دزدگیر منزل چی بخرم؟| دزدگیر منزل چی خوبه؟| اینصب
x
X

دزدگیر منزل چی بخرم؟

دزدگیر منزل چی بخرم؟

دزدگیر منزل چی بخرم؟

این سوال یکی از سوال های رایج برای کسانی که قصد خرید دزدگیر منزل دارند می باشد.زیرا امروزه آمار سرقت بسیار افزایش یافته و ایجاد و حفظ امنیت بیشتر دغدغه ی بسیاری از افراد شده است.

خیلی از افراد زمانی که به مسافرت می روند همیشه نگران منازل خود هستند یا  افرادی که از خانه هایشان دور می شوند دچار استرس و نگرانی می شوند و سوال همیشگیه این افراد این است که برای حفظ امنیت خانه ها چه کاری باید انجام داد؟

بعضی از افراد نیز هستند در مکان های دور صاحب ویلا یا خانه ای می باشند و همیشه نگران خانه یا ویلا های خود می باشند.

برای حل این مشکل،استفاده از دزدگیر منزل بهترین گزینه می باشد.با خرید بهترین دزدگیر منزل شما دیگر نگران منزل خود نیستید.

دزدگیر منزل و کاربرد آن

دزدگیر منزل یکی از ملزومات امنیتی خانه ها به حساب می آید.این دستگاه امروزه به کمک تکنولوژی به اوج تکامل رسیده  و پیشرفته بسیاری داشته است.دزدگیر منزل یا سیستم اعلام سرقت ابزاری است که در صورت رد شدن  فردی از مرز و حریم شخصی فرد دیگر،این دزدگیر از از طریق آلارم صاحب خانه را مطلع می سازد.

اما خرید بهترین دزدگیر منزل همیشه دغدغه خیلی از افراد بوده و همیشه به هنگام خرید دزدگیر اماکن به این سوال می رسند که دزدگیر منزل چی بخرم؟

انواع دزدگیر منزل

دزدگیر های منزل در انواع مختلفی تولید می شوند.این دزدگیر ها در سه سری ساده،خط شهری و سیمکارتی تولید می شوند.

دزدگیر ساده:این دزدگیر ها فقط از طریق صدای آژیر هشدار می دهند و فرد را مطلع می سازند.قیمت این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های دیگر ارزان و در دسته دزدگیر اماکن ارزان دسته بندی می باشد.این دستگاه ها از لحاظ امنیتی نیز پایین تر می باشد و بدون تلفن کننده هستند.اگر دچار محدودیت قیمتی نیستید این دسته از دزدگیر ها برای کسانی که به دنبال افزایش امنیت هستند،توصیه نمی شود.

دزدگیر خط شهری:این نوع دزدگیر ها از نظر امنیتی نسبت به دزدگیر های ساده بالاتر می باشد.این نوع دزدگیر ها علاوه بر صدای آژیر دارای تلفن کننده خط ثابت است که متصل به خط شهری می باشد و اگر سرقتی صورت بگیرد می تواند با مالک خانه تماس بگیرد و با پخش پیغامی ،صاحب خانه را از سرقت یا ورود شخصی مطلع سازد.قیمت این دستگاه نسبت به دزدگیر های ساده بالاتر می باشد.

یکی از معایبی که این دزدگیر دارد و از لحاظ امنیتی این دزدگیر را پایین می آورد این است که بیشتر سیم های تلفن ساختمان یا منازل  از جلوی درب می گذرد و سارق با قطع کردن سیم ها می تواند دزدگیر را از کار بیاندازد.با قطع سیم های تلفن،تلفن کننده دیگر عمل نخواهد کرد و فقط از طریق آژیر فرد را مطلع می سازد.

سیمکارتی:این نوع دزدگیر ها دارای قابلیت های بسیاری می باشند و قیمت دزدگیر های سیمکارتی نسبت به دزدگیر های گفته شده قبلی دارای قیمت بالاتری می باشند،زیرا دزدگیر های سیمکارتی به راحتی قابل از کار انداختن نمی باشند و قابل حک کردن نیستند و دارای امنیت بسیار بالایی می باشد.این نوع دزدگیر ها دارای قابلیت هایی نظیر،گزارش دادن اتفاقات از طریق پیامک،فعال و غیر فعال کردن دستگاه از راه دور،تنظیمات دزدگیر از طریق نرم افزار بر روی گوشی همراه و… می باشد.

 

بهترین دزدگیر منزل

بهترین دزدگیر منزل

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی اینصب برای خرید  دزدگیر اماکن به شما عزیزان دزدگیر اماکن فایروال مدل F10می باشد.این دستگاه دارای 8 زون بی سیم و 8 زون باسیم با قایبلیت تفکیک را دارد.همچنین این دستگاه دارای صحفه نمایش و سخنگوی فارسی می باشد.

فروشگاه اینترنتی اینصب دارای فروش آنلاین و اینترنتی می باشد و کسانی که زمان و وقت کافی برای خرید حضوری ندارند می توانند با اعتماد به مجموعه ی اینصب خرید خود را انجام دهند.همچنین برای مشاوره رایگان شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

دزدگیر منزل

سخن پایانی

خرید دزدگیر اماکن برای منازل،مغازه ها و فروشگاه ها از الزامات می باشد.با داشتن دزدگیر در مکان های مورد نظر شما سرقت را کاهش می دهید و امنیت را افزایش می دهید. بدون تردید دزدگیر اماکن از بهترین سیستم های حفاظتی می‌باشد.

زیرا در هنگام وقوع سرقت این دستگاه با صدای آژیر یا از طریق پیام و… صاحب آن مکان را هشدار و مطلع می کند.از این رو با وجود دزدگیر شما با خیالی آسوده می توانید مغازه،فروشگاه و یا منزل خود را ترک نمایید.

پاسخ به سوال کسانی که می پرسند دزدگیر منزل چی بخرم؟

اگر به دنبال خرید بهترین دزدگیر منزل هستید و قیمت آن برایتان اهمیت ندارد و به دنبال گرانترین دزدگیر اماکن می باشید می توانید از دزدگیر های مدل فایروال و یا گپ که تلفن کننده سیم کارتی دارند،دیدن کنید.

برای راهنمای خرید بهترین دزدگیر منزل می توانید وارد فروشگاه اینصب شوید و مطالعه کامل مشخصات دزدگیر ها،اقدام به خرید نمایید.

چرا فروشگاه اینصب؟

فروشگاه اینصب با ارائه گارانتی معتبر و طولانی بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار شما عزیزان با مناسب ترین قیمت ها قرار می دهد.

 امکانات فروشگاه اینصب

  • دارای تنوع بسیار بالا در ارائه محصولات ارائه بهترین کیفیت با کمترین قیمت
  • تضمین کیفیت
  • گارانتی
  • امکان خرید اینترنتی
  • امکان پرداخت هزینه درب منزل در تهران
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟