معرفی ضبط‌­های محبوب در باز­ار | معرفی ضبط‌ ­های محبوب در باز­ار | اینصب
x
X

معرفی ضبط‌­های محبوب در باز­ار

ضبط‌ ­های محبوب در باز­ار و شناخت ویژگی­‌های آن­ها، مهم است؟ به این دلیل که یکی از بهترین روش­‌ها برای انتخاب و خرید یک ضبط ماشین مناسب، انتخاب از بین ضبط­ های محبوب در بازار و توجه به دلایل محبوبیت آن‌­ها و نظرات مشتریان قبل از خودتان است. حالا اگر به فکر خرید یک ضبط ماشین کاربردی و با­کیفیت هستید، به این مقاله خوش آمدید.

امروز با موضوع داغ معرفی ضبط­­ های محبوب در بازار، در خدمت شما هستیم. قبل از آن چند مورد را بررسی می­کنیم، ابتدا، باید ببینیم محبوب ترین‌­های بازار لوازم جانبی خودرو، چه ویژگی­‌هایی دارند. سپس به سراغ پرفروش ­ترین‌­های بازار ضبط و پخش خودرو خواهیم رفت. در نهایت، تعدادی از محبوب­ ترین ضبط­­ های بازار را به شما معرفی می­‌کنم. همچنین تلاش می­‌کنم، سوالات پرتکرار شما از مشاورین اینصب، درباره ضبط ماشین را در خلال این مقاله پاسخ بدهم.

ضبط های محبوب دربازار چه ویژگی­‌هایی دارند؟

قبل از اینکه به سراغ ضبط های محبوب برویم باید ببینیم بهترین ضبط های بازار چه ویژگی­ه‌ایی دارند. با این روش سریع‌تر و راحت تر، محبوب ترین­‌های بازار را پیدا می­‌کنید. از طرفی گاهی در حین خرید، ویژگی­‌های ضبط مورد نظر را از کاتالوگ و دفترچه راهنما چک می­‌کنید اما ممکن است دقیقا ندانید که این ویژگی‌­ها به چه دردی می­‌خورند. در ادامه، مهمترین ویژگی‌­هایی که یک ضبط ماشین با کیفیت یا به عبارتی ضبط های محبوب در بازار باید داشته باشند را باهم می­‌بینیم.

کیفیت صدای خروجی: خب مشخص است که مهم­ترین ویژگی یک ضبط ماشین برای قرار گرفتن در لیست ضبط های محبوب در بازار قدرت صدای خروجی است. اگر دفترچه راهنمای ضبط ماشین را چک می­‌کنید، مراقب باشید که این عدد بالای 50 وات باشد.

آی سی بزرگ: این ویژگی تضمین می‌­کند که کیفیت صدای این ضبط، به نسبت ضبط­‌های ماشین آی سی کوچک، بهتر است.

پورت­های لازم: ضبط های محبوب در بازار، خروجی­‌های مختلف USB، AUX را دارند. همچنین این ضبط ها قابلیت محبوب و مهم بلوتوث را هم دارند. اگر به ارتقاء ضبط ماشین و بطور مثال استفاده از آمپلی فایر ‌علاقه دارید، خروجی­های RC را هم بررسی کنید.

ویژگی پنل جدا یا پنل ثابت: این یکی کاملا سلیقه‌­ای است. ضبط ماشین پنل جدا امنیت بیشتری دارد و به شما این امکان را می‌­دهد که در هنگام خروج از ماشین پنل ضبط را همراهتان ببرید.

هیت سینگ بزرگ: این مشخصه سبب افزایش طول­ عمر ضبط است.

قیمت مناسب: در نهایت، برای قرارگرفتن در لیست ضبط­‌های محبوب در بازار، قیمت مقرون به صرفه هم ملاک مهمی است.

 5 مورد ضبط های محبوب در بازار و معرفی آن­ها

حالا با توجه به همه­‌ی ویژگی­‌هایی که اشاره کردم، یک لیست کوچک از ضبط های پرطرفدار و محبوب بازار را هم آماده کردم. این لیست می­‌تواند به خوبی در انتخاب یک ضبط ماشین باکیفیت، به شما کمک کند.

ضبط های معروف استیلاک

ضبط خودرو استیلاک مدل 5255

باکیفیت و مناسب قیمت، تعریف کوتاه این ضبط محبوب استیلاک است. دارای صفحه نمایش زیبای رنگی است و از جمله ضبط­های ماشین پنل ثابت این برند است. چرا این مدل از ضبط­ های محبوب در بازار است؟ این ضبط همه­ی ویژگی­هایی که تا اینجا گفتیم مثل قابلیت بلوتوث، پورت­های آ یو ایکس و یو اس بی و میکرواس دی را دارد. همچنین این ضبط دارای میکروفون است و به شما این امکان را می­دهد که وقتی تلفن شما به بلوتوث ضبط متصل است، پاسخگوی تماس­های تلفنی باشید.

ضبط خودرو استیلاک مدل 7257

اگر شما از علاقه‌مندان ضبط­‌های ماشین پنل جدا هستید، این ضبط یک انتخاب بی‌­نظیر برای شما­ست. از مهم ترین ویژگی­‌هایی که این ضبط ماشین را در لیست ضبط های محبوب در بازار قرار می­‌دهد، باید به هیت سینگ بزرگ، 4خروجی RC وآی سی بزرگ، اشاره کرد. قدرت صدای بی­نظیر 60 واتی این ضبط، تجربه صدایی به یادماندنی را به شما می‌­دهد. ضبط خودرو استیلاک مدل 7258 صفحه نمایش رنگی دارد و همه­‌ی ویژگی‌­های مهم مانند طراحی زیبا و منحصربه فرد را دارد. این ضبط محبوب و پرفروش قابلیت پشتیبانی از ios واندروید را هم دارد.

ضبط خودرو استیلاک مدل 7258

هنوز به دنبال مدل­‌های بیشتری از ضبط های محبوب در بازار هستید؟ پس نگاهی به مشخصات این ضبط ماشین پرفروش و با­کیفیت بی­اندازید. تقریبا هیچ امکاناتی نیست که در این مدل پیدا نکنید. با همه‌­ی این­ها، برای خریداری این مدل هزینه­‌ی بسیار مقرون به صرفه­‌ای را می­‌پردازید. قبل از هرچیز این ضبط قابلیت جداشدن پنل را دارد. صفحه رنگی بسیار زیبا و قدرت صدای بی نظیر60 وات از مهم ترین ویژگی­‌های این ضبط است. همه­‌ی خروجی­‌های لازم را دارد، به علاوه هیت­سینگ بزرگ، خروجیRC وآی سی بزرگ را هم دارد. استیلاک در ساخت این ضبط ماشین حسابی هنرنمایی کرده و یک محصول زیبا، با­کیفیت و منحصربه فرد را روانه بازار ضبط و پخش خودرو کرده‌­است. با اطمینان باید گفت که این مدل ضبط استیلاک، هرگز شما را از خرید پشیمان نخواهد کرد.

ضبط خودرو زنونیک مدل 509

ضبط‌ ­های محبوب در باز­ار

همانطور که حتما می‌­دانید استیلاک یکی از محبوب ­ترین و پر­فروش­ ترین ضبط­ های موجود در بازار لوازم جانبی خودرو است و این محبوبیت دلیلی جز کیفیت بالا ندارد. اما اگر علاقه دارید لیست ضبط های محبوب در بازار شما متنوع ­تر باشد، می­‌توانید سری هم به این دو محصول زنونیک بزنید. 509یک ضبط پرفروش و باکیفیت با لیست متنوعی از امکانات است، اما امکان جدا کردن پنل این ضبط را ندارید. کارتخوان، بلوتوث،AUX، USB، پورت­های این ضبط هستند. این ضبط با یک قدرت صدای 60واتی با کیفیت، لذت گوش کردن در حین رانندگی را برای شما صدچندان خواهد­کرد. اگر به این مدل ضبط علاقه دارید اما امکان جدا شدن پنل ضبط برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد می­ کنم یکی از مدل­های استیلاک را انتخاب کنید یا ضبط ماشین زنونیک مدل 7257 را امتحان کنید.

ضبط خودرو زنونیک مدل 508

یکی دیگر از ضبط­ های محبوب در بازار و مدل پیشنهادی ما برای تکمیل لیست ضبط­ های محبوب در بازار، این ضبط از تولیدات پرطرفدار زنونیک است. قیمت مناسب، کیفیت خوب، کارایی بالا و طراحی زیبا از ویژگی‌های ضبط ماشین زنوتیک مدل 508 است. اگر با بودجه کم به دنبال یک ضبط ماشین مناسب هستید، می­توانید این ضبط ماشین را امتحان کنید. امکان جداکردن پنل این ضبط را ندارید. اما بیشتر قابلیت­‌هایی که تا اینجا بیان کردیم را در این مدل زنونیک دارید از جمله قدرت صدای 60واتی و با­کیفیت، خروجی­‌های بلوتوث، USB، کارت­خوان و AUX، همچنین این ضبط از سیستم عامل­های اندروید ویندوز فون و بلک ­بری هم پشتیبانی می‌­کند.

این لیست کوتاهی بود از ضبط­ های محبوب بازار که می‌تواند به خوبی شما را برای انتخاب و خرید یک ضبط ماشین خوب راهنمایی کند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟