خرید حرفه ای ترین ضبط ماشین فلش خور ارزان | اینصب
x
X

حرفه ای ترین ضبط ماشین فلش خور ارزان

اگر به دنبال خرید ضبط ماشین و یا در فکر تعویض سیستم پخش ماشین فعلی خود هستید، این مقاله برای شما مناسب است. قیمت و امکانات ضبط ماشین در بازار، از تنوع زیادی برخوردار است. اما من در این مقاله قصد دارم حرفه ای ترین ضبط ماشین فلش خور ارزان را برای شما معرفی کنم. یعنی همه ی ویژگی هایی که شما در خرید یک ضبط ماشین به دنبال اون هستید.

حرفه ای ترین ضبط ماشین فلش خور ارزان

حرفه ای ترین ضبط ماشین فلش خور ارزان

برند استیلاک با وجود قیمت مناسب ضبط های ماشین در بازار، از کامل ترین سیستم های پخش خودرو است. ضبط های ماشین استیلاک در دو نوع پنل جدا و پنل ثابت در بازار موجود هستند. ضبط های پنل جدا، این امکان را به شما می دهند که هنگام خروج از ماشین، پنل ضبط را جدا کرده و از ماشین خارج کنید. نوع دوم، ضبط های پنل ثابت هستند که خب امکان جدا کردن و خروج پنل را ندارند. ضبط های پنل ثابت قیمت مناسب تری دارند. و به هرحال طرفداران خاص خود را نیز دارند. ضبط های پنل جدا قیمت و امنیت به نسبت بالاتری دارند و بطور کلی خرید ضبط ماشین پنل جدا بیشتر توصیه می شود.

ضبط ماشین پنل جدا تک پورت است و امکان استفاده هم زمان از فلش مموری و شارژر موبایل را ندارد. در عوض بعضی از ضبط های ماشین پنل ثابت استیلاک دو پورت هستند و شما امکان استفاده ی هم زمان شارژ موبایل و فلش را دارید. به علاوه ضبط های ماشین استیلاک همه امکانات یک ضبط حرفه ای و کامل خودرو را دارا هستند.

جدیدترین ضبط ماشین فلش خور قیمت مناسب

ضبط های برند استیلاک چندتا ویژگی خیلی عالی دارند، که هر خریداری را به انتخاب خود وسوسه می کند. یکی از ویژگی های خوب پخش استیلاک وجود آی سی بزرگ است. آی سی بزرگ یک ویژگی بسیار مهم و لازم در انتخاب ضبط خودرو می باشد. IC بزرگ به شما کیفیت بهتری از صدا را به علت پردازش بهتر صدا می دهد. همچنین ضبط های برند استیلاک دارای هیت سینک بزرگ می باشند.هیت سینک بزرگ طول عمر ضبط خودرو را افزایش می دهد.

یکی از ویژگی هایی که همیشه در خرید ضبط ماشین به دنبال آن هستیم، قابلیت بلوتوث است. بلوتوث به ما این اجازه را می دهد که با گوشی موبایل، به ضبط ماشین وصل شده و موزیک و فایل های صوتی مورد علاقه خود را پخش کنیم. بلوتوث ، امکان مکالمه در حین پخش فایل صوتی با مخاطب گوشی همراه، را به شما می دهد.

به علاوه ضبط ماشین استیلاک از هر دو سیستم عامل iOS و اندروید پشتیبانی می کند. از پورت های ورودی ضبط استیلاک می توان به پورت های AUX  و USB نیز اشاره کرد. با کابل AUX به سیستم پخش خودرو متصل شوید و فایل های مورد علاقه خود را پخش کنید و با پورت USB علاوه بر شارژ گوشی موبایل، از فلش مموری دلخواه استفاده کنید. برخی از مدل های استیلاک دارای دو پورت USB هستند. در این صورت با خیال راحت و بطور هم زمان از فلش و شارژر موبایل استفاده کنید.

توان خروجی 60 واتی ضبط های خودرو برند استیلاک و صفحه نمایش هفت رنگ قابل تنظیم این برند را فراموش نکنید. خب، دیگه چی میخواید؟  برند استیلاک همه این امکانات را با قیمت باورنکردنی و مناسب به همراه گارانتی طولانی و خدمات پس از فروش بسیار خوب به شما ارائه می دهد. به همین علت است که ما برند استیلاک را برای انتخاب حرفه ای ترین ضبط خودرو فلش خور ارزان پیشنهاد می دهیم. همه ما دوست داریم با قیمت مناسب تر امکانات کامل تری را دریافت کنیم. بدنیست،همین جا، چند مدل از ضبط های ماشین استیلاک را برای سهولت انتخاب شما معرفی کنم.

  • ضبط ماشین مدل استیلاک مدل 7285

از مدل های پنل جدای استیلاک می توان این مورد را نام برد. قابلیت بلوثوت دارد و از پورت های AUX، USB و  SD پشتیبانی می کند. دارای هیت سینک بزرگ و آی سی بزرگ از نوع 7388 می باشد. همین ویژگی سبب کیفیت صدای عالی این پخش خودرو شده. 4 خروجید RCA  و امکان اتصال به آمپلی فایر را نیز داراست.

  • ضبط ماشین استیلاک مدل 8255

قیمت مناسب و امکان اتصال به پورت های AUX، USB و  Micro SD را دارد. قابلیت بلوتوث و صفحه نمایش هفت رنگ قابل تنظیم دارد. و یکی از مدل های مناسب علاقمندان پخش خودرو پنل ثابت است. از قابلیت های خوب دیگر این مدل میکروفون و امکان ارتباط صوتی در هنگام اتصال به بلوتوث می باشد. اگر به همین امکانات با ویژگی پنل قابل جدا شدن علاقمند هستید، مدل 7257 مناسب شما است.

  • ضبط ماشین استیلاک مدل  U3255

جزو مدل های پنل ثابت و بسیار قیمت مناسب استیلاک است. قابلیت بلوتوث و پورت های AUX و Micro SD  را داراست. از 2 پورت USB پشتیبانی می کند. 4 خروجی RCA برای اتصال یه آمپلی فایر دارد و یکی از گزینه های مناسب برای کسانی است که به دنبال حرفه ای ترین ضبط ماشین فلش خور ارزان هستند.

  • ضبط ماشین استیلاک مدل U3257

این مدل ضبط خودرو استیلاک دارای دو پورت USB است. و امکان استفاده همزمان شارژر موبایل و فلش مموری را دارد. یک سیستم پخش خودرو بسیار با کیفیت و قیمت مناسب است که قابلیت بلوتوث و پورت های AUX و Micro-SD  را دارد. این مدل استیلاک از جمله ضبط های پنل ثابت است. از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می کند. دارای میکروفون و ارتباط صوتی در زمان اتصال به بلوتوث می باشد. اگر به دنبال امکانات مشابه این ضبط هستید اما قابلیت پنل جدا بودن برای شما مهم است پیشنهاد میکنم پخش خودرو استیلاک مدل 7257 را انتخاب کنید. هر دو مدل دارای آی سی و هیت سینک بزرگ هستند و 4 خروجی RCA  دارند.

حرفه ای ترین ضبط ماشین فلش خور ارزان

شما می توانید این لیست را با مدل های دیگر ضبط خودرو استیلاک ادامه بدهید. من در این جا به چند نمونه خوب از مدل های استیلاک اشاره کردم. برای اطلاع از سایر مدل های ضبط ماشین استیلاک و انتخاب حرفه ای ترین ضبط ماشین فلش خور ارزان به فروشگاه اینصب سر بزنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟