رزرو ویلا در ایران | 10 مکان زیبا و بهشتی برای رزرو ویلا در ایران | اینصب
x
X

10مکان زیبا و بهشتی برای رزرو ویلا در ایران

نوروز تو راهه و برای یک تعطیلات خوب، باید از همین حالا شروع به برنامه ریزی کنید. شما ترجیح می دهید تعطیلات سال نو را در خانه بمانید و از خلوتی شهر لذت ببرید؟ یا علاقمند به سفر هستید؟ فرقی نمی کند. کارهایی هست که باید قبل از تعطیلات انجام بدهید. در این مقاله من سعی دارم برای گروه دوم و علاقمندان به سفر در تعطیلات نوروز، 10 مکان زیبا و بهشتی برای رزرو ویلا در ایران را معرفی کنم.

انتخاب 10 مکان زیبا در ایران اصلا کار ساده ای نیست. سرتا سر ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب با مکان های زیبا و مناظر بهشتی و آب و هوای عالی فصل بهار، پر از انتخاب های بی نظیر برای یک سفر به یادماندنی هستند. اما رزرو ویلا در ایران برای تعطیلات نوروز کاری است که نباید به هفته های آخر موکول کنید. چرا که احتمال پر بودن ویلاها و از دست دادن مکان های مورد علاقه تان بسیار زیاد است.

برای یک تعطیلات خوب به غیر از انتخاب یک مکان زیبا و رزرو به موقع ویلا، حتما از سلامت فنی ماشین برای شروع سفر، مطمئن شوید. توصیه های هرسال پلیس برای تعطیلات نوروز، در مورد خلوتی شهرها و سوء استفاده سارقان برای سرقت منازل را که فراموش نکرده اید؟ در این مورد هم داشتن دزدگیر اماکن در خانه، کلید یک سفر خاطره انگیر و با خیال راحت است.

10 مکان برای رزرو ویلا در ایران

ویلا یک اقامتگاه کوتاه مدت است که معمولا در خارج از شهرها و جاهای خوش منظره قرار دارد. ویلاها اکثرا دارای فضای باز، باغ، حیاط و استخر هستند. اگر به سفر های دسته جمعی علاقه دارید و تعداد شما در سفر زیاد است، اجاره ویلا هزینه های سفر شما را پایین می آورد. به شما این امکان را می دهد که ساعت های بیشتری در کنار همسفرانتان باشید و از کنار هم بودن بیشتر لذت ببرید. ویلاها تنوع قیمتی زیادی دارند و به شما آزادی عمل بیشتری در ساعات رفت و آمد، تعداد نفرات و ایجاد سرو صدا می دهند. شاید تصور کنید امنیت اقامت در هتل بیشتر است. برای این مورد هم نگران نباشید. اگر از ویلاهای خارج از شهر استفاده می کنید، در صورت امکان ویلاهای دارای دوربین و دزدگیر اماکن را انتخاب کنید تا خیالتان از امنیت راحت باشد.

نگران رزرو ویلا هم نباشید، این روزها سایت های معتبر زیادی هستند که می توانید برای رزرو و اجاره بصورت انلاین از آن ها استفاده کنید. با هم 10 مکان زیبا و بهشتی برای رزرو ویلا در ایران را ببینیم.

  • ماسال

رزرو ویلا در ماسال

بهشت کوچکی بر ارتفاعات تالش. اگر به دنبال یک مقصد خیال انگیز هستید، ماسال مقصد مناسب شماست. روستاهای ییلاقی سوئه چاله، اریدول و اولسبلانگاه، که تجربه زندگی در میان ابرها است. از طرفی طبیعت بی نظیر و بکر آن یک انتخاب بی نظیر برای تعطیلات نوروز است. در ماسال خبری از ویلاهای لوکس شهری نیست اما تجربه جذاب زندگی در ویلاهای زیبای محلی ماسال و طبیعت بکر آن را از دست ندهید.

  • دریاسر

دشت دریاسر برای رزرو ویلا

ارتفاعات جنوبی تنکابن در استان مازندران، یک مقصد زیبا و بهشتی دیگربرای رزرو ویلا در ایران است. دشتی در محاصره چهار کوه که در آن همزمان که از مناظر زیبا و سرسبز جنگلی لذت می برید، مناظر برفی ارتفاعات الموت را هم دارید. یکی از مناطق جذاب برای سفر بخصوص در فصل زیبای بهار است.

  • نوشهر

نوشهر برای رزرو ویلا

تجربه زندگی در شهرهای بندری در همه جای دنیا یک تجربه متفاوت و به یادماندنی است. مناظر رویایی و زیبای بندر نوشهر را از دست ندهید. نوشهر به مناطق ییلاقی چشمه ها، آبشارها، روستاهای سیاحتی، جنگل و کوه نزدیک است. تالاب راز آلود ارواح، دریاچه اویدر، جنگل و پارک سیسنگان دیوچشمه و تعداد زیادی از جاذبه های کم نظیر دیگر در نزدیکی نوشهر قرار دارند. نوشهر یک مقصد عالی برای گردشگری و گذران تعطیلات با هر سلیقه ای است.

  • رشت

رشت برای رزرو ویلا

جاذبه های رشت متفاوت از سایر شهر های شمال است. پرسه زدن در محله های قدیمی و فضاهای شهری بی نظیر و زیبا مانند ساغریسازان، گلسار، منظریه، پیاده راه معروف میدان شهرداری، سبزه میدان و …تجربه یک سفر متفاوت را برای شما می سازند.

اگر علاقه دارید علاوه بر مناظر زیبای شمال ایران از فضاهای شهری تاریخی و مدرن هم لذت ببرید رشت برای سلیقه شما  یک مقصد مناسب است. بازار قدیمی و خاطره انگیز رشت، معاشرت با مردم، زندگی شبانه و پرشور شهر رشت و غذا …!

شهر رشت معروف به شهر غذای ایران است. در سفر به رشت رستوران ها، کافه ها و غذاهای خوشمزه سنتی را از دست ندهید.

  • کیش

کیش برای رزرو ویلا

کیش یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری ایران است. که دارای هتل های متعددی است. اما همانطور که گفتیم رزرو ویلا لطف دیگری دارد و البته هزینه های سفر شمارا تا حدود زیادی کاهش می دهد. سکوت و آرامش کنار دریای جنوب، بازارهای مختلف، تفریحات آبی و نزدیکی به جزایر زیبای جنوب از ویژگی های خوب سفر به کیش است. در کیش همه جور ویلایی از لوکس تا عادی برای اجاره پیدا می کنید.

  • کردان

کردان برای رزرو ویلا

کردان به ویلاهای لوکس معروف است. این مکان شهری زیبا و دیدنی در 20 کیلومتری کرج با جاذبه های گردشگری زیاد است. یک ویژگی خوب کردان نزدیکی به تهران و کرج است. اگر از ساکنین این دو شهر هستید اما حوصله ترافیک و شلوغی جاده های نوروزی را ندارید، کردان یک مقصد عالی برای طبیعت گردی و گردشگری است. ویلاهای لوکس با تمام امکانات ، رودخانه، مناظر بکر طبیعی، باغات و مناطق زیبای گردشگری کردان را از دست ندهید.

  • فشم

فشم برای رزرو ویلا

در اطراف تهران، یکی از مناطق جذاب برای سفر و رزرو ویلاهای زیبا در ایران فشم است. علاوه بر تعطیلات نوروز، یک مقصد عالی برای تعطیلات آخر هفته است. اوشان، فشم و میگون طبیعت زیبا، باغات، آب و هوای عالی، نزدیکی به پیست اسکی دیزین، در بندسر و شمشک از ویژگی های باغشهر فشم است. از بهار تا آخر تابستان بهترین زمان سفر به فشم است.

  • سرعین

سرعین برای رزرو ویلا

شهرت سرعین بیشتر بخاطر چشمه های آب گرم این شهر است. سرعین در 25 کیلومتری استان اردبیل است. مجتمع های آب درمانی سرعین مقصد بسیار زیبا و جذاب با خواص درمانی برای بسیاری از مسافرین است. رزرو ویلا برای اقامت و لذت بردن از مناظر زیبای سرعین بخصوص در بهار را از دست ندهید.

  • بندر خمیر

بندر خمیر برای رزرو ویلا

در حاشیه سواحل خلیج فارس و در غرب بندر عباس و 110 کیلومتری شرق بندر لنگه است. جاذبه های عجیب و زیبای بندر خمیر مناظر زیبای جنگل حرا، بزرگترین جنگل دریایی جهان، جزایر مرجانی، گرمونو، چیروو و خمرود، جزیره عجیب وارمی و منطقه زیبا و خوش آب و هوای کهورستان است. یک مکان زیبا و بهشتی دیگر برای رزرو ویلا در ایران!

  • افجه

افجه برای رزرو ویلا

روستای افجه با مناظر کارت پستالی در نزدیکی لواسان است. یک مقصد بی نظیر با زیبایی های باور نکردنی. خود افجه بیشتر دارای اقامتگاه های محلی است. اما در فاصله بسیار کم لواسان است که با ویلاهای بسیار شیک و لوکس همه ی امکانات تفریحی را در اختیار شما قرار می دهد. شما برای گذران تعطیلات در افجه از رزرو ویلا در هر دو منطقه می توانید استفاده کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟