مزایای استفاده از سیستم حضور و غیاب تحت وب چیست؟ | اینصب
x
X

مزایای استفاده از سیستم حضور و غیاب تحت وب چیست؟

سیستم حضور و غیاب تحت وب

سیستم حضور و غیاب تحت وب از ابزار هایی است که با پیشرفت تکنولوژی رشد چشم گیری داشته است. بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران دستگاه حضور و غیاب را برای کسب و کار خود ضروری دانسته و از کارآمدی این دستگاه نهایت استفاده را برده اند.

وقت این رسیده است که اگر دستگاه حضور و غیاب ندارید، سازمان تان را بهینه کنید و در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهید. ضرورت تهیه سیستم حضورو غیاب تحت وب به قدری زیاد است که فراگیر شده و اکثر سازمان ها از این ابزار کاربردی استفاده می کنند.

سیستم حضور و غیاب تحت وب

بررسی مزیت های سیستم حضور و غیاب تحت وب

گفتن از مزایای سیستم حضور و غیاب تحت وب کار راحتی است زیرا مزایای زیادی دارد. اما تا وقتی که مدیری از این دستگاه برای مجموعه خود استفاده نکند متوجه راحتی آن نمی شود . بهتر است نگاهی به گذشته بیاندازید که در ساعات کارکرد پرسنل چه دردسرهایی را متحمل می شدید.

استفاده از ورد و اکسل یا نوشتن به صورت دستی بر روی دفاتر روزنشان دهنده ساعات کاری کارمندان و کارگران بوده است. در روش های قدیمی امکان تقلب وجود داشته و حتی ، امکان دستکاری فایل های ورد و اکسل ممکن بوده است که هیچ مجموعه ای دلش نمی خواهد سرش کلاه برود.

تمامی سازمان ها دوست دارند در کمال صداقت با همدیگر کار کنند. ولی در این میان اتفاقاتی می افتد که پرسنل مجبور به ترک محل کار زودتر از ساعت کاری یا آمدن به محل کار دیرتر از ساعت کاری می شوند. که خب دوست دارند از زیرش در بروند و ساعت کاری را آنطور که دلخواه خودشان است ثبت کنند. در ادامه مزیت های سیستم حضور و غیاب تحت وب را با یکدیگر بررسی می کنیم:

ثبت دقیق ورود و خروج پرسنل

با استفاده از سیستم حضور و غیاب تحت وب زمان ورود و خروج پرسنل به طور دقیق ثبت می شود. ثبت دقیق تردد پرسنل باعث می شود انگیزه کارکنان برای سر وقت رسیدن بیشتر شود. کارکنان بدانند که با ده دقیقه دیر رسیدن هم تاخیر می خورند و از حقوقشان کسر می شود، نهایت سعی خود را می کنند که سر وقت در محل کار حاضر باشند و اینگونه بهره وری بیشتری برای سازمان بوجود می آید.

محاسبه دقیق و راحت اضافه کار و کسر کار

توجه داشته باشید که با استفاده از سیستم حضور و غیاب تحت وب، ساعات کاری دقیق محاسبه می شود. آسودگی خاطر برای کارمندان هم در این شرایط زیاد می شود زیرا اگر پرسنل بیست دقیقه هم دیرتر محل کار را ترک کنند آن زمان برای آنها اضافه کاری حساب می شود.

همچنین اگر تاخیر داشته باشند همان طور که اضافه کار محاسبه می شود، تاخیر هم مورد بررسی قرار می گیرد و باعث کسر حقوق می شود.

داشتن نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد

با خرید سیستم حضور و غیاب تحت وب علاوه بر داشتن نرم افزار حضور و غیاب، نرم افزار رایگان دیگری در اختیار شما قرار می گیرد. با استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل خود خواهید داشت.

سیستم حضور و غیاب تحت وب

کاهش خطای انسانی با سیستم حضور و غیاب تحت وب

استفاده از سیستم حضور و غیاب تحت وب، باعث می شود روش های سنتی و ثبت دفتری را کنار بگذارید. در گذشته درصد خطای انسانی در ثبت تردد زیاد بوده است اما در حال حاضر با این دستگاه حضور و غیاب خطای انسانی دیگر معنا ندارد و همه چیز به درستی و دقت کامل ثبت می شود.

معرفی بهترین سیستم حضور و غیاب تحت وب

دستگاه کنترل تردد، دستگاهی با حساسیت بالا می باشد که نمی توان هر برندی که در بازار موجود است را استفاده کرد.

قبل از هر چیزی برای خرید آن محصول باید تحقیقات لازم را انجام داد. در این مقاله قصد ما معرفی بهترین دستگاه حضور و غیاب می باشد. برند فراتکنو یکی از قدیمی ترین و پیشگام ترین ها در عرصه سیستم حضور و غیاب می باشد.

دستگاه های فراتکنو انواع مختلفی دارد شما با توجه به نوع کسب و کارتان و تعداد پرسنل تان می توانید نوع دستگاه را انتخاب کنید.

دستگاه های کنترل تردد به طور کلی و در مجموع با 4 روش مورد بررسی قرار می گیرد: کنترل از طریق تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت RFID و رمز، دستگاهی که از هر 4 روش پشتیبانی کند قیمت بالا تری دارد. قیمت دستگاه ها با توجه به نوع پشتیبانی و امکاناتی که در اختیار می گذارد متفاوت است.

فرض کنید شما یک کارگاه صنعتی دارید که در آن اثر انگشت پرسنل تان مدام از بین می رود دستگاه پیشنهادی برای شما قاعدتا باید ثبت از طریق چهره و یا کارتی باشد.

در دستگاه های کارتی و رمزی امکان تقلب همچنان وجود دارد چون کارمندان می توانند رمزشان را به یکدیگر بدهند و بجای هم ساعت بزنند. کارت های RFID هم امنیت بالایی ندارند اگر از این دستگاه ها استفاده می کنید که کارتی هستند توصیه می کنیم عکس پرسنل را بر روی این کارت ها چاپ کنید.

خرید بهترین سیستم کنترل تردد

برای خرید بهترین سیستم کنترل تردد سایت فروشگاهی اینصب را به شما پیشنهاد می دهیم . مجموعه اینصب از کارشناسانی متخصص و متعهد تشکیل شده است. دستگاه های فراتکنو مورد تایید کارشناسان اینصب می باشد و محصولات گارانتی طولانی مدتی دارند. می توانید از خدمات پس از فروش مجموعه استفاده بهینه ای داشته باشید . همچنین اگر سوالی برایتان باقی مانده است بهتر است با مجموعه در تماس باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟