بهترین ضبط برای کادر اسنپ و تپسی
x
X

بهترین ضبط برای کادر اسنپ و تپسی

داشتن یک ضبط ماشین خوب رانندگی را از یک شغل سخت و طاقت فرسا تبدیل به فعالیتی مفرح و لذت بخش می کند. باور نمی کنید؟ تاثیرات شگفت انگیز موسیقی بر انسان در حین رانندگی را بخوانید. تا شما هم به اهمیت داشتن یک ضبط ماشین خوب پی ببرید. حالا چطور از بین این همه مدل ضبط در بازار لوازم جانبی خودرو بهترین ضبط برای کار در اسنپ و تبسی رو پیدا کنیم؟ هر شغلی ویژگی ها و نیازمندی های خاص خودش را دارد، بهترین راه پیدا کردن ضبط ماشین مناسب برای اسنپ و تپسی هم پیدا کردن این ویژگی هاست. اجازه بدهید با چند مثال دقیق تر توضیح بدهم.

بهترین ضبط برای کادر اسنپ و تپسی

مثلا راننده تاکسی های اینترنتی مدام با گوشی سر و کار دارند. پس یک راننده شاغل در اسنپ یا تپسی احتیاج دارد هزمان که به موزیک گوش می کند بتواند گوشی موبایلش را هم شارژ کند. این راننده ها ساعت های زیادی را در تاکسی هستند. پس بهتر است امکان پاسخ دادن به تماس های تلفنی را هم بدون استفاده از گوشی موبایل داشته باشند. راننده ها ساعت های زیادی به ضبط ماشین احتیاج دارند. پس ضبط مناسب برای اسنپ و تپسی باید کیفیت خوبی داشته باشد تا دردسرهای تعمیر و خرابی های پی در پی را نداشته باشد. راننده های اسنپ و تپسی باید بتوانند از طریق بلوتوث هم به موزیک های دلخواهشان گوش بدهند.

با توجه کردن به نیازهای راننده های تاکسی های اینترنتی و کلا راننده ها، پیدا کردن ضبط برای اسنپ و تپسی کار دشواری نیست. حالا ما هم بر اساس همه ی این ویژگی های شغل رانندگی و نیازهای آن و بررسی ضبط های ماشین موجود در بازار پیشنهادهایی داریم که می توانند در انتخاب و خرید ضبط برای اسنپ و تپسی حسابی به شما کمک کنند.

انتخاب ضبط مناسب برای اسنپ و تپسی

برای انتخاب بهترین ضبط ماشین برای اسنپ و تپسی بهترین برند ضبط ماشین موجود را پیدا کنید. سپس نگاهی به مشخصات آن ها و آیتم هایی که باید در ضبط وجود داشته باشد بی اندازید. سپس سراغ یک فروشگاه معتبر بروید، ضبط مورد نظر را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر خریداری کنید و به کمک یک نصاب حرفه ای راه بی اندازید و با خیال راحت لذت موزیک های موردعلاقه تان در حین رانندگی را ببرید.

ضبط ماشین برای اسنپ و تپسی به چه آیتم هایی احتیاج دارد؟ این آیتم ها را بررسی کنید. ضبط برای اسنپ و تپسی به ورودی USB و قابلیت بلوتوث احتیاج دارد. با این قابلیت امکان اتصال به موبایل و گوش دادن به موسیقی و همچنین امکان پاسخ گویی به تماس تلفنی را خواهید داشت. پشتیبانی از AUX را هم چک کنید. پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف اندروید و ios، قدرت صدای خروجی 50 تا 60 وات، ضبط فلش خور، آی سی بزرگ که کیفیت صدای بهتری نسبت به آی سی کوچک دارد را هم فراموش نکنید. از طرفی شما باید از بین ضبط های پنل ثابت یا پنل جدا یکی را انتخاب کنید. البته این یکی از ویژگی کاملا سلیقه ای برای انتخاب ضبط ماشین برای اسنپ و تپسی است.

با بررسی این موارد برای خرید ضبط برای اسنپ و تپسی به راحتی می توانید بهترین ضبط را انتخاب کنید. جزء همه این ها هنوز دو نکته خیلی مهم باقی مانده که باید بررسی کنید. قیمت مناسب به نسبت امکانات با بودجه ای که شما دارید و انتخاب یک برند معتبر قدیمی با کیفیت و مشتری مدار. بر طبق تجربه در این مورد هم پیشنهاد ما یک برند معتبر و خوش سابقه مثل برند استیلاک است.

ضبط برای اسنپ و تپسی به پیشنهاد اینصب

چند مدل ضبط ماشین مناسب برای تاکسی

خب برای انتخاب ضبط ماشین برای اسنپ و تپسی پیشنهاد کردیم که سراغ برندهای خوبی مثل استیلاک و زنوتیک بروید. بطور مثال ضبط ماشین استیلاک مدل 7258 می تواند انتخاب خوبی به عنوان ضبط برای اسنپ و تپسی باشد. چراکه این مدل ضبط ماشین مناسب همه ی مدل های ماشین ایرانی و خارجی است. قابلیت های بلوتوث، پورت های USB، AUX و SD را دارد. اگر به ضبط پنل جدا برای اسنپ و تپسی علاقه دارید این مدل انتخاب مناسبی برای شماست. همچنین باید بدانید که این ضبط دارای صفحه نمایش رنگی و آی سی بزرگ است و امکان ارتباط تماس صوتی را هم به شما می دهد.

از دیگر مشخصه های پخش کننده های استیلاک می توان به هیت سینگ بزرگ که موجب افزایش طول عمر ضبط می شود و خروجی های RC برای اتصال به آمپلی فایر اشاره کرد.گارانتی و خدمات پس از فروش عالی استیلاک هم که دیگر نیازی به گفتن ندارد.

اگر به یکی از مدل های پنل ثابت ضبط برای اسنپ و تبسی علاقه دارید. باید مدل 5258 از برند استیلاک را به شما پیشنهاد کرد. یک ضبط خیلی با کیفیت و مقرون به صرفه که همه ی امکانات یک ضبط ماشین دلخواه را داراست. قابلیت بلوتوث، قابلیت پشتیبانی از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS، پورت USB برای اتصال فلش، پورت AUX برای اتصال تلفن همراه و پورت SD را دارد.

پیشنهادات بیشتر برای انتخاب ضبط برای اسنپ

اگر در انتخاب ضبط برای اسنپ و تپسی به دنبال مدل های بیشتر و پیشنهادات متنوع تری هستید؟ می توانید به یکی از مدل های ضبط ماشین مناسب برای اسنپ و تپسی از برند زنوتیک مثل مدل 510 یا ضبط ماشین زنوتیک مدل 509 و یا 508 هم سر بزنید. که از جمله ضبط های ماشین با کیفیت و خوش قیمت بازار هستند. همچنین برای تنوع بیشتر به چند مدل دیگر ضبط ماشین برای اسنپ و تپسی از تولیدات متنوع و با کیفیت استیلاک مثل 3255U  هم سر بزنید. خوشبختانه این مدل های ضبط برای اسنپ و تپسی به قدری کامل و با کیفیت هستند که هر سلیقه ای را به راحتی راضی می کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟