خرید GPS | دلایل اهمیت خرید GPS | خرید و نصب انواع ردیاب خودرو | فروشگاه اینصب
x
X

دلایل اهمیت خرید GPS

امروزه تمامی افراد با GPS و کاربرد های آن آشنایی دارند. درواقع GPS به معنای سیستم موقعیت یاب جهانی می باشد که امکان ردیابی خودرو، شخص و… را برای ما فراهم می کند. امروزه با وجود تلفن های همراه هوشمند، تمامی افراد به گونه ای از این سیستم استفاده می کنند. قابلیت مکان یاب نیز با استفاده از این سیستم کار می کند. شما با استفاده از قابلیت مکان یاب می توانید موقعیت مکانی خود را بر روی گوگل مپ مشاهده نمایید. GPS انواع مختلفی دارند که مهم‌ترین و شناخته‌ شده ترین آن، ردیاب خودرو است. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع ردیاب آشنا نموده و دلایل اهمیت خرید GPS را برای شما بازگو نماییم.

 

GPS

 

انواع GPS یا ردیاب

همان طور که گفته شد ردیاب ها دارای انواع مختلفی می باشند که به طور کلی آن ها را به 3 دسته ردیاب خودرو، ردیاب موتورسیکلت و ردیاب شخصی تقسیم می کنند. هر کدام از ردیاب با توجه به نوع آن ها، دارای کاربرد های متفاوتی می باشند. توجه داشته باشید که ردیاب خودرو نیز انواع مختلفی دارد که از انواع آن می توان به ردیاب سیمی و ردیاب خودرو آهنربایی اشاره کرد. در ادامه به بررسی کاربرد های انواع ردیاب خواهیم پرداخت.

 

کاربرد GPS خودرو

امروزه با وجود زیاد شدن سرقت خودروها، ردیاب یا جی پی اس خودرو یکی از لازمات هر خودرویی می باشد. لازم است بدانید که پیشرفته ترین دزدگیر ها در جلوگیری از سرقت خودروها ناتوان بوده اند. به همین دلیل افراد زیادی به سراغ خرید GPS می روند. البته استفاده از دزدگیر های پیشرفته نیز می تواند در بسیاری از مواقع مانع از سرقت شود. به این صورت  که روند سرقت را کند کرده و همین موضوع ممکن است منجر به این شود که سارق از سرقت خودروی شما دست بکشد.

در هرصورت بعد از به سرقت رفتن خودرو تنها ردیاب می تواند کارساز باشد. با کمک جی پی اس خودرو، شما می توانید خودروی به سرقت رفته خود را ردیابی نمایید. بعد از نصب ردیاب ماشین، با امکاناتی که ردیاب در اختیار شما قرار می دهد شما قادر به مشاهده موقعیت مکانی خود برروی نقشه خواهید بود. البته توجه کنید که تمامی ردیاب ها دارای قابلیت ها و امکانات یکسانی نیستند. قیمت ردیاب با توجه به امکاناتی که در اختیاز کاربر قرار می دهد متفاوت است.

 

ردیابی خودرو

 

کاربرد ردیاب شخصی

بسیاری از والدین بعد از خروج فرزندانشان از منزل دچار نگرانی می شوند. والدین جهت رفع نگرانی های خود و هم چنین کنترل کردن فرزندان می توانند اقدام به خرید GPS شخصی نمایند. با استفاده از این وسیله، پدرها یا مادرها می توانند به راحتی اقدام به ردیابی فرزند خود نمایند و هم چنین رفت و آمد های فرزند خود را بررسی نمایند. از جمله ردیاب های شخصی، می توان به ردیاب شخصی Qbit اشاره نمود که در اندازه ای بسیار کوچک تعبیه شده و به راحتی به لباس یا کیف متصل می شود.

از دیگر کاربرد های این نوع ردیاب می توان به استفاده از آن برای سالمندان اشاره کرد. افراد زیادی در کهنسالی دچار آلزایمر و حواس پرتی می شوند و به همین علت احتمال گم شدن آن ها وجود دارد. فرزندان می توانند برای کنترل و مراقبت از والدین سالخورده ی خود اقدام به خرید GPS شخصی نمایند.

 

کاربرد ردیاب موتورسیکلت

همان طور که می دانید تعداد سرقت موتورسیکلت بسیار بالا رفته و موتورسیکلت ها را خیلی راحت تر از خودرو به سرقت می رسانند. به همین علت ردیاب موتورسیکلت می تواند بسیار مفید واقع شود. این نوع ردیاب با نصب شدن برروی موتورسیکلت، امکان ردیابی را در اختیار شما قرار می دهد. بعد از نصب، شما می توانید به راحتی از طریق تلفن همراه خود، موتور خود را ردیابی نمایید.

در بالاتر به بررسی کاربرد اصلی ردیاب ها پرداختیم اما باید به این نکته توجه کنید که برخی ردیاب ها دارای قابلیت ها و کاربرد های بیشتری می باشند. به طور مثال ردیاب خودرو زنوتیک مدل X3 از جمله ردیاب هایی است که دارای کلید SOS می باشد. در واقع کلید SOS یک کلید اضطراری در شرایط اضطراری می باشد که در دسترس راننده قرار دارد. شما می توانید شماره تلفن 3 نفر از نزدیکان خود را برروی ردیاب تعریف کنید تا در مواقع اضطراری با زدن کلید SOS با آن ها تماس گرفته شود و آن ها را از موقعیت خود با خبر سازید. در ادامه شما را با برخی امکانات و قابلیت های ویژه ای که فقط بعضی از ردیاب ها دارای آن می باشند آشنا خواهیم کرد.

 

ردیاب خودرو X3

قابلیت های ویژه جی پی اس ماشین

کلید SOS

همان طور که گفته شد کلیدی اضطراری می باشد که در شرایط اضطراری به کمک آن می توانید نزدیکان خود را از موقعیت خود آگاه سازید.

 

اپلیکیشن مخصوص فارسی

تمامی ردیاب ها دارای اپلیکیشن مخصوص نمی باشند. شما به کمک این اپلیکیشن به راحتی قادر به ردیابی خودروی خود، در هر زمان و موقعیتی می باشید.

 

دقت مکانی بالا

در هنگام خرید GPS خودرو لازم است به این نکته توجه داشته باشید که ردیاب دارای دقت مکانی خوب و بالایی باشد. در این صورت ردیاب دارای درصد خطای کمتری خواهد بود.

 

آنلاین یا آفلاین

برخی از ردیاب ها آنلاین و برخی آفلاین می باشند. لازم است با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری نمایید. ردیاب آنلاین امکان ردیابی کردن خودرو به صورت لحظه ای و آنلاین را در اختیار شما قرار می دهد اما ردیاب آفلاین تنها مسافت های طی شده را در اختیار شما قرار می دهد.

 

پشتیبانی قوی و پاسخگو

در صورت بروز هرگونه مشکل بعد از خرید جی پی اس پشتیبانی قوی و پاسخگو بسیار کارساز خواهد بود. توجه داشته باشید؛ ردیابی که خریداری می کنید از پشتیبانی پاسخگو و قوی برخوردار باشد تا در  صورت بروز مشکل، جهت رفع مشکل، شما را راهنمایی کند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟