سیستم امنیتی هوشمند | خرید سیستم امنیتی هوشمند |
x
X

سیستم امنیتی هوشمند

سیستم امنیتی هوشمند امروزه در خانه ها و مغازه ها باعث شده تا سرقت از این اماکن کاهش یابد.با نصب سیستم های امنیتی و حفاظتی شما می توانید هر لحظه از اتفاقات مکان و محل مورد نظر خود با خبر شوید.

خیلی از افراد هنگام دور شدن از منازل و یا مغازه خود دچار اضطراب و نگرانی می شوند و ترس دزدیده شدن اموال و اجناس گران قیمت خود را دارند که با نصب سیستم های امنیتی تمامی این نگرانی ها بر طرف می شود.

سیستم ها حفاظتی و امنیتی دارای انواع مختلفی می باشند و هر کدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

استفاده از این سیستم ها با توجه به سرقت های بسیار از الزامات می باشد تا تمامی اموال و اماکن مورد نظر شما در امان باشند.

انواع سیستم امنیتی هوشمند

از انواع این سیستم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

دوربین مدار بسته

در این دستگاه تصاویر از یک مدار بسته و یا (Closed Circuit) به دستگاه ضبط یا نمایشگر ارسال می شود و شما می توانید تمام اتفاقات داخل مغازه خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

از این سیستم بیشتر در فروشگاه ها و مغازه ها استفاده می کنند تا از سرقت و اتفاقات غیر عادی برخی از سارقان که به عنوان مشتری وارد مغازه و یا فروشگاه می شوند با خبر شوند.

 

سیستم امنیتی هوشمند

دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن یکی از بهترین سیستم های حفاظتی در برابر سرقت می باشد.از این دستگاه هم در خانه و منازل ها و هم در فروشگاه ها استفاده می کنند.

دزدگیر های اماکن دارای انواع سنسور های مختلفی می باشند که هر کدام دارای عملکرد متفاوت هستند.

تفاوت دوربین مداربسته با دزدگیر اماکن چیست؟

تفاوت دزدگیر اماکن با دوربین مداربسته در نشان دادن تصاویر به صورت آنلاین می باشد.در دوربین مداربسته شما قادر به دیدن تصاویر به صورت آنلاین هستید ولی در دزدگیر اماکن شما تصاویری مشاهده نمی کنید و اگر اتفاقی در محل مورد نظر شما رخ دهد با به صدا در آمدن آژیر شما از اتفاقات مطلع خواهید شد.

انواع سنسور های دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن دارای انواع سنسور ها شامل سنسور حرکتی،سنسور دود،سنسور مگنت،سنسور ضربه و … می باشد.هر کدام از این سنسور ها دارای عملکرد متفاوتی هستند که در ادامه به توضیح عملکرد هر کدام از ایمن سنسور ها می پردازیم.

سنسور حرکتی

چشمی یا سنسور حرکتی یکی از پرکاربردترین سنسور ها می باشد.این سنسور کوچکترین حرکت غیر مجاز را تشخیص می دهد و با فرستادن سیگنال به دزدگیر اماکن،آژیر به صدا در می آید.

سنسور ضربه

سنسور ضربه به  این گونه عمل می کند که کوچکترین ضربه را تشخیص می دهد و با فرستادن سیگنال به دزدگیر اماکن باعث به صدا در امدن آژیر می شود.

این سنسور را بیشتر بر روی درب و یا دیوار ها نصب می کنند تا از وارد کردن ضربه بر دیوار و یا درب و خرابی آن جلوگیری کنند.از این سنسور بیشتر در دامداری ها و در انبار ها استفاده می کنند.زیرا در دامداری ها و یا بعضی از انبار ها سارقان با خراب کردن دیوار سرقت را انجام می دهند.

سنسور مگنت

این سنسور بیشتر در لای کمد ها،پنجره ها و درها استفاده می شود.عملکرد این سنسور ها به این گونه می باشد که با باز شدن لای در و یا پنجره ها دو تا مگنت مغناطیسی از هم فاصله می گیرند و به دزدگیر اماکن سیگنال می فرستتند و آژیر به صدا در می آید.

سنسور دود

این سنسور بیشتر در ساختمان ها و مراکز اداری،تجاری استفاده می شود.سنسور دود برای ساختمان ها نقش نگهبان را دارد و شما را در هنگام نشتی گاز و یا عواملی مشابه این اتفاقات را با خبر می سازد.

خیلی از ساختمان ها در گذشته به دلیل وجود نشتی گاز خسارت دیده اند و به خیلی از افراد خسارت های مالی و جانی فراوانی وارد شده است.امروزه استفاده از این سنسور در ساختمان ها افزایش یافته است.

 

سیستم امنیتی هوشمند

خرید سیستم های امنیتی هوشمند

اگر تا الان به نصب سیستم های امنیتی و حفاظتی برای خانه و مغازه ی خود اقدام نکرده اید بهتر است هر چه زودتر به نصب این سیستم ها اقدام کنید تا خانه و یا مغازه ی خود را در برابر سرقت ایمن کنید و از سرقت جلوگیری کنید.

برای خرید انواع سیستم های امنیتی می توانید وارد فروشگاه سیستم های نظارتی اینصب شوید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان اینصب تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟