راهنمای خرید بهترین ردیاب خودرو برای تارا | اینصب
x
X

 راهنمای خرید بهترین ردیاب خودرو برای تارا

تارا عضو جدیدالورود خانواده ایران خودرو است. در همین مدت زمان کم که از معرفی این محصول گذشته است، تارا توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. ایران خودرو در ساخت این مدل از تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده است. متاسفانه هر اندازه که تکنولوژی به کار رفته شده در ساخت خودروها مدرن و به‌روز باشد، دزدگیرهای فابریک خودرو نمی‌توانند آنگونه که باید و شاید امنیت خودرو را فراهم کنند. تارا مانند بسیاری از تولیدهای داخل در برابر سرقت کاملا مقاوم نیست و شما باید به سراغ استفاده از تجهیزات افزایش دهنده امنیت خودرو بروید. ردیاب خودرو برای تارا یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش امنیت آن است. در این مقاله قصد داریم تا به‌ طور کامل در خصوص مزایای خرید ردیاب خودرو تارا صحبت و به شما بهترین ردیاب‌ها برای خرید را معرفی کنیم.

ردیاب خودرو برای تارا

ردیاب خودرو برای تارا

تارا یک خودروی به روز بوده که ظاهر و سیستم‌های داخلی آن بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی شده است. کابوس دزدیده شدن خودرو توسط سارق هیچ‌گاه قرار نیست مالکان خودرو را رها کند. مانند مالکان سایر خودروهای ایرانی و خارجی، دارندگان خودروی تارا نیز باید به شدت نگران دزدیده شدن خودروی خود باشند. چرا که امروزه سارقان بیش از حد حرفه‌ای هستند. قفل فرمان، قفل پدال، دزدگیر و .. همگی به راحتی توسط سارق از کار می‌افتند و نمی‌توانند آنگونه که باید و شاید از خودرو در برابر سرقت جلوگیری کنند.

خب با این وضعیت تکلیف چیست؟ در سال‌های اخیر وسیله‌ای به نام ردیاب خودرو در بازار سروصدای بسیار زیادی به پا کرده است. این ردیاب موقعیت مکانی خودرو را برای مالک ارسال می‌کند. به طرز شگفت انگیزی استفاده از این وسیله می‌تواند در کاهش میزان سرقت خودرو نقش داشته باشد. بر اساس تحقیقات انجام شده می‌توان ردیاب خودرو برای تارا را به عنوان بهترین ابزار افزایش امنیت خودرو اعلام کرد. می‌گویید نه؟ با ما همراه باشید تا مزایای نصب این وسیله بر روی خودرو را با هم بررسی کنیم.

انواع ردیاب خودرو برای تارا

از مهم‌ترین انواع ردیاب برای خودروی تارا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ردیاب خودرو برای تارا از نوع دیاگی

همان‌طور که مشخص است، این نوع از ردیاب به دیاگ یا همان پورت OBD خودرو متصل می‌شود. برای نصب این نوع از ردیاب‌ها نیازی به دستکاری سیستم برق خودرو و اضافه کردن سیم به آن وجود ندارد. چرا که برق مورد نیاز برای کار کردن ردیاب بعد از وصل کردن آن به دیاگ تامین می‌شود. این نوع از ردیاب‌ها سایز کوچکی دارند و شباهت بسیار زیاد آن‌ها به سایر قطعات خودرو سبب شده تا سارقان نتوانند به خوبی آن را تشخیص دهند. قیمت این نوع از ردیاب نسبت به سایر ردیاب‌های موجود در بازار کمتر است.

ردیاب‌های فندکی برای تارا:

به محض شنیدن نام ردیاب همه فکر می‌کنند که این وسیله باید در جایی دور از چشم سارقان نصب شده باشد تا سارق نتواند آن را پیدا و منهدم کند. ردیاب‌های فندکی کاملا جلوی چشم قرار دارند. اما به واسطه ظاهر معمولی‌ایی که دارند، توجه هیچکس از جمله سارقان را به خود جلب نمی‌کنند. ردیاب برای تارا از نوع فندکی شباهت بسیار زیادی به شارژرهای فندکی دارد و هیچکس به آن‌ها شک نخواهد کرد.

ردیاب خودرو برای تارا از نوع آهنربایی

این نوع از ردیاب‌ها نصب بسیار ساده‌ای دارند و شما می‌توانید بدون کمک یک نصاب آن را نصب کنید. برای نصب این نوع از ردیاب خودرو برای تارا تنها باید یک مکان فلزی دور از چشم سارق پیدا و ردیاب آهنربایی را به آنجا متصل کنید. ردیاب‌های آهنربایی دارای باتری داخلی هستند و به برق باتری خودروی شما هیچگونه نیازی ندارند. ردیاب‌های آهنربایی ضد آب، مقاوم در برابر ضربه و آهنرباهای خیلی قوی دارند تا بر اثر تکان‌های شدید از خودرو جدا نشوند. معمولا افرادی که این نوع از ردیاب را خریداری می‌کنند، ترجیح می‌دهند آن را زیر خودروی تارا نصب کنند.

ردیاب‌های سیمی

این نوع از ردیاب‌ها به سیستم برق‌کشی خودروی شما متصل می‌شوند و نیروی مورد نیاز خود را از برق خودرو می‌گیرند. معمولا ردیاب‌های سیمی نسبت به ردیاب‌های آهنربایی قیمت کمتری دارند.

مزایای نصب ردیاب بر روی خودروی تارا

استفاده از ردیاب در خودروی تارا مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. ردیاب به شما این امکان را می‌دهد تا هر ثانیه از موقعیت مکانی خودروی تارای خود مطلع شوید. اطلاع از موقعیت مکانی خودرو به شما این آرامش خاطر را می‌دهد که خودروی شما جایش امن است.
  2. ردیاب هم قبل و هم بعد از سرقت خودرو کارایی بسیار زیادی دارد. تصور کنید که سارق به هر روشی توانسته خودروی شما را به سرقت ببرد. اگر بر روی خودروی مسروقه ردیاب نصب شده باشد، به راحتی و می‌توانید آن را پیدا کنید.
  3. نصب ردیاب برای تارا به شما این اجازه را می‌دهد تا از راه دور خودروی خود را خاموش کنید.
  4. ردیاب‌ها این توانایی را دارند که هشدارهای مختلف مانند باز شدن درب خودرو، روشن شدن موتور، جابه‌جایی خودرو و .. را برای مالک ارسال کنند. به این ترتیب اگر سارقی بدون اجازه درب خودرو را باز کند، ردیاب به سرعت شما را از این موضوع آگاه می‌کند.
  5. ردیاب‌ها کلید اضطراری یا همان SOS دارند. با فشار دادن این کلید، ردیاب به‌ طور اتوماتیک با پلیس یا شماره‌ای که از قبل شما برای آن تعریف کرده‌اید، تماس می‌گیرد.
  6. ردیاب‌ تارا به مالکان این اجازه را می‌دهد تا برای خودروی خود محدوده مجاز حرکتی و سرعتی مشخص کنند.
  7. بسیاری از ردیاب‌ها امکان شنود صدای داخل کابین به صورت آنلاین را به مالکان خودرو می‌دهد.
  8. ردیاب تارا گزارش‌های مختلفی مانند مقدار مسافت طی شده توسط خودرو و .. را در اختیار مالک قرار می‌دهد.

بهترین ردیاب‌های بازار برای خودروی تارا

در بالا با انواع و مزایای ردیاب خودرو برای تارا آشنا شدید. در بازار هزاران ردیاب برای تارا وجود دارد که شما می‌توانید به سراغ آن‌ها برای خرید بروید. بهترین ردیاب‌های موجود در بازار برای خودرو تارا عبارتند از:

بهترین ردیاب خودرو برای تارا، استیلاک مدل GT06 Pro

بهترین ردیاب خودرو برای تارا، استیلاک مدل GT06 Pro

استیلاک یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم جانبی خودرو است. این برند به واسطه تولید محصولات با کیفیت و عرضه با قیمت مناسب در بین مردم طرفدارهای بسیار زیادی دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب استیلاک مدل GT06 Pro برای خودرو تارا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. ردیاب استیلاک مدل GT06 Pro دقت بسیار بالایی در موقعیت‌یابی و مسیریابی دارد.
  2. این ردیاب از سنسورهای مختلفی مانند سنسور لادری، سنسور درب صندوق عقب و .. پشتیبانی می‌کند.
  3. با باز شدن غیر مجاز درب خودرو، ردیاب تارا برای مالک هشدار ارسال می‌کند.
  4. کلید اضطراری در این محصول تعبیه شده است.
  5. این ردیاب به مالکان اجازه شنود صدای داخل کابین خودروی تارا را می‌دهد.
  6. این ردیاب از نوع سیمی است و نگرانی‌ بابت تمام شدن شارژ باتری آن وجود ندارد.

ردیاب آهنربایی وایزر مدل M8 برای خودروی تارا

بسیاری از افراد  نگرانند تا با نصب ردیاب سیمی خودرویشان از گارانتی خارج شود. اگرچه بسیاری از ردیاب‌های موجود در بازار به صورت سوکت فابریک عرضه می‌شوند و هیچ آسیبی به گارانتی خودرو نمی‌زنند. اما باز هم مالکان با نصب این نوع از ردیاب خودرو برای تارا مخالف هستند. اگر جز این دسته از افراد هستید، ردیاب آهنربایی وایزر مدل M8 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  1. ظرفیت باتری این ردیاب 6000 میلی آمپر است.
  2. این ردیاب خودرو بین 25 تا 35 روز نگهداری شارژ دارد که برای یک ردیاب عدد فوق‌العاده عالی است.
  3. باتری این ردیاب سرعت شارژ قابل قبولی دارد.
  4. امکان شنود صدای داخل کابین به صورت آنلاین با استفاده از این ردیاب وجود دارد.
  5. اپلیکیشن فارسی این ردیاب کار با آن را بسیار ساده کرده است.
  6. امکان دانلود نسخه اندروید، تحت وب و ios اپلیکیشن وجود دارد.
  7. دقت مسیریابی و موقعیت یابی این ردیاب شگفت‌انگیز است.

دیگر مدل ردیاب خودرو برای تارا

برای خودروی تارا ردیاب‌های بسیار زیادی وجود دارد که در ادامه به طور تیتروار به نام برخی از آن‌ها اشاره شده است.

  1. ردیاب خودرو استیلاک مدل ST30
  2. ردیاب خودرو وایزر مدل F100_R
  3. ردیاب خودرو نورون مدل S350
  4. ردیاب خودرو وایزر F150

سخن پایانی

در این مقاله به طور کامل در خصوص بهترین ابزار برای محافظت از خودروی تارا، یعنی ردیاب خودرو صحبت کردیم. بهتر است بدانید که ابزارهای سنتی دیگر کارایی لازم در برابر سارقان را ندارند. سارقان در سال‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده‌اند و حتی در مدت کمتر از یک دقیقه می‌توانند یک خودروی خارجی را نیز به سرقت ببرند. در چنین وضعیتی نصب ردیاب می‌تواند تعیین کننده باشد و شما را از شر سارقان در امان نگه دارد.

اینصب یکی از بهترین و منصف‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش لوازم جانبی خودرو است. امکان خرید تمامی ردیاب‌های معرفی شده در این مقاله در فروشگاه اینترنتی ما وجود دارد. برای خرید ردیاب خودرو برای تارا و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در اینصب تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟