راه اندازی قابلیت ایزی دور | تنظیمات کارکال دزدگیر | اینصب
x
X

راه اندازی قابلیت ایزی دور (کارکال)

دزدگیر ماشین یکی از سیستم‌های حفاظتی امنیتی خودرو به حساب می‌آید که نصب آن بر روی هر ماشینی الزامی است. از بهترین برند دزدگیر خودرو می‌توان به برند ایزیکار، استیل میت، چیتا، هوتای، اسپای و … اشاره کرد که هر کدام از این برندها طرفداران ویژه خود را دارند. نصب دزدگیر ایزیکار در سراسر ایران رایگان می‌باشد و شما می‌توانید پس از سفارش محصول با ما جهت نصب دزدگیر تماس بگیرید. یکی از قابلیت‌هایی که برند ایزیکار دارد، کارکال یا همان قابلیت ایزی دور است که سبب جذابیت این دزدگیر و پرفروش بودن آن شده است. در این مقاله قصد داریم به راه اندازی قابلیت ایزی دور یا کارکال بپردازیم و شما را با این قابلیت آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

طریقه نصب و راه اندازی قابلیت ایزی دور

برخی از دزدگیرهای برند ایزیکار دارای قابلیت ایزی دور می‌باشند که شما می‌توانید از طریق این سیستم فوق پیشرفته، تنها با یک کد 4 رقمی و بدون داشتن ریموت، درب خودرو را باز یا بسته کنید. سیستم ایزی دور را معمولا بر روی شیشه جلوی خودرو نصب می‌کنند و با ضربه زدن بر روی آن، این سیستم فعال می‌شود. این قابلیت برای زمانی که ریموت خود را گم کرده‌اید و یا ریموت همراه خود ندارید، بسیار کاربردی است و شما می‌توانید به راحتی درب ماشین را باز کنید. همچنین از این قابلیت می‌توانید برای پیج کردن مالک خودرو نیز استفاده کنید.

راه اندازی قابلیت ایزی دور

فراخواندن ریموت ایزی دور (پیج کردن)

راه اندازی قابلیت ایزی دور و عمل فراخوان با 2 بار ضربه زدن به سنسوری که بر روی شیشه جلوی خودرو نصب می‌شود، صورت می‌گیرد و پس از آن ریموت 4 بار به صدا در می‌آید و آیکون مربوطه روی آن نمایش داده می‌شود. شما باید برای تایید این سیگنال دکمه IV روی ریموت را فشار دهید تا بتوانید آن را به اصلاح پیج کنید.

روش ذخیره کردن کد اولیه در راه اندازی قابلیت ایزی دور

شما می‌توانید از طریق راه اندازی قابلیت ایزی دور و وارد کردن کد 4 رقمی، قفل درب‌ها و سیستم دزدگیر ماشین را فعال و یا غیرفعال کنید. شما می‌توانید با انجام این 5 مرحله که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد کد ایزی دور را ذخیره کنید:

  1. ابتدا موتور را خاموش و سوئیچ را در وضعیت روشن قرار دهید و یکی از درب‌ها را باز کنید.
  2. به علت اینکه LED ها، وضعیت مختلف دزدگیر ماشین را نمایش می‌دهند دائم در وضعیت تغییر و چرخش هستند، به همین علت برای وارد کردن کد 4 رقمی باید منتظر باشید تا LED ها از شماره 1 آرام شروع به چرخش کنند.
  3. شما می‌توانید کد چهار رقمی مورد نظر خود را از بین اعداد تکراری یا رند انتخاب کنید. توجه داشته باشید پس از وارد کردن هر عدد، سیستم دوباره از عدد 1 شروع به چرخش می‌کند (بنابراین با هر بار چرخش اعداد، اولین عدد 1 و آخرین عدد صفر می‌باشد).
  4. بعد از وارد کردن چهارمین رقم کد مورد نظر، سیستم با یک بار به صدا در آمدن آژیر، پذیرفتن کدها را اعلام می‌کند.
  5. صفر، آخرین عدد می‌باشد و هنگام وارد کردن ارقام مورد نظر، اگر LED از عدد صفر گذر کند، کلیه مراحل از اول باید تکرار و انجام شود.

نکاتی درباره قابلیت ایزی دور برای امنیت بیشتر

  • اگر رمز عبور را 5 مرتبه اشتباه وارد کنید عملکرد قفل آسان درب بدون قفل، برای مدت 20 ثانیه غیر قابل استفاده می‌شود.
  • شما می‌توانید در صورت تمایل با ورود به حالت برنامه ریزی سیستم، قفل آسان درب را غیر فعال کنید و فقط از کارکال استفاده کنید.
  • هنگامی که دومین رقم کد را برای غیر فعال کردن سیستم وارد می‌کنید و همزمان درب را باز می‌کنید، آیکون تلفن روی ریموت جهت هشدار به شما نمایش داده می‌شود.

در حین فعال بودن سیستم: از چپ به راست و از راست به چپ LED های ۹ تا ۳ به صورت متوالی روشن و خاموش می‌شوند. ( ۳ مرتبه به ترتیب ۰-۱-۳-۲-۱-۰-۹-۰) و همچنین LEDهای ۱ تا ۰ هرکدام به مدت ۲ ثانیه خاموش و روشن خواهند شد. (۰-۹-۸-۷-۶-۵-۴-۳-۲-۱)

در حین غیر فعال بودن سیستم: LED شماره ۰ هر ۵ ثانیه سه بار خاموش و روشن خواهد شد و همچنین LEDهای شماره ۱ تا ۰ هرکدام به مدت دو ثانیه خاموش و روشن خواهند شد. (۰-۹-۸-۷-۶-۵-۴-۳-۲-۱)

بعد از غیرفعال کردن سیستم جهت گزارش طرز کار شوک: سیستم بعد از تحریک شوک هنگام غیرفعال نمودن درب‌ها تمام LED به صورت سریع و مداوم به ترتیب ۰-۹-۰-۱-۲-۳-۲-۱-۰-۹ اعلام وضعیت می‌کند.

معرفی بهترین مدل های دزدگیر های ایزیکار با قابلیت ایزی دور (کارکال)

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، تمام دزدگیرها امکان راه اندازی قابلیت ایزی دور را ندارند. اگر این قابلیت برای شما جذاب است باید به سراغ دزدگیرهایی بروید که این امکان را به شما بدهند. برند ایزیکار از بهترین برندهای موجود در بازار است که دزدگیرهایی با این قابلیت را ارائه می‌دهند. در ادامه چند مدل از بهترین مدل‌های دزدگیر ایزیکار را به شما معرفی خواهیم کرد که قابلیت کارکال را داشته باشند.

دزدگیر خودرو ایزیکار مدل 7000LF

دزدگیر ایزیکار مدل 7000LF یکی از دزدگیرهای تصویری برند ایزیکار است که منوی آن هم از زبان فارسی و هم انگلیسی پشتیبانی می‌کند. این دزدگیر از قابلیت پمپ صندوق پران، شیشه بالابر، شوک سنسور و … پشتیبانی می‌کند. همچنین شما می‌توانید از طریق نرم افزار دزدگیر، شوک سنسور را غیر فعال کنید. این دزدگیر به دلیل پشتیبانی از قابلیت ایزی دور دارای قیمت بالاتری می‌باشد.

تنظیمات قابلیت کارکال

دزدگیر خودرو ایزیکار مدل 7700A

از پرطرفدارترین دزدگیرهای ماشین، می ‌توان به نوع کیلس استارتر اشاره کرد. دزدگیر 7700A دارای قابلیت کیلس استارتر می‌باشد و از قابلیت‌های ایزی دور (کارکال) پشتیبانی می‌کند. با کیلس استارتر می‌توانید از طریق دزدگیر نیز استارت بزنید.

دزدگیر خودرو ایزیکار مدل Z1 plus

دزدگیر ایزیکار مدل Z1 Plus نوع دیگری از دزدگیرهای تصویری برند ایزیکار است که ظاهری بسیار شیک دارد. این دزدگیر امکان راه اندازی قابلیت ایزی دور را دارد و از این قابلیت پشتیبانی می‌کند. این دزدگیر دارای یک ریموت تصویری و یک ریموت یدک غیرتصویری است و 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش دارد.

دزدگیر خودرو ایزیکار مدل Z1 plus

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به ساده‌ترین بیان، راه اندازی قابلیت ایزی دور (کارکال) را به شما توضیح دهیم. همچنین چند مدل از بهترین مدل‌های دزدگیر ایزیکار را به شما معرفی کردیم که قابلیت کارکال را دارند. اگر برای خرید دزدگیر ایزیکار نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در اینصب تماس بگیرید تا شما را برای خرید بهتر کمک کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟