ردیاب خودرو برای جک چی بخریم؟ | اینصب
x
X

ردیاب خودرو برای جک چی بخریم؟

از ردیاب خودرو برای جک چه می‌دانید؟ آیا این وسیله به خوبی می‌تواند مانع از سرقت خودروی جک شود؟ برای دریافت پاسخ این سوال‌ها به شما توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مقاله از اینصب با ما همراه باشید.

خودروهای شاسی بلند چینی در بازار ایران طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. یکی از بهترین و محبوب‌ترین خودروهای چینی موجود در بازار ایران نیز جک است. خودروهای جک ظاهر بسیار زیبایی دارند و به واسطه کارایی بالا به یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های بازار تبدیل شده‌اند. متاسفانه خودروهای چینی مانند خودروهای داخلی در بخش امنیت ضعیف هستند و سارق به راحتی می‌تواند آن‌ها را به سرقت ببرد. به همین دلیل مالکان باید به فکر یک ابزار کاربردی برای جلوگیری از سرقت خودروی جک خود باشند. دزدگیر معمولی، قفل پدال، قفل فرمان و .. دیگر کارایی چندانی در برابر دزدها ندارند. چرا که سارقان به خوبی راه‌های از کار انداختن آن را بلد شده‌اند. اما چاره چیست؟ تا انتهای این مطلب همراه باشید تا بهترین راه را به شما معرفی کنیم.

ردیاب خودرو برای جک

مزایای  نصب ردیاب خودرو برای جک

به عنوان مالک یک خودروی جک حتما دغدغه دزدیده شدن آن، فکر و ذکر شما را به خود مشغول کرده است. ردیاب یکی از کاربردی‌ترین وسایل در جلوگیری از سرقت خودرو به شمار می‌رود.  با ورود این وسیله به بخش امنیت خودرو، به طرز چشمگیری باعث بالا رفتن ایمنی خودروها شده است. ردیاب وسیله‌ای است که به کمک آن شما می‌توانید، هر لحظه و هر ثانیه از موقعیت خودروی جک خود آگاه شوید. در کنار موقعیت یابی، ویژگی‌های کاربردی ردیاب سبب شده تا از آن به عنوان بهترین وسیله برای جلوگیری از سرقت خودروی جک یاد شود. مهم‌ترین مزایای ردیاب خودرو برای جک عبارتند از:

  1. با نصب ردیاب خودرو برای جک شما می‌توانید هر لحظه و ثانیه از موقعیت مکانی خودروی خود مطلع شوید. این ویژگی ردیاب حتی بعد از سرقت خودرو نیز بسیار به درد بخور است. با علم به موقعیت مکانی خودروی به سرقت رفته شما می‌توانید به راحتی آن را پیدا کنید.
  2. امکان دریافت گزارش‌ دقیق از مسافت‌های پیموده شده توسط خودرو وجود دارد. این مورد کمک می‌کند تا سرویس‌های دوره‌ای خودرو به موقع انجام شود و طول عمر خودروی جک افزایش پیدا کند.
  3. این امکان برای مالک وجود دارد که فرمان خاموش شدن خودرو را از راه دور به وسیله پیامک یا از طریق نرم‌افزار ردیاب صادر کند. به این ترتیب با نصب ردیاب برای خودروی جک حتی اگر سارق موفق به سرقت خودروی جک شما شود، به راحتی و از راه دور می‌توانید آن را خاموش کنید.
  4. امکان تعیین محدوده مجاز حرکتی و سرعتی برای خودروی جک با استفاده از ردیاب وجود دارد.
  5. در صورت باز شدن درب خودرو ردیاب برای شما هشدار ارسال می‌کند.
  6. در صورتی که موتور خودروی شما بدون مجوز روشن شود، ردیاب این موضوع را به سرعت به شما اعلام می‌کند.
  7. برخی از ردیاب‌ها به شما امکان شنود داخل کابین را می‌دهند. به این ترتیب اگر سارقی موفق به دزدیدن خودروی شما شود با شنود صداهای داخل کابین می‌توان از برنامه بعدی سارق برای خودروی جک به سرقت رفته مطلع شد.

بهترین ردیاب خودرو برای جک

در بازار ردیاب‌های بسیار زیادی وجود دارد که بیشتر آن‌ها قابلیت نصب بر روی تمامی خودروها از جمله جک را دارند. از بهترین ردیاب‌های خودروی موجود در بازار برای خودروی جک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

وایزر مدل M8 بهترین ردیاب خودرو برای جک

یکی از بهترین‌ ردیاب‌های موجود در بازار ایران، ردیاب آهنربایی وایزر مدل M8 است. این ردیاب از نوع آهنربایی است و برای نصب نیازی به دستکاری سیستم برقی خودروی جک وجود ندارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. باتری این محصول ظرفیت 6000 میلی‌آمپر دارد، به واسطه این باتری قدرتمند وایزر مدل M8 توانایی نگه‌داری شارژ بین 25 تا 35 روز را دارد.
  2. این محصول به شما قابلیت شنود صدا به صورت آنلاین را می‌دهد.
  3. اپلیکیشن فارسی اندروید، ios و تحت وب دارد. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است و شما با هر سطحی از تحصیلات می‌توانید با آن کار کنید.
  4. این محصول در برابر آب کاملا مقاوم است. به این ترتیب شما می‌توانید این محصول را در خارج از خودرو نیز نصب کنید.
  5. دقت ردیابی این محصول در حد بسیار بالایی است.
  6. نصب این محصول بدون سیم است و در نتیجه هیچ گونه آسیبی به گارانتی خودروی شما وارد نخواهد کرد.

ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06 Pro

ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06 Pro

استیلاک یک نام کاملا آشنا در زمینه تولید لوازم جانبی خودرو است. ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06 Pro یکی از بهترین ردیاب‌های موجود در بازار برای خودروی جک به شمار می‌رود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. این محصول از سنسورهای مختلف مانند سنسور لادری و .. پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب به محض باز شدن درب خودرو، ردیاب شما را از موضوع آگاه می‌کند.
  2. این ردیاب از نوع سیمی است و انرژی مورد نیازش را از برق و باتری خودرو دریافت می‌کند. به این ترتیب نگرانی بابت تمام شدن شارژ باتری این ردیاب وجود ندارد.
  3. این ردیاب دارای کلید اضطراری یا SOS است. با فشار دادن این کلید، ردیاب با پلیس یا شماره‌ای که از قبل برای ردیاب تعریف کرده‌اید، تماس می‌گیرد و اطلاع می‌دهد که شما در معرض خطر هستید.
  4. امکان شنود صدای داخل کابین با این ردیاب وجود دارد.
  5. دقت ردیابی این ردیاب فوق‌العاده بالا است.

از دیگر ردیاب‌های موجود می‌توان به ردیاب خودرو استیلاک مدل ST30، ردیاب خودرو وایزر مدل F100_R، ردیاب خودرو نورون مدل S350 و ردیاب خودرو وایزر F150 اشاره کرد.

مهم‌ترین نکات در هنگام خرید ردیاب برای خودروی جک

در بالا با برخی از بهترین ردیاب خودرو برای جک موجود در بازار آشنا شدید. در بازار هزاران ردیاب وجود دارد که همین موضوع در هنگام خرید شما را دچار سردرگمی خواهد کرد. برای اینکه در این بازار دچار سردرگمی نشوید و یک محصول خوب خریداری کنید، باید با نکات مهم در هنگام خرید ردیاب آشنا باشید. مهم‌ترین نکات در هنگام خرید ردیاب خودرو برای جک عبارتند از:

  1. به برند تولید کننده ردیاب دقت کنید. معمولا برندهای خوشنام محصولات باکیفیت‌تری تولید می‌کنند.
  2. گارانتی و پشتیبانی قوی ردیاب مسئله‌ای است که بسیاری از افراد نسبت به آن کم توجهی می‌کنند. اما باید بدانید که گارانتی برای یک ردیاب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر خودروی شما به سرقت برود و دسترسی شما به ردیاب قطع شده باشد، این پشتیبانی ردیاب می‌تواند به شما کمک کند.
  3. نصب ردیاب باید ساده و بدون دردسر باشد تا هم هزینه‌های نصب کاهش پیدا کند و هم اینکه مشکلی برای سیستم برق خودرو به وجود نیاید.
  4. دقت ردیاب مهم‌ترین مسئله در هنگام خرید ردیاب خودرو برای جک است. معمولا ردیاب‌های باکیفیت و حرفه‌ای دقت ردیابی معادل ۱۶۵- دی بی ام (dBm) دارند.
  5. به قابلیت‌های مختلف ردیاب مانند امکان خاموش کردن خودرو از راه دور، امکان ارسال هشدارهای مختلف و غیره توجه کنید.
  6. وزن ردیاب باید مناسب باشد به خصوص اگر ردیاب شما از نوع آهنربایی است. ردیاب‌های آهنربایی اگر وزن بالایی داشته باشند، ممکن است بر اثر تکان شدید از خودرو جدا شوند.
  7. ردیاب باید امکانات مختلفی مانند تعیین محدوده مجاز حرکتی، تعیین حداکثر سرعت مجاز و .. را داشته باشند.
  8. نرم‌افزار یا رابط کاربری ردیاب خودرو برای جک باید کاملا ساده باشد تا هر شخصی بتواند با آن کار کند. معمولا ردیاب‌هایی که نرم‌افزار فارسی دارند، گزینه بهتری برای خرید هستند.

انواع ردیاب برای خودروی جک

از جمله مهم‌ترین انواع ردیاب‌های خودرویی که شما می‌توانید برای جک استفاده کنید، عبارتند از:

ردیاب آهنربایی

یکی از پرطرفدارترین ردیاب‌های موجود در بازار ردیاب آهنربایی است. این ردیاب‌ها یک آهنربای بسیار قوی دارند که به کاربر این امکان را می‌دهد آن را هر جایی از خودرو که تمایل دارند، نصب کند. ردیاب آهنربایی نصب ساده‌و بدون نیاز به سیم‌کشی دارد. تنها کاری که شما برای نصب باید انجام دهید، پیدا کردن یک جای مناسب و دور از چشم سارق است.

ردیاب برای خودروی جک از نوع دیاگی

یکی دیگر از انواع ردیاب برای خودروی جک، ردیاب دیاگی است. این نوع از ردیاب بر روی پورت دیاگ خودرو نصب می‌شود. ردیاب‌های دیاگی سایز بسیار کوچکی دارند و به دلیل همین ابعاد کوچک کار سارق برای پیدا کردن آن سخت خواهد بود.

ردیاب فندکی برای جک

این ردیاب‌ها نیز سایز کوچکی دارند و به‌ صورت مخفی بر روی خودروی جک نصب می‌شوند. این ردیاب‌ها قیمت و امکانات مناسبی دارند و به رابط فندکی خودرو هم وصل می‌شوند.

ردیاب برای خودروی جک از نوع سیمی

ردیاب‌های سیمی یکی از بهترین و مهم‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار هستند. این ردیاب‌ها به برق اصلی خودرو متصل می‌شوند و نیازی به شارژ کردن مداوم آن‌ها وجود ندارد.

سخن پایانی

در این مقاله به‌ طور کامل در خصوص ردیاب خودرو برای جک صحبت کردیم، همان‌طور که مشاهده کردید، بهترین ابزار برای محافظت خودروی جک، ردیاب است. ردیاب‌ها هم قبل و هم بعد از سرقت خودرو کارایی دارند. به همین دلیل می‌توان از آن‌ها به عنوان بهترین ابزار برای جلوگیری از سرقت خودروی جک یاد کرد. امکان خرید تمامی ردیاب‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، در فروشگاه اینترنتی اینصب وجود دارد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟