و یا ضبط و باند ماشین دست دوم از دیوار، شیپور و ….!!!

کدام را ترجیح می دهید؟ ضبط و باند نو یا دست دوم ؟

ضبط و باند ماشین دست دوم

دلایل نخریدن ضبط و باند دست دوم برای ماشین

ضبط و باند از جمله وسایل های جانبی  و تزئینی پر فروش برای خودرو محسوب می شوند که بیشتر صاحبان خودرو به خرید آن توجه می کنند.

اگر برای خرید ضبط و باند نیاز به مشاوره دارید که دست دوم بخرید یا نو بهتر است با ما همراه باشید تا با دلیل شما را جهت نخریدن ضبط دست دوم قانع کنیم.

ضبط ها در انواع و برند های مختلف در بازار موجود می باشند که از معروف ترین آن ها می توان پایونیر، کنوود، سونی، استیلاک و … را معرفی کرد.

خیلی از افراد ترجیح می دهند که به جای خرید ضبطی نو با قیمتی مناسب از برندی نسبتا معروف، ضبطی دست دوم از برندی معروف خریداری کنند که این تفکر و انتخاب کاملا اشتباه است به دلایل زیر :

  1. سایت هایی از قبیل دیوار، شیپور و …اکثر سایت هایی که اجناس دست دوم می فروشند نسبت به خرید شما هیچ مسئولیتی ندارند.
  2. دستگاه های دست دوم به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به شما فروخته نمی شوند.
  3. مهلت تست تمامی اجناس دست دوم حداکثر تا دو هفته می باشد.
  4. در خرید محصول دست دوم شما با فرد در ارتباط هستید نه یک مجموعه و یا شرکت !

برای خرید ضبط دست دوم شما باید به سایت هایی از قبیل دیوار، شیپور و … مراجعه کنید که هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرید شما را بر عهده نمی گیرند و محصول دست دومی که خریداری می کنید حداکثر تا دو هفته مهلت تست دارد.

ضعف دستگاه هایی از قبیل ضبط و باند خودرو، بر اساس کارکرد زیاد مشخص می شود و شاید در دو هفته مهلت تست شما متوجه مشکل سیستم صوتی ماشین نشوید و اگر بعد از دو هفته سیستم دچار مشکلی شود شما نمی توانید محصول را بازگردانید و برای رفع مشکل و تعمیر آن باید هزینه های بسیاری را پرداخت کنید زیرا محصول دست دوم شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمی باشد و شما از شرکت و یا مجموعه ای محصول را خریداری نکرده اید تا مسئولیتی در برابر محصول خریداری شده را بر عهده بگیرد.

جایگزین خرید ضبط و باند نو به جای دست دوم

تا اینجای مقاله متوجه مشکلات خرید ضبط و باند دست دوم شدید. حال در ادامه می خواهیم بهترین و ارزان ترین ضبط های نو از برند های معروف را به شما عزیزان معرفی کنیم. از ضبط های ارزان به همراه تمامی قابلیت ها، می توان به ضبط ماشین برند استیلاک اشاره کرد.

ضبط های برند استیلاک دارای انواع پنل جدا و پنل ثابت در بازار موجود می باشند که به دلیل امکانات بسیار و قیمت ارزان امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

از قابلیت های ضبط ماشین استیلاک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دارای آی سی بزرگ مدل 7388
  • هیت سینک بزرگ
  • دارای قابلیت بلوتوث
  • انواع پورت های USB ، AUX و کارت خوان
  • قابلیت ارتباط صوتی
  • توان خروجی حداکثر 60 وات
  • صفحه نمایش هفت رنگ

شما می توانید با پرداخت هزینه ی بسیار کم، ضبطی نو به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه و خریداری کنید. ضبط های استیلاک دارای 3 مدل شامل موارد زیر می باشد :

  • ضبط استیلاک پنل ثابت تک USB
  • پنل ثابت به همراه 2 پورت USB
  • پخش خودرو پنل جدا

ضبط های پنل جدا نسبت به سایر مدل های دیگر دارای قیمت بالاتری می باشند زیرا شما می توانید ضبط های پنل جدا را هنگام خارج شدن از خودرو با خود بیرون ببرید و از سرقت ضبط خودرو جلوگیری کنید. شما می توانید ضبط های استیلاک را برای تمامی خودروها استفاده کنید.

جایگزین باند نو به جای دست دوم

از باند ماشین ارزان و نو می توان به باند های برند استیل میت اشاره کرد. این محصول پرفروش نیز از بهترین گزینه ها برای سیستم صوتی ماشین می باشد. از معروف ترین باند های استیل میت می توان به باند های خربزه ای استیل میت اشاره کرد.

ضبط و باند ماشین دست دوم

ضبط و باند کارکرده نخر

با خرید محصول نو به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش شما دیگرا نگران خرابی محصول نیستید و می دانید به محض خرابی و یا ایجاد مشکلی برای سیستم می توانید از خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید.

اگر برای خرید ضبط و باند ماشین نیاز به مشاوره و راهنمایی رایگان دارید می توانید با کارشناسان مجموعه ی اینصب در تماس باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟