بررسی مناسب ترین ضبط ماشین برای اسنپی ها | اینصب
x
X

مناسب ترین ضبط ماشین برای اسنپی ها

امروز قراره بریم سراغ راننده های عزیز اسنپ و با چند پیشنهاد عالی و معرفی مناسب ترین ضبط ماشین برای اسنپ این عزیزان را راهنمایی کنیم. وقتی رانندگی شغل شماست داشتن یک ضبط ماشین با کیفیت برای شما از واجبات است. رانندگی در گرما و سرما یا مسیرهای طولانی و ترافیک و شلوغی شهرهای بزرگ حقیقتا خسته کننده و دشوار است. خستگی و کلافگی باعث می شوند که بی حوصله و پر خطر رانندگی کنید. تمرکز خودتون رو روی مسیر از دست بدهید و از همه مهمتر از شغل خودتون لذت نبرید. این در حالی است که داشتن یک ضبط ماشین با کیفیت و یک پلی لیست متنوع و جذاب به کل فضای کاری شما را تغییر خواهد داد.

ضبط ماشین برای اسنپ باید ویژگی های خاصی داشته باشد که در این مقاله به آن می پردازیم. در پایان این مقاله به ضرورت داشتن یک ضبط ماشین با کیفیت پی می برید و با مناسب ترین ضبط برای اسنپی ها آشنا می شوید. بهترین برند های پخش خودرو را خواهید شناخت و می توانید مثل یک متخصص مناسب ترین آن را انتخاب کنید و بخرید. همینطور هم اگر در پایان این مقاله هنوز سوالی برای شما باقی مانده بود می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم.

خرید بهترین ضبط ماشین برای اسنپ

خب این نکته خیلی مهمی است که یک ضبط ماشین حرفه ای و باکیفیت و البته قیمت مناسب  را پیدا کنید، مثل مدل های ضبط استیلاک. ضبط های بی کیفیت همیشه یک دردسری دارند، قطع و وصل می شوند، خراب می شوند یا با یک صدای غیر واضح و خش دار حسابی کلافتون می کنند. وقتی سرگرم سروکله زدن با ضبط بی کیفیت هستید، احتمال اینکه تمرکزتان را از دست بدهید و دچار حادثه شوید کم نیست. علاوه بر این ها نکاتی هست که در خرید ضبط ماشین برای اسنپ لازم است که به آن ها دقت کنید. به تعداد پورت های ورودی دقت کنید.

پورت USB برای اتصال فلش به ضبط خودرو است، AUX برای اتصال تلفن همراه به پخش کننده است. کارتخوان هم مناسب اتصال کارت حافظه است و کاربرد کمتری دارد. نکته بعدی توان خروجی صداست، برای انتخاب یک ضبط ماشین خوب برای اسنپ دقت کنید توان خروجی شما حتما عددی بین 50 تا 60 وات باشد. قابلیت بلوتوث به شما این امکان را می دهد که تلفن همراه خود را بدون نیاز به کابل و راحت به ضبط ماشین وصل کنید و یک ویژگی خوب ضبط ماشین برای اسنپ است. در آخر قابلیت جدا شدن پنل ضبط را هم در نظر بگیرید.

خب به غیر از این ویژگی ها نکته بعدی بودجه ای است که می خواهید هزینه کنید و مثل همیشه توصیه می کنیم کیفیت را فدای قیمت نکنید. ضبط های بی کیفیت ارزان تر هستند اما به قول معروف شما را زیاد توی خرج می اندازند. حالا بریم و 4 تا از مناسب ترین ضبط ماشین برای اسنپ رو با هم ببینیم.

استیلاک مناسب ترین ضبط ها برای اسنپ

  • ضبط ماشین استیلاک مدل 3255U

یکی دیگر از محصولات عالی استیلاک و مناسب ضبط ماشین برای اسنپ این ضبط از مدل های پنل ثابت است که با وجود کیفیت بالا مقرون به صرفه است و برای همه خودرو ها مناسب است. دارای صفحه نمایش رنگی و ال سی دی هفت رنگ است. همه قابلیت های مهم مثل 2 پورت AUX پورت USB و پورت MICRO SD را دارد. با هر دو سیستم عامل اندروید و IOS سازگاری دارد. امکان برقراری تماس صوتی را وقتی به بلوتوث متصل هستید به شما می دهد. شما هم زمان می توانید از یک پورت USB برای شارژ گوشی و از یک پورت USB برای اتصال فلش استفاده کنید که این قابلیت برای اسنپی ها بسیار کاربردی است. هیت سینک بزرگ، آی سی بزرگ و RCA دارد. اگر به دنبال بهترین ضبط ماشین برای اسنپ هستید از خرید این مدل پشیمان نخواهید شد.

  • ضبط ماشین استیلاک مدل 5260

این مدل ضبط ماشین برای اسنپ حسابی مناسب است. استیلاک یک برند خیلی خوب است و شما با خیال راحت می توانید ساعت ها و سال ها از آن استفاده کنید. کیفیت صدای فوق العاده ای دارد و همه ی امکانات یک ضبط خوب را به شما می دهد. از نوع ضبط های ماشین پنل ثابت است که پورت های بلوتوث، USB، AUX،کارت خوان، هیت سینگ بزرگ که سبب طول عمر ضبط شما می شود. صفحه نمایش رنگی، کنترل طرح پایونیر و از همه مهمتر قیمت مناسب و مقرون به صرفه این ضبط ماشین را برای اسنپی ها مناسب می کند. حالا اگر به  امکانات و کیفیت این مدل ضبط استیلاک علاقه دارید. اما ضبط های پنل جدا را ترجیح می دهید نگران نباشید ضبط استیلاک مدل 7258 دقیقا چیزی است که شما می خواهید.

  • ضبط ماشین استیلاک مدل 7258

یک ضبط ماشین عالی برای اسنپ بخصوص علاقمندان ضبط های پنل جدا، با قدرت صدای بی نظیر 60واتی. همانطور که گفتیم این مدل هم همه امکانات ضبط استیلاک 5260 را دارد و یک ضبط شناخته شده و پرطرفدار است. بخاطر اینکه مناسب همه ی مدل های ماشین هست و کیفیت خیلی خوبی دارد این ضبط را هم به راننده های عزیز اسنپ پیشنهاد می کنیم. همچنین این ضبط قابلیت ارتباط صوتی دارد و وقتی بلوتوث گوشی شما به ضبط وصل باشد امکان پاسخ گویی به تماس ها را به شما می دهد. هیت سینگ بزرگ، آی سی بزرگ که برای کیفیت صدای ضبط است و 4 خروجی RCA هم دارد.

ضبط ماشین برای اسنپ

  • ضبط ماشین زنوتیک مدل 509

خب حالا برای اینکه لیست متنوع تری داشته باشیم به معرفی یک ضبط ماشین برای اسنپ از زنوتیک بپردازیم. این ضبط خودرو هم از مدل های باکیفیت با قیمت مناسب است. قدرت صدای با کیفیت 60 واتی دارد. پورت های USB و AUX را دارد همچنین با سیستم عامل های اندروید و ios سازگار است. البته قبل از خرید باید از سایز پخش کننده مناسب خودرو خودتان مطمئن شوید و بعد اقدام به خرید کنید. این ضبط هم از مدل های پنل ثابت است و در صورتی که برای شما قابلیت جدا شدن پنل ضبط مهم است می توانید از مدل های دیگر زنوتیک یا مدل های بسیار خوب استیلاک انتخاب کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟